Uruchom Windę | Planeta Wulkanów Samorost 3
Aktualizacja:
Uruchom Windę

Po lądowaniu na Planecie Wulkanów zobaczysz powyższy widok. Zwróć uwagę, że Mandragora, którą zdobyłeś w poprzedniej lokacji nadal pozostała w twoim ekwipunku. Po zejściu ze statku podejdź do obszaru zaznaczonego okręgiem na obrazku. Przeprowadź interakcje za pomocą trąbki i obejrzyj scenkę, która rzuci lepsze światło na zadania, które czekają cię na tej planecie. Po zakończeniu scenki skieruj się do prawej strony ekranu i przejdź do kolejnej sekcji.

W kolejnej sekcji znajdziesz totemy z którymi możesz wejść w interakcje za pomocą trąbki. Po przeprowadzeniu jej ukażą się wskazówki, które będą kluczowe dla wykonania kolejnego zadania więc w chwili obecnej się na nich nie skupiaj.

Swoją uwagę skieruj na obiekty zaznaczone na powyższym obrazku. Są to dwa kraby, które zawsze będą widoczne w tej części lokacji. Twoim zadaniem jest doprowadzenie do sytuacji w której krab po prawej stronie wejdzie na skorupę kraba po lewej stronie. Kliknij LPM na jednym z krabów, żeby zobaczyć co przyniesie ta interakcja. Krab na którego wskazałeś zatrzymuje się na chwilę w danym punkcie. Klikaj na kraba i wstrzymuj go w miejscu do momentu kiedy drugi krab nie wejdzie na jego grzbiet.

Po wykonaniu tego zadania zdobędziesz kolejną pamiątkę dźwiękową (Osiągnięcie Krab Pustelnik - Steam). Skieruj bohatera do prawej części ekranu i przejdź do kolejnej sekcji.

Zanim przystąpisz do realizacji zadania głównego zwróć uwagę na kraby zaznaczone okręgiem na zdjęciu. Twoim celem będzie utworzenie z widocznych na obrazku krabów żywej piramidy. Chwyć za skorupiaka LPM i postaw go na drugim. Pamiętaj żeby piramidę zacząć od największego kraba i zmniejszać ich gabaryty z każdym poziomem piramidy.
Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
Komentarze czytelników
grubenz Chorąży
Ktoś chyba zgubił jeden rozdział poradnika. Otóż z włochatej komety nie da się od razu przedostać na wielką kłodę. Trzeba znaleźć klucz na 1 większej planecie jaką odwiedzamy. Nie widzę tego rozdziału. A poza tym poradnik w porządku, posłuży mi do zdobycia zapisów muzycznych, których sam nie zdołałem znaleźć
kwiść Generał
Przepraszamy za błąd. Jeszcze dzisiaj wszystko będzie naprawione :)
Friman Legionista
Po co robić poradnik do gry, w której solucja jest już zaimplementowana?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
