Sherlock Holmes The Devil's Daughter: Wejście na teren posesji i analiza dowodów

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Wejście na teren posesji i analiza dowodów

Wejście na teren posesji Lorda Marsha

Spójrz przez okno - Wejście na teren posesji i analiza dowodów | Ofiarna opowieść - Sherlock Holmes: The Devils Daughter - poradnik do gry
Spójrz przez okno

Zrób kilka kroków na przód - po prawej stronie, zobaczysz uszczerbek w murze. Przejdź tędy na drugą stronę. Udaj się w kierunku bramki na wprost, nim jednak przez nią wejdziesz, podglądnij przez okno, co się dzieje w domostwie. Zwróć uwagę na mężczyznę i worek z jedzeniem.

Spójrz na herb i biurko - Wejście na teren posesji i analiza dowodów | Ofiarna opowieść - Sherlock Holmes: The Devils Daughter - poradnik do gry
Spójrz na herb i biurko

Przejdź teraz przez bramę obok. Skradaj się wzdłuż budynku i spójrz przez kolejne okno, naciśnij na biurko i herb wiszący na ścianie. Możesz teraz wyjść z posesji, identyczną drogą którą przyszedłeś.

Analiza dowodów zebranych przez Wigginsa

Podejdź do stolika i podnieś Drawing of Coat of Arms/Rysunek herbu - Wejście na teren posesji i analiza dowodów | Ofiarna opowieść - Sherlock Holmes: The Devils Daughter - poradnik do gry

Podejdź do stolika i podnieś Drawing of Coat of Arms/Rysunek herbu. Następnie podejdź do swojej biblioteki, obok kominka i przełącz typ dokumentów na Resarch/Badania i wybierz English coat of arms w dziale Marks and Symbols/Znaki i symbole. Po krótkiej wstawce i rozmowie z córką Holmesa, udaj się do domu Marsha.

Stwórz portret Lorda Marsha - Wejście na teren posesji i analiza dowodów | Ofiarna opowieść - Sherlock Holmes: The Devils Daughter - poradnik do gry
Stwórz portret Lorda Marsha

Na miejscu, wejdź do środka i stwórz portret mężczyzny, siedzącego na krześle. Najważniejsze elementy to:

  • Czerwone oczy - wybierz feels unwell/źle się czuje,
  • sygnet na prawej dłoni,
  • koc na kolanach lorda,
  • środki przeciwbólowe na stoliku obok,
  • notatnik - wybierz Lord Marsh's personal assistant,
  • herb na ubraniu asystenta Lorda Marsha,
  • stetoskop

Po przeprowadzonej analizie, przejdź do rozmowy z Lordem Marshem. Gdy zapytasz go o jego dolegliwość, użyj kontrargumentu painkiller/środek przeciwbólowy.

Zmysł detektywa podświetli ważny dowód - Wejście na teren posesji i analiza dowodów | Ofiarna opowieść - Sherlock Holmes: The Devils Daughter - poradnik do gry
Zmysł detektywa podświetli ważny dowód

Po zakończonej rozmowie, rozejrzyj się po pokoju. Podejdź do stolika z dokumentami i uaktywnij swój zmysł detektywa. Zabierz kolejny dowód w sprawie - List of Participants/lista uczestników i podkreśl na niej imię John Strowbridge. Następnie naciśnij na zdjęcie i gazety na stole. Możesz już opuścić dom Marsha. Udaj się teraz do domu Hursta.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl