Wyspa Faranga (3) | Rozdział 3 | Solucja Risen

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
1 - Wyspa Faranga (3) | Rozdział 3 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry
2 - Wyspa Faranga (3) | Rozdział 3 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry
Podnosimy szmaragd - Wyspa Faranga (3) | Rozdział 3 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry

Podnosimy szmaragd . Miejsce w którym zaczynamy oznaczone jest punktem zielonym. Po zabiciu wszystkich przeciwników w okolicznych korytarzach, powinien zaatakować nas odźwierny [normalnie przebywający w pobliżu kołowrotu] z ciała którego wyciągniemy klucz otwierający kratę w punkcie żółtym. Schody na piętro to punkt czarny. Czerwony natomiast symbolizuje kołowrót (na piętrze) który opuści most. I otworzy drogę dla inkwizytora. Wracamy do kraty w punkcie żółtym, otwieramy ją i rozmawiamy z Ursegorem (punkt biały).

Szukanie mapy

3 - Wyspa Faranga (3) | Rozdział 3 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry
Brent zasugeruje nam znalezienie mapy świątyni - Wyspa Faranga (3) | Rozdział 3 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry

Brent zasugeruje nam znalezienie mapy świątyni. Skieruje nas do Jorgensena który przebywa w głębszych partiach kompleksu. Ruszamy przejściem po lewej ręce Brenta i dalej - wzdłuż ścieżki wyznaczonej przez rosnące grzyby. Po naszej lewej powinniśmy odnaleźć miecz runiczny , a dalej - Jorgensena który każe nam podążać pobliską ścieżką.

4 - Wyspa Faranga (3) | Rozdział 3 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry
Na rozwidleniu dróg skręcamy w prawo (fioletowe światła) - Wyspa Faranga (3) | Rozdział 3 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry

Na rozwidleniu dróg skręcamy w prawo (fioletowe światła). U wylotu korytarza napotkamy grupę wrogów. W ciele jednego znajdujemy klucz do celi. Wychodzimy na zewnątrz i podążamy zaznaczoną ścieżką. Po drodze napotykamy między innymi Popiołak (punkt czerwony).

5 - Wyspa Faranga (3) | Rozdział 3 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry
Po dotarciu do chaty Jasmin staramy się uratować domowników - Wyspa Faranga (3) | Rozdział 3 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry

Po dotarciu do chaty Jasmin staramy się uratować domowników. Przy jednym z ciał znajdujemy mapę świątyni z której przed momentem wyszliśmy. Wracamy do Brenta .

Wejście do krypty

6 - Wyspa Faranga (3) | Rozdział 3 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry
Mendoza wysyła nas po Ethana - Wyspa Faranga (3) | Rozdział 3 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry

Mendoza wysyła nas po Ethana . Kiedy jegomość ruszy do Inkwizytora, będziemy mogli przeczytać wyryty w kamiennej kolumnie tekst.

Uwolnij ducha Ursegora

7 - Wyspa Faranga (3) | Rozdział 3 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry
Ursegor wysyła nas na poszukiwanie swoich podwładnych posiadających specyficzne kryształy - Wyspa Faranga (3) | Rozdział 3 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry

Ursegor wysyła nas na poszukiwanie swoich podwładnych posiadających specyficzne kryształy. Zabieramy złoty posążek i wracamy na korytarz w którym zatrzymał się Inkwizytor .

8 - Wyspa Faranga (3) | Rozdział 3 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry
Zaczynamy od umieszczenia posążka na monumencie w pomieszczeniu oznaczonym punktem czarnym - Wyspa Faranga (3) | Rozdział 3 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry

Zaczynamy od umieszczenia posążka na monumencie w pomieszczeniu oznaczonym punktem czarnym. Wewnątrz czeka na nas Zul Utur . Przy jego ciele znajdujemy zaklęcia (inferno , przywołanie szkieletu ), szafir , jego czaszkę i potrzebny nam kryształ. Przy wyjściu z komnaty, zabieramy ustawiony przez nas posążek z monumentu.

9 - Wyspa Faranga (3) | Rozdział 3 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry
Pokój oznaczony punktem czerwonym prowadzi nas do Zel Zereta , czyli twardej wersji Popiołaka - Wyspa Faranga (3) | Rozdział 3 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry

Pokój oznaczony punktem czerwonym prowadzi nas do Zel Zereta , czyli twardej wersji Popiołaka . Pamiętamy o ograbieniu jego ciała.

10 - Wyspa Faranga (3) | Rozdział 3 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry
Ostatni przeciwnik zwany Zal Zaran , czeka w pomieszczeniu zaznaczonym punktem żółtym - Wyspa Faranga (3) | Rozdział 3 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry

Ostatni przeciwnik zwany Zal Zaran , czeka w pomieszczeniu zaznaczonym punktem żółtym. Zabieramy jego miecz Tytana , czaszkę i kryształ. Wracamy do Ursegora i uwalniamy jego ducha. Otwieramy sarkofag i zabieramy jego czaszkę Ursegora .

Pułapka na Tytanów

11 - Wyspa Faranga (3) | Rozdział 3 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry
Musimy otworzyć wielkie drzwi naprzeciw korytarza prowadzącego do Ursegora - Wyspa Faranga (3) | Rozdział 3 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry

Musimy otworzyć wielkie drzwi naprzeciw korytarza prowadzącego do Ursegora . Odszukujemy cztery monumenty i układamy na nich czaszki zgodnie z kolejnością widoczną powyżej.

12 - Wyspa Faranga (3) | Rozdział 3 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry
Po otwarciu drzwi sprawy nieco się komplikują - Wyspa Faranga (3) | Rozdział 3 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry

Po otwarciu drzwi sprawy nieco się komplikują. Pokonujemy niedawnych sprzymierzeńców i wysłuchujemy słów Ursegora .

Podobało się?

0

Risen

1 października 2009

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2009-12-16
18:21

zanonimizowany691126 Junior

mam problem. jak walcze z tytanem to mnie szybko zagija. nie wyświetla się jego życie . Co robić

Komentarz: zanonimizowany691126
2010-01-03
11:25

land6r Pretorianin

Walka z Tytanem to typowa zręcznościówka, musisz odbijać jego pociski magiczne tarczą, w momencie gdy przyklęknie, atakuj i tak około 7 razy.

Komentarz: land6r
2010-03-28
22:27

Nekrołuk Pretorianin

Mam problem z osiągnięciem "przyjaciel ogrów" - za diabli nie moge znależć tego ogra o imieniu Drok. Gdzieś czytałem że jest niewolnikiem Jaszczuroludzi ale niewiem gdzie. Blagam o pomoc bo dostaje już białej gorączki

Komentarz: Nekrołuk
2014-10-23
19:02

zanonimizowany1040309 Junior

O co chodzi z próbą Pallasa bo tylko on już został i nie chce ze mną rozmawiać? Jak ją przejść?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Komentarz: zanonimizowany1040309
2021-09-04
01:13

zanonimizowany1341139 Generał

Kurde, wszedłem do miasta i od razu zrobiłem zadanie dla Delgado i zapisałem... teraz z tego co czytam nie mogę już zostać magiem :( Mimo, że pozbywam się 3 bandytów to Delgado już nie mogę się pozbyć... Czyli muszę grać od nowa? :( No niezłe jaja.

Komentarz: zanonimizowany1341139

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl