Dziurka od klucza | Włochata Kometa Samorost 3
Aktualizacja:
Dziurka od klucza
Odkrywając dźwięk, który wydają poruszone czułki, szybko zorientujesz się że muszą być naciśnięte w odpowiedniej kolejności, żeby sekwencja dźwiękowa nie została szybko przerwana. Jest to kolejna zagadka, która polega na zachowaniu odpowiedniej kolejności przy interakcji z otoczeniem.

Poprawna kolejność poruszania czułkami (zdjęcie powyżej) 1, 2, 2, 1, 1, 2.

Po wystukaniu odpowiedniej kombinacji robal rozświetli całą jaskinię i jednocześnie odsłoni dziurkę od klucza, która była ukryta wewnątrz guza na ścianie jaskini.

Niestety w chwili obecnej nie masz ze sobą klucza, zdobędziesz go dopiero na kolejnej planecie. Wyjdź z jaskini, wsiądź na statek i wyrusz w dalszą podróż.

0
Komentarze czytelników
grubenz Chorąży
Ktoś chyba zgubił jeden rozdział poradnika. Otóż z włochatej komety nie da się od razu przedostać na wielką kłodę. Trzeba znaleźć klucz na 1 większej planecie jaką odwiedzamy. Nie widzę tego rozdziału. A poza tym poradnik w porządku, posłuży mi do zdobycia zapisów muzycznych, których sam nie zdołałem znaleźć
kwiść Generał
Przepraszamy za błąd. Jeszcze dzisiaj wszystko będzie naprawione :)
Friman Legionista
Po co robić poradnik do gry, w której solucja jest już zaimplementowana?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
