Risen: Miasto Harbor 4 Rozdział 1
Aktualizacja:
Chora żona rolnika
Arno (M2.2 ) potrzebuje ciepłego łóżka dla jego chorej żony. Wynajmujemy je u Kostara (M2.7 ) za 30 monet . Następnie rozmawiamy z Arno , a potem Marthą (M2.1 ). Powinniśmy zameldować o naszym uczynku również Belschwurowi (M2.11 ), który podaruje nam 2 mocne mikstury leczenia .
Philus chce sprzedać swój sklep rybny
Philus (M2.9 ) usiłuje pozbyć się swojego rybnego sklepiku za kwotę 300 monet . Musimy porozmawiac z Nico (M2.24 ) (najpierw konieczne będzie postawienie mu butelki rumu... do kupienia u Patty (M2.25 ) za 40 monet ). Musimy kupić od niego pierścień Nico [+3 siły] za 300 sztuk złota , a wtedy on zdecyduje się na przejęcie interesu Philusa . W podzięce za pomoc, Philus podaruje nam dwie perły.
Weź złoto od Alvaro
Zadanie to daje nam Łasica (M2.46 ), pod warunkiem że nie byliśmy jeszcze w twierdzy magów, oraz ukończyliśmy zadania Sebastian chce się dowiedzieć, co planuje Delgado / Haracz od Kostara i Dowód dla Marcelo / Zanieś paczki z powrotem do Łasicy (oczywiście oba na rzecz bandytów). Konieczne jest wykonanie zadania Walter potrzebuje przerwy . Mówimy Walterowi (M2.50 ), że potrzebujemy jego pomocy a następnie pytamy o broń Marcelo, płacimy w sumie 100 monet za informacje. Wracamy do Łasicy . W nocy przychodzimy do Alvaro (M2.49 ). Czekamy aż nie będzie go w pobliżu drzwi do piwnicy (ew. rozmawiamy z nim, po czym powinien się ruszyć). Zakradamy się do środka, otwieramy piwnicę (pierwszy poziom otwierania zamków). A na dole- jego skrzynię (drugi poziom otwierania zamków). Potem zwracamy broń Alvaro (nie wyciągamy od niego dodatkowych funduszy, poprzestajemy na pierwszej 100 ).
Weź złoto od Konrada
![]() | ![]() |
Pytamy Konrada (M2.56 ) o pracę, sugerujemy ochronę. Potem z Tildą (M2.55 ) rozmawiamy o Konradzie . Potem do Łasicy (M2.46 ) i meldujemy o krowach. Dalej - Rolnik (na wschód od M2.1 ) i Łasica . Kiedy zaatakujemy krowę - Bertę (w nocy, bo najbliższy strażnik śpi; upewniamy się jeszcze, że drugi nas nie widzi), rzuci się na nas Rolnik , którego ogłuszamy. W nocy, od drugiej strony domu, po dachu (patrz - mapka), po cichu wchodzimy do sypialni Konrada.
![]() | ![]() |
Czaszkę Berty odkładamy do łóżka kupca. Domownicy rzucą się na nas. Wyskakujemy przez balkon. Łasica (M2.46 ) kieruje nas do Sony'i (M2.41 ) [czekamy do rana], potem odwiedzamy Konrada (M2.56 ), który nie będzie chciał rozmawiać [konieczne będzie użycie zwoju żartu ]. Na koniec meldujemy Łasicy .
Jack potrzebuje rumu
Jack (M2.44 ) prosi nas o dostarczenie mu butelki rumu . Możemy takową zakupić u Patty (M2.25 ) za 40 monet .
Zebranie trojaczków
Olf (M2.54 ) prosi nas o przekazanie jego braciom - Dytarowi (M2.26 ) i Dirkowi (M2.17 ), aby spotkali się z nim w ustalonym miejscu.
Damski bokser
Gwen (M2.43 ) potrzebuje pomocy z pozbyciem się Eriksona (M2.40 ). Po rozmowie wychodzimy na zewnątrz i dajemy mu w kość. Następnie grzecznie prosimy o opuszczenie lokalu. Gwen w nagrodę podaruje nam kilka sztuk złota, a po niej Sony'a (M2.41 ).
Noc z Olgą
Płacimy Sony'i (M2.41 ) 50 sztuk złota , a następnie spędzamy noc z Olgą (M2.42 ). Nic prostszego... . W dodatku kochanka podaruje nam zwój żartu .
Zaginiony ojciec
![]() | ![]() |
Musimy pomóc Patty w odnalezieniu ojca. Udajemy się do Marka (M2.33 ) i dowiadujemy się, że nie wpuści nas do Romanova (M2.34 ) dopóki nie sprowadzimy mu kobiety do towarzystwa (alternatywą jest sprowokowanie go do walki, pobicie i/lub kradzież). Najpierw mówimy o tym Sony'i (M2.41 ), a następnie kierujemy się do Aniki (M2.30 ) i informujemy o czekającej nań pracy. Jeszcze słówko Markowi , jego klucz i możemy wejść do środka. Kiedy wspomnimy Romanovi o kluczu znalezionym przy Eriksonie (M2.40 ) (Damski bokser ), ten skieruje nas do kryjówki Steelbearda. Udajemy się we wskazane na mapie miejsce i przeszukujemy skrzynię wewnątrz. Znaleziony dokument zanosimy Patty (M2.25 ).
Sergio chce złoto Romanowa / Kufer Romanowa (M/B)
![]() | ![]() |
Romanov (M2.34 ) (patrz - zadanie Zaginiony ojciec ) chce odzyskać swoją szkatułkę. Idziemy na plac nieopodal Ukkosa (M2.27 ), wbiegamy do drzwi po prawej, schodami na górę, na zewnątrz i przechodzimy na górne piętro magazynu. Przed nami trzy skrzynie. Środkowa należy do Romanova , a w niej spoczywa mała szkatułka Romanova , którą powinniśmy mu oddać jeśli chcemy przysłużyć się sprawie bandytów. W przeciwnym wypadku (zadowolenie magów), oddajemy szkatułkę Sergio (M2.32 ).
Liczenie w pamięci
Baxter (M2.38 ) podda naszą matematykę próbie. Musimy udzielić odpowiedzi na pytanie ile wynosi iloczyn liczb 14 i 17. Podając 238, udzielamy poprawnej odpowiedzi.
Mapa wyspy
Jeśli nie mamy jeszcze mapy od Finchera (M3.21 ) (ścieżka bandyty), możemy zlecić Nelsonowi (M2.19 ) narysowanie dokładnej mapy wyspy. Nie skończy pracy dopóki nie znajdziemy sposobu na wydostanie się z miasta (ukończenie zadania Gdzie znikają artefakty? , lub Porozmawiaj z szefem bandytów w Mieście ). Za dokładną mapę wyspy przyjdzie nam zapłacić 250 sztuk złota .
0
- Risen - poradnik do gry
- Risen: Opis przejścia
- Risen: Rozdział 1
- Risen: Mapa Wyspa Faranga - mieszkańcy Rozdział 1
- Risen: Wyspa Faranga Rozdział 1
- Risen: Mapa Miasto Harbor - mieszkańcy Rozdział 1
- Risen: Miasto Harbor 1 Rozdział 1
- Risen: Miasto Harbor 2 Rozdział 1
- Risen: Miasto Harbor 3 Rozdział 1
- Risen: Miasto Harbor 4 Rozdział 1
- Risen: Miasto Harbor 5 Rozdział 1
- Risen: Mapa Obóz Bandytów - mieszkańcy Rozdział 1
- Risen: Obóz Bandytów 1 Rozdział 1
- Risen: Obóz Bandytów 2 Rozdział 1
- Risen: Obóz Bandytów 3 Rozdział 1
- Risen: Mapa Wulkaniczna Twierdza - mieszkańcy Rozdział 1
- Risen: Wulkaniczna Twierdza - 1 Rozdział 1
- Risen: Wulkaniczna Twierdza - 2 Rozdział 1
- Risen: Wulkaniczna Twierdza - 3 Rozdział 1
- Risen: Wulkaniczna Twierdza - 4 Rozdział 1
- Risen: Rozdział 1
- Risen: Opis przejścia
Komentarze czytelników
zanonimizowany409582 Junior
ej mam pytanie :( poszedlem do bandytow ale teraz kiedy chce wziasc misje "podboj obozu artefaktow" to nie moge :((( wiecie moze dlaczego? i kolejnych dla bandytwo rowniez . wykonalem wszystkie wlasnie do tego bo nie moge go wziasc:((( wiecie moze dlaczego?
\
zanonimizowany679166 Junior
Super poradnik. A POWIEDZCIE Co WAS NAJBARDZIEJ WKURZA W risenie? Mnie jaszczuroludzie a właściwie ich ilos mocne ciosy i te ich wkur****ące bloki. NAwet z jednym jest problemjak ty walisz to on tylko blokuje a jak na chwilke sie odslonisz to cie za jednym kombosem rozwali
zanonimizowany682522 Junior
witam, mam problem zacząłem walczyć na arenie. Wygrałem z Ricardo, Lorenzo oraz Domingo. Wykonałem misje "Zakazane Zabawy" tj. zabroniłem zakładów craigowi i nie moge z nim wlaczyć o_O ani z Broganem. Co trzeba zrobić aby z nimi walczyć ?
zanonimizowany683430 Junior
KURWA ... oszusty jedne...zapłacilem 7zł za poradnik który nie działa ??.. nie tak nie bedzie jak kasa sie nie zwroci to bedzie przerabne...
knowing Konsul
nie tak nie bedzie jak kasa sie nie zwroci to bedzie przerabne...
n/c
Zainstaluj najnowszą wersje Adobe Reader...
zanonimizowany691126 Junior
mam problem. jak walcze z tytanem to mnie szybko zagija. nie wyświetla się jego życie . Co robić
land6r Pretorianin
Walka z Tytanem to typowa zręcznościówka, musisz odbijać jego pociski magiczne tarczą, w momencie gdy przyklęknie, atakuj i tak około 7 razy.
Nekrołuk Pretorianin
Mam problem z osiągnięciem "przyjaciel ogrów" - za diabli nie moge znależć tego ogra o imieniu Drok. Gdzieś czytałem że jest niewolnikiem Jaszczuroludzi ale niewiem gdzie. Blagam o pomoc bo dostaje już białej gorączki
zanonimizowany1040309 Junior
O co chodzi z próbą Pallasa bo tylko on już został i nie chce ze mną rozmawiać? Jak ją przejść?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
zanonimizowany1341139 Generał
Kurde, wszedłem do miasta i od razu zrobiłem zadanie dla Delgado i zapisałem... teraz z tego co czytam nie mogę już zostać magiem :( Mimo, że pozbywam się 3 bandytów to Delgado już nie mogę się pozbyć... Czyli muszę grać od nowa? :( No niezłe jaja.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








