Mieszkanie Holmesa | Niesława | Sherlock Holmes The Devil's Daughter

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Mieszkanie Holmesa

Stwórz portret Orsona Wilda - Mieszkanie Holmesa | Niesława | Sherlock Holmes The Devils Daughter - Sherlock Holmes: The Devils Daughter - poradnik do gry
Stwórz portret Orsona Wilda

Po rozpoczęciu nowego śledztwa porozmawiaj z córką Holmesa. Po chwili zjawi się Orson Wilde, stwórz jego portret, naciskając na:

  • Szalik;
  • Flagę w kieszeni, wybierz wariant American pride/amerykańska duma;
  • Paczkę tytoniu w kieszeni;
  • Napis na butach;
  • Lusterko przy pasku, wybierz opcję self-affected/narcystyczny;
Otwórz pudełko należące do Orsona - Mieszkanie Holmesa | Niesława | Sherlock Holmes The Devils Daughter - Sherlock Holmes: The Devils Daughter - poradnik do gry
Otwórz pudełko należące do Orsona

Po analizie aktora, idź do pokoju Watsona i naciśnij na bagaż Orsona, oraz na jego pudełko na biurku. Obejrzyj wszystkie trzy elementy, by dowiedzieć się więcej o jego zdolnościach charakteryzacji. Gdy wrócisz do salonu, zjawi się nowa klientka, Mary Sutherland - przed przystąpieniem do dyskusji, stwórz jej portret. Ważne punkty jej wyglądu to:

  • Ślad na nosie;
  • Broszka pod szyją - she is rich/jest bogata;
  • Pierścionek na palcu - engagement ring/pierścionek zaręczynowy;
  • Dwie różne pary butów;
Dokonaj analizy dokumentów, zwróć uwagę na pogrubione znaki - Mieszkanie Holmesa | Niesława | Sherlock Holmes The Devils Daughter - Sherlock Holmes: The Devils Daughter - poradnik do gry
Dokonaj analizy dokumentów, zwróć uwagę na pogrubione znaki

Po rozmowie podejdź do biurka i zabierz gazetę, znajdziesz w niej advertisement/reklamę. Naciśnij teraz na list. Obejrzyj go, a następnie włącz zmysł detektywa i naciśnij na napis na dole i na druk. Następnie wyłącz specjalną umiejętność i naciśnij na dwa fragmenty z tekstu i podpis nadawcy. Z pomocą lupy, zwróć uwagę na pierwszą literę listu. Panna Sutherland podaruje Ci kolejny list, przeanalizuj go w identyczny sposób. Holmes przystąpi do szukania podobieństw między obiema korespondencjami. Znajdź trzy litery w obu listach, które są pogrubione i wskazują na defekt maszyny do pisania. Otwórz ekran dedukcji i połącz wszystkie dowody. Możesz wysnuć trzy hipotezy, odnośnie tego co się stało z narzeczonym Mary.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl