Wejście na teren posesji i analiza dowodów | Ofiarna opowieść

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Wejście na teren posesji i analiza dowodów

Wejście na teren posesji Lorda Marsha

Spójrz przez okno - Wejście na teren posesji i analiza dowodów | Ofiarna opowieść - Sherlock Holmes: The Devils Daughter - poradnik do gry
Spójrz przez okno

Zrób kilka kroków na przód - po prawej stronie, zobaczysz uszczerbek w murze. Przejdź tędy na drugą stronę. Udaj się w kierunku bramki na wprost, nim jednak przez nią wejdziesz, podglądnij przez okno, co się dzieje w domostwie. Zwróć uwagę na mężczyznę i worek z jedzeniem.

Spójrz na herb i biurko - Wejście na teren posesji i analiza dowodów | Ofiarna opowieść - Sherlock Holmes: The Devils Daughter - poradnik do gry
Spójrz na herb i biurko

Przejdź teraz przez bramę obok. Skradaj się wzdłuż budynku i spójrz przez kolejne okno, naciśnij na biurko i herb wiszący na ścianie. Możesz teraz wyjść z posesji, identyczną drogą którą przyszedłeś.

Analiza dowodów zebranych przez Wigginsa

Podejdź do stolika i podnieś Drawing of Coat of Arms/Rysunek herbu - Wejście na teren posesji i analiza dowodów | Ofiarna opowieść - Sherlock Holmes: The Devils Daughter - poradnik do gry

Podejdź do stolika i podnieś Drawing of Coat of Arms/Rysunek herbu. Następnie podejdź do swojej biblioteki, obok kominka i przełącz typ dokumentów na Resarch/Badania i wybierz English coat of arms w dziale Marks and Symbols/Znaki i symbole. Po krótkiej wstawce i rozmowie z córką Holmesa, udaj się do domu Marsha.

Stwórz portret Lorda Marsha - Wejście na teren posesji i analiza dowodów | Ofiarna opowieść - Sherlock Holmes: The Devils Daughter - poradnik do gry
Stwórz portret Lorda Marsha

Na miejscu, wejdź do środka i stwórz portret mężczyzny, siedzącego na krześle. Najważniejsze elementy to:

  • Czerwone oczy - wybierz feels unwell/źle się czuje,
  • sygnet na prawej dłoni,
  • koc na kolanach lorda,
  • środki przeciwbólowe na stoliku obok,
  • notatnik - wybierz Lord Marsh's personal assistant,
  • herb na ubraniu asystenta Lorda Marsha,
  • stetoskop

Po przeprowadzonej analizie, przejdź do rozmowy z Lordem Marshem. Gdy zapytasz go o jego dolegliwość, użyj kontrargumentu painkiller/środek przeciwbólowy.

Zmysł detektywa podświetli ważny dowód - Wejście na teren posesji i analiza dowodów | Ofiarna opowieść - Sherlock Holmes: The Devils Daughter - poradnik do gry
Zmysł detektywa podświetli ważny dowód

Po zakończonej rozmowie, rozejrzyj się po pokoju. Podejdź do stolika z dokumentami i uaktywnij swój zmysł detektywa. Zabierz kolejny dowód w sprawie - List of Participants/lista uczestników i podkreśl na niej imię John Strowbridge. Następnie naciśnij na zdjęcie i gazety na stole. Możesz już opuścić dom Marsha. Udaj się teraz do domu Hursta.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl