Zmień trasę Włochatej Komety | Włochata Planeta Samorost 3
Aktualizacja:
Zmień trasę Włochatej Komety

Wszystkie zadania na wyspie zostały zakończone. Wejdź do statku i wzbij się w przestrzeń kosmiczną. Twoim celem będzie ponowna wizyta na Włochatej Komecie.

Zejdź na powierzchnię komety i ponownie wejdź do wcześniej otwartej jaskini.

Podejdź do widocznej na zdjęciu dziurki od klucza i podobnie jak w przypadku trąbki. Chwyć klucz LPM i przeciągnij na obszar zaznaczony okręgiem na obrazku.

Interakcja za pomocą klucza sprawiła, że ogon komety podniósł się i jednocześnie zmienił trajektorię lotu całego obiektu. Tym sposobem tymczasowo niemożliwy stał się powrót na Planetę Dom. Natomiast zmiana trasy dała ci możliwość wyruszenia w dalszą podróż. Wejdź do statku i wznieś się ponad kometę.

Kolejnym etapem wędrówki bohatera będzie pobyt na obiekcie, który wygląda jak wielki konar drzewa.
0
Komentarze czytelników
Friman Legionista
Po co robić poradnik do gry, w której solucja jest już zaimplementowana?
kwiść Generał

Przepraszamy za błąd. Jeszcze dzisiaj wszystko będzie naprawione :)
grubenz Chorąży

Ktoś chyba zgubił jeden rozdział poradnika. Otóż z włochatej komety nie da się od razu przedostać na wielką kłodę. Trzeba znaleźć klucz na 1 większej planecie jaką odwiedzamy. Nie widzę tego rozdziału. A poza tym poradnik w porządku, posłuży mi do zdobycia zapisów muzycznych, których sam nie zdołałem znaleźć
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.