Scotland Yard | Niesława | Sherlock Holmes The Devil's Daughter

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Scotland Yard

Nakaż zatrzymać obu podejrzanych - Scotland Yard | Niesława | Sherlock Holmes The Devils Daughter - Sherlock Holmes: The Devils Daughter - poradnik do gry
Nakaż zatrzymać obu podejrzanych

Udaj się do gabinetu inspektora Lestrade i każ mu zatrzymać obu podejrzanych. Następnie udaj się do pokoju z dowodami i przejrzyj zarekwirowane rzeczy obu mężczyzn. Zdobędziesz encrypted records/zaszyfrowane dane. Wyjdź z pokoju i skręć w prawo, podejdź do krat i zacznij od przesłuchania mężczyzny po prawej stronie.

Stwórz portret Percyego Flemminga - Scotland Yard | Niesława | Sherlock Holmes The Devils Daughter - Sherlock Holmes: The Devils Daughter - poradnik do gry
Stwórz portret Percy'ego Flemminga

Stwórz portret Percy'go Flemminga, wyszczególniając:

  • Bliznę na policzku, wybierz Gang warfare/wojny gangów;
  • Niebieską chustę w kieszeni, wybierz Fashion/moda;
  • Eleganckie guziki;
  • Tatuaż na lewej dłoni, wybierz Westgate prison tatoo/tatuaż z więzienia Westgate;
  • Pierścienie na prawej dłoni.

Porozmawiaj z mężczyzną, przy pytaniu o Jeremiahu, wybierz argument The Dart threatened Jeremiah/"Rzutka" szantażował Jeremiaha. Po wyczerpaniu dialogu z mężczyzną, zyskasz nowy dowód w sprawie, Percy's testimony/zeznanie Percy'ego. Przystąp teraz do rozmowy z osobą po lewej stronie celi. Ponownie, zacznij od stworzenia portretu Jacka, naciskając na:

  • Blizny na czole;
  • Łańcuch na szyi;
  • Tatuaż na lewej ręce;
  • Pierścień na dłoni, wybierz self-affected/narcystyczny;
  • Tatuaż na prawej dłoni, wybierz box training/trening boksu

W czasie rozmowy z nim, wybierz argument valuable loot/cenny łup.

Wybierz odpowiedni język i podkreśl ostatnie nazwisko na liście - Scotland Yard | Niesława | Sherlock Holmes The Devils Daughter - Sherlock Holmes: The Devils Daughter - poradnik do gry
Wybierz odpowiedni język i podkreśl ostatnie nazwisko na liście

Po zakończeniu przesłuchań zyskasz kolejne cenne dowody: Jack and Percy's business/interes Jacka i Percy'ego i blame/obwinianie. Udaj się do mieszkania Sherlocka i naciśnij na bibliotekę. Następnie przeanalizuj dziennik, włącz tryb wyobraźni, wybierz odpowiedni język i podkreśl ostatnie nazwisko na liście. Uruchomi to krótką wstawkę, podczas której Orson po raz kolejny wpadnie w tarapaty. Holmes pospieszy mu na pomoc i wyląduje na cmentarzu.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl