Wyspa Faranga (6) | Rozdział 4 | Solucja Risen
Aktualizacja:

![]() | ![]() |
Przejście oznaczone punktem szarym jest otwarte. W korytarzu znajdziemy dwie pułapki z kolcami na podłodze, które możemy przekroczyć używając lewitacji. Leżąca na środku kusza z bełtami może nam się za chwilę przydać jeśli nie mamy broni dystansowej. Dźwignia po lewej wyłączy kolce, w skrzyni znajdziemy mały kryształ antymagii . Po prawej mamy pierwszy z 3 kołowrotów (zielone punkty) których musimy użyć. Wracamy do komnaty z kolumną od mapy.
![]() | ![]() |
Przebijamy się przez ścianę w punkcie czerwonym. Odsłoniętego przycisku używamy dwukrotnie, co spowoduje odsłonięcie przejścia po prawej (punkt żółty). Dochodzimy do drugiego z zielonych punktów i używamy kołowrotu. Wchodzimy w uliczkę oznaczoną na czarno.
![]() | ![]() |
Możemy przejść małym tunelem używając zaklęcia przemiany w Łodzika . Po drugiej stronie znajdziemy zamkniętą kamienną skrzynię, a w nim dobry Łuk Tytana . Używamy jednej z dźwigni otwierających nam przejście na korytarz. Wracamy do miejsca w którym jest wejście do małego tunelu.
![]() | ![]() |
W oddali powinniśmy widzieć kołowrót. Strzelamy w niego używając jednej z broni dystansowych. Wracamy do głównej sali (tej od mapy). Dwukrotnie używamy przycisku z punktu czerwonego. Przechodzimy do korytarza oznaczonego punktem białym. Przechodzimy po opuszczonym moście i odwracamy się w lewo.
![]() | ![]() |
Pociągamy za obręcz na ścianie, przeskakujemy nad przepaścią i zaglądamy do pokoju za (podniesionymi) kratami po prawej. Na kamiennym stoliku za sarkofagiem znajdujemy rubin . W sarkofagu dwa kolejne małe rubiny . Po wyjściu z pomieszczenia, kierujemy się w stronę trzeciego kołowrotu. Przestawiając dźwignię (mały, czarny punkt), otwieramy sobie drogę powrotną do głównej sali.
![]() | ![]() |
W odsłoniętej komnacie (za trzema zielonymi kreskami), czekają na nas dwie nieumarłe bestie . W skrzyni na górze znajdujemy poszukiwane buty (część pancerza Władcy Tytanów ), oraz Kuszę Tytana .
0
- Risen - poradnik do gry
- Risen - opis przejścia - poradnik do gry
- Rozdział 4
- Zadania klasowe - Bandyta | Rozdział 4 | Solucja Risen
- Zadania klasowe - Mag | Rozdział 4 | Solucja Risen
- Zadania klasowe - Wojownik Inkwizycji | Rozdział 4 | Solucja Risen
- (Mapa M7) Wyspa Faranga - pancerz tytanów | Rozdział 4 | Solucja Risen
- Wyspa Faranga (1) | Rozdział 4 | Solucja Risen
- Wyspa Faranga (2) | Rozdział 4 | Solucja Risen
- Wyspa Faranga (3) | Rozdział 4 | Solucja Risen
- Wyspa Faranga (4) | Rozdział 4 | Solucja Risen
- Wyspa Faranga (5) | Rozdział 4 | Solucja Risen
- Wyspa Faranga (6) | Rozdział 4 | Solucja Risen
- Walka Końcowa | Rozdział 4 | Solucja Risen
- Rozdział 4
- Risen - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany691126 Junior
mam problem. jak walcze z tytanem to mnie szybko zagija. nie wyświetla się jego życie . Co robić
land6r Pretorianin
Walka z Tytanem to typowa zręcznościówka, musisz odbijać jego pociski magiczne tarczą, w momencie gdy przyklęknie, atakuj i tak około 7 razy.
Nekrołuk Pretorianin
Mam problem z osiągnięciem "przyjaciel ogrów" - za diabli nie moge znależć tego ogra o imieniu Drok. Gdzieś czytałem że jest niewolnikiem Jaszczuroludzi ale niewiem gdzie. Blagam o pomoc bo dostaje już białej gorączki
zanonimizowany1040309 Junior
O co chodzi z próbą Pallasa bo tylko on już został i nie chce ze mną rozmawiać? Jak ją przejść?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
zanonimizowany1341139 Generał
Kurde, wszedłem do miasta i od razu zrobiłem zadanie dla Delgado i zapisałem... teraz z tego co czytam nie mogę już zostać magiem :( Mimo, że pozbywam się 3 bandytów to Delgado już nie mogę się pozbyć... Czyli muszę grać od nowa? :( No niezłe jaja.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.