Wyspa Faranga (2) | Rozdział 2 | Solucja Risen
Aktualizacja:

![]() | ![]() |
W sarkofagu (punkt żółty) czeka na nas kolejny posążek. Ruszamy w głąb korytarza, zabijamy ghula i używamy dźwigni (punkt czerwony). Rozmawiamy z Olfem i wyciągamy od niego trzeci posążek. Wracamy do sali z kratą (punkt biały). Na ołtarzu koło kraty używamy posążka, podobnie na dwóch kolejnych.
![]() | ![]() |
W punkcie zielonym podnosimy zwój przemiany w Łodzika . Nie wchodzimy na podłogę zaznaczoną punktami czarnymi, zamiast tego używamy zwoju i przechodzimy przez dziurę w ścianie oznaczonej punktem niebieskim. Z komnaty z sarkofagami schodzimy do kolejnej, na dole (punkt czarny). Odwracamy się w lewo i wspinamy na półkę skalną.
![]() | ![]() |
Idąc dalej korytarzem natrafimy na rozległą komnatę z dziurą na ziemi. Powinniśmy znaleźć się wewnątrz budynku z jasnej cegły. Kiedy zejdziemy na parter i przejdziemy przez drzwi, zobaczymy władającego ogniem jaszczurzego kapłana , który jest w posiadaniu naszego kryształowego dysku , oraz kamienia teleportacyjnego (wschodnia świątynia ). Używając kamienia możemy wrócić do wejścia świątyni i porozmawiać z każdym z bandytów. Podzielą się z nami łupami. Po rozmowie z Maliko (M5.14 ) możemy wrócić do Finchera (M3.21 ) i złożyć meldunek.
Cyrus spóźnia się
![]() | ![]() |
Cyrusa znajdujemy przy chacie Eldrica w miejscu oznaczonym (M5.1 ). Musimy przeszukać domostwo w poszukiwaniu zielonego rękawa druida. Pod stołem znajdziemy również recepturę (mikstura magii ). Cyrus nie jest skory do pomocy, więc udajemy się do sąsiedztwa pod numerem (M5.2 ).
![]() | ![]() |
Jasmin (M5.2 ) w zamian za 200 sztuk złota (kupno jej skór), pozwoli nam wykorzystać jej wilczego pupilka - Rufo . Jeśli nie mamy przy sobie surowego mięsa - kupujemy je u niej i karmimy nim wilka. Następnie dajemy mu do powąchania znaleziony wcześniej rękaw. Atakując każde napotkane po drodze zwierze podążamy za wilkiem, który zatrzyma się i wznowi bieg w sumie cztery razy. Przy trzecim w nasze ręce wpadnie kostur druida . Przy czwartym, odnajdziemy świątynię (M5.3 ).
![]() | ![]() |
Dotykamy (stajemy przy i klikamy) magicznej bariery i wracamy po Cyrusa (M5.1 ). Prowadzimy go do wejścia świątyni i prosimy o usunięcie bariery. Używając podarowanego nam zwoju zniszczenia magicznego pola , usuwamy przeszkodę i wchodzimy do środka. Rozprawiamy się z jaszczurami w głównej sali i ruszamy korytarzem na prawo. Tam zabijamy kolejnego wroga, a ze skrzyni wydobywamy mapę świątyni.
0
- Risen - poradnik do gry
- Risen - opis przejścia - poradnik do gry
- Rozdział 2
- Informacje ogólne | Rozdział 2 | Solucja Risen
- Zadania klasowe - Bandyta | Rozdział 2 | Solucja Risen
- Zadania klasowe - Mag | Rozdział 2 | Solucja Risen
- Zadania klasowe - Wojownik Inkwizycji i Mag | Rozdział 2 | Solucja Risen
- (Mapa M5) Wyspa Faranga - kryształowe dyski | Rozdział 2 | Solucja Risen
- Wyspa Faranga (1) | Rozdział 2 | Solucja Risen
- Wyspa Faranga (2) | Rozdział 2 | Solucja Risen
- Wyspa Faranga (3) | Rozdział 2 | Solucja Risen
- Rozdział 2
- Risen - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany691126 Junior
mam problem. jak walcze z tytanem to mnie szybko zagija. nie wyświetla się jego życie . Co robić
land6r Pretorianin
Walka z Tytanem to typowa zręcznościówka, musisz odbijać jego pociski magiczne tarczą, w momencie gdy przyklęknie, atakuj i tak około 7 razy.
Nekrołuk Pretorianin
Mam problem z osiągnięciem "przyjaciel ogrów" - za diabli nie moge znależć tego ogra o imieniu Drok. Gdzieś czytałem że jest niewolnikiem Jaszczuroludzi ale niewiem gdzie. Blagam o pomoc bo dostaje już białej gorączki
zanonimizowany1040309 Junior
O co chodzi z próbą Pallasa bo tylko on już został i nie chce ze mną rozmawiać? Jak ją przejść?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
zanonimizowany1341139 Generał
Kurde, wszedłem do miasta i od razu zrobiłem zadanie dla Delgado i zapisałem... teraz z tego co czytam nie mogę już zostać magiem :( Mimo, że pozbywam się 3 bandytów to Delgado już nie mogę się pozbyć... Czyli muszę grać od nowa? :( No niezłe jaja.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.