Wejście na teren posesji i analiza dowodów | Ofiarna opowieść
Aktualizacja:
Wejście na teren posesji i analiza dowodów
Wejście na teren posesji Lorda Marsha

Zrób kilka kroków na przód - po prawej stronie, zobaczysz uszczerbek w murze. Przejdź tędy na drugą stronę. Udaj się w kierunku bramki na wprost, nim jednak przez nią wejdziesz, podglądnij przez okno, co się dzieje w domostwie. Zwróć uwagę na mężczyznę i worek z jedzeniem.

Przejdź teraz przez bramę obok. Skradaj się wzdłuż budynku i spójrz przez kolejne okno, naciśnij na biurko i herb wiszący na ścianie. Możesz teraz wyjść z posesji, identyczną drogą którą przyszedłeś.
Analiza dowodów zebranych przez Wigginsa

Podejdź do stolika i podnieś Drawing of Coat of Arms/Rysunek herbu. Następnie podejdź do swojej biblioteki, obok kominka i przełącz typ dokumentów na Resarch/Badania i wybierz English coat of arms w dziale Marks and Symbols/Znaki i symbole. Po krótkiej wstawce i rozmowie z córką Holmesa, udaj się do domu Marsha.

Na miejscu, wejdź do środka i stwórz portret mężczyzny, siedzącego na krześle. Najważniejsze elementy to:
- Czerwone oczy - wybierz feels unwell/źle się czuje,
- sygnet na prawej dłoni,
- koc na kolanach lorda,
- środki przeciwbólowe na stoliku obok,
- notatnik - wybierz Lord Marsh's personal assistant,
- herb na ubraniu asystenta Lorda Marsha,
- stetoskop
Po przeprowadzonej analizie, przejdź do rozmowy z Lordem Marshem. Gdy zapytasz go o jego dolegliwość, użyj kontrargumentu painkiller/środek przeciwbólowy.

Po zakończonej rozmowie, rozejrzyj się po pokoju. Podejdź do stolika z dokumentami i uaktywnij swój zmysł detektywa. Zabierz kolejny dowód w sprawie - List of Participants/lista uczestników i podkreśl na niej imię John Strowbridge. Następnie naciśnij na zdjęcie i gazety na stole. Możesz już opuścić dom Marsha. Udaj się teraz do domu Hursta.
0
- Sherlock Holmes: The Devil's Daughter - poradnik do gry
- Sherlock Holmes: The Devil's Daughter - poradnik do gry
- Ofiarna opowieść
- Tworzenie portretu i przeszukiwanie domu Sama | Ofiarna opowieść
- Wizyta w knajpie i śledzenie zagadkowej postaci | Ofiarna opowieść
- Wejście na teren posesji i analiza dowodów | Ofiarna opowieść
- Rozmowa z Tomem i analiza pudełka | Ofiarna opowieść | The Devil's Daughter
- Śladem zapachu | Ofiarna opowieść | Sherlock Holmes The Devil's Daughter
- Dom Lorda Marsha i analiza chusty | Ofiarna opowieść | The Devil's Daughter
- Ucieczka przed myśliwym | Ofiarna opowieść | The Devil's Daughter
- Dedukcje | Ofiarna opowieść | Sherlock Holmes The Devil's Daughter
- Ofiarna opowieść
- Sherlock Holmes: The Devil's Daughter - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
