Wyspa Faranga (3) | Rozdział 3 | Solucja Risen
Aktualizacja:

![]() | ![]() |
Podnosimy szmaragd . Miejsce w którym zaczynamy oznaczone jest punktem zielonym. Po zabiciu wszystkich przeciwników w okolicznych korytarzach, powinien zaatakować nas odźwierny [normalnie przebywający w pobliżu kołowrotu] z ciała którego wyciągniemy klucz otwierający kratę w punkcie żółtym. Schody na piętro to punkt czarny. Czerwony natomiast symbolizuje kołowrót (na piętrze) który opuści most. I otworzy drogę dla inkwizytora. Wracamy do kraty w punkcie żółtym, otwieramy ją i rozmawiamy z Ursegorem (punkt biały).
Szukanie mapy
![]() | ![]() |
Brent zasugeruje nam znalezienie mapy świątyni. Skieruje nas do Jorgensena który przebywa w głębszych partiach kompleksu. Ruszamy przejściem po lewej ręce Brenta i dalej - wzdłuż ścieżki wyznaczonej przez rosnące grzyby. Po naszej lewej powinniśmy odnaleźć miecz runiczny , a dalej - Jorgensena który każe nam podążać pobliską ścieżką.
![]() | ![]() |
Na rozwidleniu dróg skręcamy w prawo (fioletowe światła). U wylotu korytarza napotkamy grupę wrogów. W ciele jednego znajdujemy klucz do celi. Wychodzimy na zewnątrz i podążamy zaznaczoną ścieżką. Po drodze napotykamy między innymi Popiołak (punkt czerwony).
![]() | ![]() |
Po dotarciu do chaty Jasmin staramy się uratować domowników. Przy jednym z ciał znajdujemy mapę świątyni z której przed momentem wyszliśmy. Wracamy do Brenta .
Wejście do krypty
![]() | ![]() |
Mendoza wysyła nas po Ethana . Kiedy jegomość ruszy do Inkwizytora, będziemy mogli przeczytać wyryty w kamiennej kolumnie tekst.
Uwolnij ducha Ursegora
![]() | ![]() |
Ursegor wysyła nas na poszukiwanie swoich podwładnych posiadających specyficzne kryształy. Zabieramy złoty posążek i wracamy na korytarz w którym zatrzymał się Inkwizytor .
![]() | ![]() |
Zaczynamy od umieszczenia posążka na monumencie w pomieszczeniu oznaczonym punktem czarnym. Wewnątrz czeka na nas Zul Utur . Przy jego ciele znajdujemy zaklęcia (inferno , przywołanie szkieletu ), szafir , jego czaszkę i potrzebny nam kryształ. Przy wyjściu z komnaty, zabieramy ustawiony przez nas posążek z monumentu.
![]() | ![]() |
Pokój oznaczony punktem czerwonym prowadzi nas do Zel Zereta , czyli twardej wersji Popiołaka . Pamiętamy o ograbieniu jego ciała.
![]() | ![]() |
Ostatni przeciwnik zwany Zal Zaran , czeka w pomieszczeniu zaznaczonym punktem żółtym. Zabieramy jego miecz Tytana , czaszkę i kryształ. Wracamy do Ursegora i uwalniamy jego ducha. Otwieramy sarkofag i zabieramy jego czaszkę Ursegora .
Pułapka na Tytanów
![]() | ![]() |
Musimy otworzyć wielkie drzwi naprzeciw korytarza prowadzącego do Ursegora . Odszukujemy cztery monumenty i układamy na nich czaszki zgodnie z kolejnością widoczną powyżej.
![]() | ![]() |
Po otwarciu drzwi sprawy nieco się komplikują. Pokonujemy niedawnych sprzymierzeńców i wysłuchujemy słów Ursegora .
0
- Risen - poradnik do gry
- Risen - opis przejścia - poradnik do gry
- Rozdział 3
- Informacje ogólne | Rozdział 3 | Solucja Risen
- (Mapa M6) Wyspa Faranga - zadania dodatkowe | Rozdział 3 | Solucja Risen
- Zadania dodatkowe | Rozdział 3 | Solucja Risen
- Zadania klasowe - Bandyta | Rozdział 3 | Solucja Risen
- Zadania klasowe - Wojownik Inkwizycji | Rozdział 3 | Solucja Risen
- Wyspa Faranga (1) | Rozdział 3 | Solucja Risen
- Wyspa Faranga (2) | Rozdział 3 | Solucja Risen
- Wyspa Faranga (3) | Rozdział 3 | Solucja Risen
- Rozdział 3
- Risen - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany691126 Junior
mam problem. jak walcze z tytanem to mnie szybko zagija. nie wyświetla się jego życie . Co robić
land6r Pretorianin
Walka z Tytanem to typowa zręcznościówka, musisz odbijać jego pociski magiczne tarczą, w momencie gdy przyklęknie, atakuj i tak około 7 razy.
Nekrołuk Pretorianin
Mam problem z osiągnięciem "przyjaciel ogrów" - za diabli nie moge znależć tego ogra o imieniu Drok. Gdzieś czytałem że jest niewolnikiem Jaszczuroludzi ale niewiem gdzie. Blagam o pomoc bo dostaje już białej gorączki
zanonimizowany1040309 Junior
O co chodzi z próbą Pallasa bo tylko on już został i nie chce ze mną rozmawiać? Jak ją przejść?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
zanonimizowany1341139 Generał
Kurde, wszedłem do miasta i od razu zrobiłem zadanie dla Delgado i zapisałem... teraz z tego co czytam nie mogę już zostać magiem :( Mimo, że pozbywam się 3 bandytów to Delgado już nie mogę się pozbyć... Czyli muszę grać od nowa? :( No niezłe jaja.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.