Śpiewające duszki | Planeta Dom Samorost 3
Aktualizacja:
Śpiewające duszki

Żeby rozpocząć realizację zadań w danej sekcji, zbliż się do obszaru interaktywnego zaznaczonego na obrazku i użyj na nim trąbki. Po wysłuchaniu dźwięków i zagraniu melodii z krzaków wyłonią się duszki.

Podążając za instrukcją, która pojawi się na ekranie musisz wyciągnąć dźwięk z każdego duszka. Kliknij LPM na danym duszku, przytrzymaj przycisk i rusz myszką w górę, żeby duszek zmienił swój wygląd. Podczas zmiany wyglądu jednocześnie wyda z siebie dźwięk. Po wyciągnięciu wszystkich, duszki zaczną śpiewać a następnie znikną. W tej samej chwili na wszystkich okolicznych pagórkach zaczną wyrastać grzyby. Szybko pojawi się grzybiarz, który zacznie je zbierać, a potem usiądzie w pobliżu.

Głównemu bohaterowi bardzo zależy na scyzoryka grzybiarza. Ten jednak nie chce oddać go bez wykonania pewnej zagadki. Wykłada przed bohaterem kilka kart, które muszą być układane w odpowiedniej kolejności, aż do momentu, kiedy jedna z kart zmieni kolor na zielony.
0
Komentarze czytelników
Friman Legionista
Po co robić poradnik do gry, w której solucja jest już zaimplementowana?
kwiść Generał

Przepraszamy za błąd. Jeszcze dzisiaj wszystko będzie naprawione :)
grubenz Chorąży

Ktoś chyba zgubił jeden rozdział poradnika. Otóż z włochatej komety nie da się od razu przedostać na wielką kłodę. Trzeba znaleźć klucz na 1 większej planecie jaką odwiedzamy. Nie widzę tego rozdziału. A poza tym poradnik w porządku, posłuży mi do zdobycia zapisów muzycznych, których sam nie zdołałem znaleźć
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.