Tworzenie portretu i przeszukiwanie domu Sama | Ofiarna opowieść
Aktualizacja:
Tworzenie portretu i przeszukiwanie domu Sama
Tworzenie portretu Sama

Po krótkiej wstawce filmowej, rozpocznie się rozgrywka i do gabinetu Sherlocka zawita kobieta z dzieckiem. Gdy rozpoczniesz rozmowę z chłopcem przed Tobą pojawi się pierwsze zadanie w grze - stworzenie pierwszego portretu w grze. Naciśnij żółty przycisk na ekranie.

Portret Toma
Przesuwaj wskaźnikiem po postaci i naciskaj w miejsca, które zostaną podświetlone żółtą otoczką. Musisz zwrócić uwagę na następujące charakterystyczne punkty:
- Oczy chłopca, użyj wariantu Recent weeping/Niedawno płakał,
- okolice podbródka,
- naszyjnik,
- łatkę na prawym ramieniu,
- notkę w prawej kieszeni,
- lewą rękę, użyj wariantu Malformation/Zniekształcenie
Po ustaleniu portretu chłopaka, kontynuuj rozmowę. Gdy pojawi się sekwencja QTE, naciśnij wyświetlony klawisz i z dostępnych wariantów wybierz Caring Parents/Opiekuńczy rodzice. Gdy podczas dialogu pojawi się kolejny wybór, wybierz Tom is 8 years old/Tom ma 8 lat. Gdy już wyczerpiesz wszystkie tematy rozmowy, otwórz dziennik i w zakładce z mapą, wybierz Whitechapel. W Trakcie podróży między różnymi lokacji, możesz analizować dowody związane ze swoimi śledztwami.
Przeszukanie domu Sama

Po dotarciu na miejsce idź prosto przez wąską uliczkę. Następnie skręć w prawo, a po paru krokach, w lewo. Znajdziesz się na ulicy Dorset Street - idź prosto i dotrzyj do mieszkania oznaczonego numerem dwanaście. Wejdź do środka i udaj się do pokoju E.

Używając umiejętności Sherlock Talent, przeszukaj pokój. Podejdź do płaszcza koło drzwi i wyciągnij z niego leafet/ulotkę. Przeanalizuj dokument, pamiętając, że obiekty możesz odwracać w dowolnym kierunku - w tym przypadku zwróć uwagę na tył papieru. Następnie wejdź po drabinie do góry i spróbuj wejść w interakcje z podświetlonym obiektem. Niestety, jest zbyt ciemno, by zdobyć potrzebne dowody. Zejdź więc na dół i podejdź do biurka, koło którego siedzi Tom. Zabierz Candle/świeczkę i wróć drabiną do góry. Przesuń pudełko i sięgnij po skórzaną torbę. W środku znajdziesz list do Georga Hursta/ Letter to George Hurst.

Po jego przeczytaniu zejdź na dół i podejdź do okrągłego stolika obok kominka. Zabierz z niego rental bills/rachunki za wynajem. Przed opuszczeniem lokacji, wejdź w interakcje z innymi przedmiotami w pokoju, m.in. z bochenkiem chleba, który leży obok łóżka, biblioteczkami itp. pozwoli to w pełni zbadać dom Sama. Możesz już opuścić budynek.
0
- Sherlock Holmes: The Devil's Daughter - poradnik do gry
- Sherlock Holmes: The Devil's Daughter - poradnik do gry
- Ofiarna opowieść
- Tworzenie portretu i przeszukiwanie domu Sama | Ofiarna opowieść
- Wizyta w knajpie i śledzenie zagadkowej postaci | Ofiarna opowieść
- Wejście na teren posesji i analiza dowodów | Ofiarna opowieść
- Rozmowa z Tomem i analiza pudełka | Ofiarna opowieść | The Devil's Daughter
- Śladem zapachu | Ofiarna opowieść | Sherlock Holmes The Devil's Daughter
- Dom Lorda Marsha i analiza chusty | Ofiarna opowieść | The Devil's Daughter
- Ucieczka przed myśliwym | Ofiarna opowieść | The Devil's Daughter
- Dedukcje | Ofiarna opowieść | Sherlock Holmes The Devil's Daughter
- Ofiarna opowieść
- Sherlock Holmes: The Devil's Daughter - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
