Wulkaniczna Twierdza - (4) | Rozdział 1 | Solucja Risen
Aktualizacja:
Próba Mistrza Abraksa
![]() | ![]() |
Alchemik Abrax (M4.25 ) musi zostać zaczepiony dwa razy abyśmy mogli rozpocząć z nim rozmowę. Po dłuuugiej rozmowie zleci nam zadanie odszukania dwóch nowicjuszy, oraz da listę potrzebnych ziół. Siriusa i Kraybana znajdziemy kolejno w punkcie (#1 ) i (#2 ).
![]() | ![]() |
Sirius (#1 )siedzi przy ognisku na farmie Severina (M1.9 ). Da nam kilka ziół i skieruje do lasu. W miejscu #2 odnajdziemy ciało Kraybana w towarzystwie gnomów . Zanim będziemy mogli wrócić do Abraxa , musimy zebrać łącznie 6 roślin leczniczych i 4 rośliny many .
![]() | ![]() |
Alchemik (M4.25 ) zaliczy nam zadanie już po przyniesieniu roślin, ale za informacje o każdym z nowicjuszy dostaniemy jeszcze po dwie słabe mikstury leczenia .
Próba Mistrza Illumara
![]() | ![]() |
Test Illumara (M4.21 ) zaczynamy od zapoznania się z dwoma księgami stojącymi naprzeciwko wejścia. Wracamy do naszego nauczyciela i meldujemy o postępach. Następnym krokiem będzie znalezienie gęsiego pióra . Możemy je kupić u Enzo (M4.17 ) za 250 monet , lub zapytać o nie Kaspara (M4.13 ) i otrzymać je za darmo. Trudny wybór... . Odnośnie składników do zaklęć- powinniśmy porozmawiać z Abraxem (M4.25 ) (i przeczytać starą księgę koło niego), oraz Rufusem (M4.24 ), który będzie z nami współpracował tylko po wykonaniu zadania Rufus szuka "Mądrości w walce" . Wychodząc z biblioteki powinniśmy zapoznać się ze starą księgą po lewej od wejścia.
![]() | ![]() |
Następnie rozmawiamy z Erlanem (M4.20 ). Dowiadujemy się o jego potyczce z Enzo (M4.17 ). Ruszamy do kuchni i rozmawiamy z Harlokiem (M4.14 ). Będziemy musieli zapłacić mu 200 monet za indyka . Dzielimy się wiedzą z Enzo i czym prędzej biegniemy do Erlana oddać mu jedzenie i wysłuchać informacji o potrzebnych składnikach. Jeszcze słówko z Jervisem (M4.19 ) i możemy wrócić do Illumara (M4.21 ). Zadanie zakończymy po nauczeniu się tworzenia zwojów, oraz napisaniu własnego zwoju. Puste zwoje możemy kupić u Kaspara (M4.13 ) za 50 monet .
Wzajemna pomoc
Jervis (M4.19 ) potrzebuje zwoju stworzenia iluzji , oraz 2 pustych zwojów [do kupienia u Kaspara (M4.13 ) po 50 monet sztuka]. W zamian za naszą pomoc, Jervis będzie mógł nas uczyć zdolności typowych dla myśliwego.
Pomóż Wojownikom Zakonu w Mieście
![]() | ![]() |
Zadanie to zleca nam Pallas (M4.3 ) jeśli podążamy ścieżką wojownika i zostaliśmy poddani pozostałym testom. Musimy udać się do miasta Harbor (brama wejściowa została zaznaczona na mapie), wykonać zadanie Lekarstwo dla wszystkich , oraz Porozmawiaj z komendantem Miasta . Następnie przysłużyć się dla magów co najmniej cztery razy w odpowiednich zadaniach. Na koniec rozwiązujemy jeszcze Gdzie znikają artefakty? i wreszcie możemy wrócić do twierdzy. Co ciekawe jeśli wypełnimy te zadania na rzecz bandytów, to nic tak na prawdę się nie stanie. Pallas anuluje nasz test, a Ignatius (M4.22 ) zaliczy nam go jako wykonany, co nie przeszkodzi w Inicjacji .
