Rekonstrukcja wydarzeń w świątyni | Studium w zieleni
Aktualizacja:
Rekonstrukcja wydarzeń w świątyni

Wejdź do środka budynku i podejdź do globusa. Włóż brakujący element mapy, by odsłonić świątynie. Następnie otwórz ekran dedukcji i załóż, że Albeit kłamał. Jeśli masz połączone wszystkie dedukcje ze sobą, odsłoni to możliwość rekonstrukcji wydarzeń w świątyni. Naciśnij ponownie na globus i przenieś się do świątyni.

W środku, idź naprzód i skręć w prawo, trafisz do pokoju z polami, oznakowanymi symbolami na ziemi. Kluczem do rozwiązania zagadki jest ściana na wprost i ta za Twoimi plecami - wskazują one, jaki znak jest bezpieczny do użycia w danej linii. Poprawna kombinacja kroków, zaczynając od pierwszego pola to ruch:
- Prosto, w lewo, 2x prosto, 2x w lewo, 3x prosto, 3x w prawo, 2x w tył, 3x w prawo, 3x w tył, 2x w prawo, 5x prosto, 3x w lewo, 2x prosto, 2x w lewo, prosto
 

Po przejściu dalej, drzwi zatrzasną się. Biegnij przed siebie. Trafisz do komnaty z kolejną zagadką. Zadanie polega na przesuwaniu sześciu dźwigni, tak by dotrzeć do trzech kołowrotów, które odblokują wyjście. Rozwiązanie znajdziesz na obrazku powyżej.

Po rozwiązaniu zagadki, wyjdź z pomieszczenia i skręć w lewo. Wespnij się po skałach do góry. Idź naprzód - za Tobą spadnie wielki głaz. Musisz biec do przodu, ukryj się w najbliższej pustej wnęce po prawej stronie. Gdy głaz Cię minie, wyjdź na zewnątrz, biegnij za nim i schowaj się w kolejną pustą wnękę po prawej stronie. Gdy skała Cię minie, biegnij naprzód i ukryj się po lewej stronie. Poczekaj, aż skała Cię minie i zawróci, po czym biegnij naprzód i wejdź w wyjście po prawej stronie. Ruszaj przed siebie. Na rozstaju dróg, skręć w lewo i wejdź drabinką do góry. Trafisz do pokoju z podłogą, która rozsuwa się, gdy podejdziesz do niewłaściwych pól. Zadanie nie jest trudne, na początku odbij na prawą ścianę, potem na środek i lewą ścianę, a dojdziesz na koniec. Wyjdź na zewnątrz i po chwili marszu i wspinaczce po korzeniach, trafisz na piąty pokój z zagadką.

Tym razem, musisz przechodzić koło figur z dwoma twarzami. Możesz przechodzić koło statuy z radosną twarzą, gdy jest ona złowroga, zginiesz od wyziewu trucizny. Bezpieczniejsza jest lewa część pokoju.

Gdy Ci się uda, wyjdź na zewnątrz, po krótkim spacerze i wspinaczce trafisz na zwodzony most. Przebiegnij przez niego, omijając dziury. Po niedługim czasie, dotrzesz do wnętrza piramidy. Wejdź w interakcję z bramą, kalendarzem majów i statuetką.

Czas na ostatnią zagadkę w świątyni. Przyjmij, że przycisk po lewej stronie wejścia jest jedynką, a ten znajdujący się po prawej stronie jest dziesiątką. Odpowiednia kombinacja przycisków to:
- 1, 6, 3, 8, 10, 5, 2, 7, 4, 9
 
Po udanym rozwiązaniu zagadki, przeniesiesz się z powrotem do klubu i czas byś zdecydował jaki jest finał tej sprawy.
0
- Sherlock Holmes: The Devil's Daughter - poradnik do gry
- Sherlock Holmes: The Devil's Daughter - poradnik do gry
	
- Studium w zieleni
		
- Zawody kręglarskie i zbieranie dowodów | Studium w zieleni
 - Scotland Yard - analiza zwłok i przedmiotów z miejsca zbrodni | Studium w zieleni
 - Śledztwo w siedzibie klubu | Studium w zieleni | The Devil's Daughter
 - Grub Street | Studium w zieleni | Sherlock Holmes The Devil's Daughter
 - Włamanie pod osłoną nocy | Studium w zieleni
 - Wizyta w szpitalu i dom Albeita | Studium w zieleni
 - Rekonstrukcja wydarzeń w świątyni | Studium w zieleni
 - Dedukcje | Studium w zieleni | Sherlock Holmes The Devil's Daughter
 
 
 - Studium w zieleni
		
 
 - Sherlock Holmes: The Devil's Daughter - poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