Stosowna broń
Karlsen (M4.9 ) podaruje nam kostur bojowy . Z nową bronią w ekwipunku wracamy do Ignatiusa (M4.22 ).
Inicjacja
![]() | ![]() |
Jeśli wykonaliśmy ukończyliśmy wszystkie testy Mistrzów, a także zadanie Stosowna broń , możemy przystąpić do rytuału w trakcie którego będziemy musieli odpowiedzieć na kilka pytań. Przy każdej odpowiedzi nasze statystyki nieznacznie wzrastają (dokładne informacje odnośnie wyborów widoczne są na ekranie). Kiedy rytuał dobiegnie końca, nasza znajomość magii kryształów wzrośnie o jeden punkt, a my podążymy za Inkwizytorem aż do wejścia wulkanu, rozpoczniemy kolejny rozdział przygody i otrzymamy pierwszy kamień teleportacyjny (wulkaniczna twierdza ).
0
- Risen - poradnik do gry
- Risen - opis przejścia - poradnik do gry
- Rozdział 1
- (Mapa M1) Wyspa Faranga - mieszkańcy | Rozdział 1 | Solucja Risen
- Wyspa Faranga | Rozdział 1 | Solucja Risen
- (Mapa M2) Miasto Harbor - mieszkańcy | Rozdział 1 | Solucja Risen
- Miasto Harbor (1) | Rozdział 1 | Solucja Risen
- Miasto Harbor (2) | Rozdział 1 | Solucja Risen
- Miasto Harbor (3) | Rozdział 1 | Solucja Risen
- Miasto Harbor (4) | Rozdział 1 | Solucja Risen
- Miasto Harbor (5) | Rozdział 1 | Solucja Risen
- (Mapa M3) Obóz Bandytów - mieszkańcy | Rozdział 1 | Solucja Risen
- Obóz Bandytów (1) | Rozdział 1 | Solucja Risen
- Obóz Bandytów (2) | Rozdział 1 | Solucja Risen
- Obóz Bandytów (3) | Rozdział 1 | Solucja Risen
- (Mapa M4) Wulkaniczna Twierdza - mieszkańcy | Rozdział 1 | Solucja Risen
- Wulkaniczna Twierdza - (1) | Rozdział 1 | Solucja Risen
- Wulkaniczna Twierdza - (2) | Rozdział 1 | Solucja Risen
- Wulkaniczna Twierdza - (3) | Rozdział 1 | Solucja Risen
- Wulkaniczna Twierdza - (4) | Rozdział 1 | Solucja Risen
- Rozdział 1
- Risen - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany691126 Junior
mam problem. jak walcze z tytanem to mnie szybko zagija. nie wyświetla się jego życie . Co robić
land6r Pretorianin
Walka z Tytanem to typowa zręcznościówka, musisz odbijać jego pociski magiczne tarczą, w momencie gdy przyklęknie, atakuj i tak około 7 razy.
Nekrołuk Pretorianin
Mam problem z osiągnięciem "przyjaciel ogrów" - za diabli nie moge znależć tego ogra o imieniu Drok. Gdzieś czytałem że jest niewolnikiem Jaszczuroludzi ale niewiem gdzie. Blagam o pomoc bo dostaje już białej gorączki
zanonimizowany1040309 Junior
O co chodzi z próbą Pallasa bo tylko on już został i nie chce ze mną rozmawiać? Jak ją przejść?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
zanonimizowany1341139 Generał
Kurde, wszedłem do miasta i od razu zrobiłem zadanie dla Delgado i zapisałem... teraz z tego co czytam nie mogę już zostać magiem :( Mimo, że pozbywam się 3 bandytów to Delgado już nie mogę się pozbyć... Czyli muszę grać od nowa? :( No niezłe jaja.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.