Wulkaniczna Twierdza - (4) | Rozdział 1 | Solucja Risen

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Próba Mistrza Abraksa

1 - Wulkaniczna Twierdza - (4) | Rozdział 1 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry
Alchemik Abrax (M4 - Wulkaniczna Twierdza - (4) | Rozdział 1 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry

Alchemik Abrax (M4.25 ) musi zostać zaczepiony dwa razy abyśmy mogli rozpocząć z nim rozmowę. Po dłuuugiej rozmowie zleci nam zadanie odszukania dwóch nowicjuszy, oraz da listę potrzebnych ziół. Siriusa i Kraybana znajdziemy kolejno w punkcie (#1 ) i (#2 ).

2 - Wulkaniczna Twierdza - (4) | Rozdział 1 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry
Sirius (#1 )siedzi przy ognisku na farmie Severina (M1 - Wulkaniczna Twierdza - (4) | Rozdział 1 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry

Sirius (#1 )siedzi przy ognisku na farmie Severina (M1.9 ). Da nam kilka ziół i skieruje do lasu. W miejscu #2 odnajdziemy ciało Kraybana w towarzystwie gnomów . Zanim będziemy mogli wrócić do Abraxa , musimy zebrać łącznie 6 roślin leczniczych i 4 rośliny many .

3 - Wulkaniczna Twierdza - (4) | Rozdział 1 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry
Alchemik (M4 - Wulkaniczna Twierdza - (4) | Rozdział 1 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry

Alchemik (M4.25 ) zaliczy nam zadanie już po przyniesieniu roślin, ale za informacje o każdym z nowicjuszy dostaniemy jeszcze po dwie słabe mikstury leczenia .

Próba Mistrza Illumara

4 - Wulkaniczna Twierdza - (4) | Rozdział 1 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry
Test Illumara (M4 - Wulkaniczna Twierdza - (4) | Rozdział 1 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry

Test Illumara (M4.21 ) zaczynamy od zapoznania się z dwoma księgami stojącymi naprzeciwko wejścia. Wracamy do naszego nauczyciela i meldujemy o postępach. Następnym krokiem będzie znalezienie gęsiego pióra . Możemy je kupić u Enzo (M4.17 ) za 250 monet , lub zapytać o nie Kaspara (M4.13 ) i otrzymać je za darmo. Trudny wybór... . Odnośnie składników do zaklęć- powinniśmy porozmawiać z Abraxem (M4.25 ) (i przeczytać starą księgę koło niego), oraz Rufusem (M4.24 ), który będzie z nami współpracował tylko po wykonaniu zadania Rufus szuka "Mądrości w walce" . Wychodząc z biblioteki powinniśmy zapoznać się ze starą księgą po lewej od wejścia.

5 - Wulkaniczna Twierdza - (4) | Rozdział 1 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry
Następnie rozmawiamy z Erlanem (M4 - Wulkaniczna Twierdza - (4) | Rozdział 1 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry

Następnie rozmawiamy z Erlanem (M4.20 ). Dowiadujemy się o jego potyczce z Enzo (M4.17 ). Ruszamy do kuchni i rozmawiamy z Harlokiem (M4.14 ). Będziemy musieli zapłacić mu 200 monet za indyka . Dzielimy się wiedzą z Enzo i czym prędzej biegniemy do Erlana oddać mu jedzenie i wysłuchać informacji o potrzebnych składnikach. Jeszcze słówko z Jervisem (M4.19 ) i możemy wrócić do Illumara (M4.21 ). Zadanie zakończymy po nauczeniu się tworzenia zwojów, oraz napisaniu własnego zwoju. Puste zwoje możemy kupić u Kaspara (M4.13 ) za 50 monet .

Wzajemna pomoc

Jervis (M4.19 ) potrzebuje zwoju stworzenia iluzji , oraz 2 pustych zwojów [do kupienia u Kaspara (M4.13 ) po 50 monet sztuka]. W zamian za naszą pomoc, Jervis będzie mógł nas uczyć zdolności typowych dla myśliwego.

Pomóż Wojownikom Zakonu w Mieście

6 - Wulkaniczna Twierdza - (4) | Rozdział 1 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry
Zadanie to zleca nam Pallas (M4 - Wulkaniczna Twierdza - (4) | Rozdział 1 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry

Zadanie to zleca nam Pallas (M4.3 ) jeśli podążamy ścieżką wojownika i zostaliśmy poddani pozostałym testom. Musimy udać się do miasta Harbor (brama wejściowa została zaznaczona na mapie), wykonać zadanie Lekarstwo dla wszystkich , oraz Porozmawiaj z komendantem Miasta . Następnie przysłużyć się dla magów co najmniej cztery razy w odpowiednich zadaniach. Na koniec rozwiązujemy jeszcze Gdzie znikają artefakty? i wreszcie możemy wrócić do twierdzy. Co ciekawe jeśli wypełnimy te zadania na rzecz bandytów, to nic tak na prawdę się nie stanie. Pallas anuluje nasz test, a Ignatius (M4.22 ) zaliczy nam go jako wykonany, co nie przeszkodzi w Inicjacji .

Stosowna broń

Karlsen (M4.9 ) podaruje nam kostur bojowy . Z nową bronią w ekwipunku wracamy do Ignatiusa (M4.22 ).

Inicjacja

7 - Wulkaniczna Twierdza - (4) | Rozdział 1 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry
Jeśli wykonaliśmy ukończyliśmy wszystkie testy Mistrzów, a także zadanie Stosowna broń , możemy przystąpić do rytuału w trakcie którego będziemy musieli odpowiedzieć na kilka pytań - Wulkaniczna Twierdza - (4) | Rozdział 1 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry

Jeśli wykonaliśmy ukończyliśmy wszystkie testy Mistrzów, a także zadanie Stosowna broń , możemy przystąpić do rytuału w trakcie którego będziemy musieli odpowiedzieć na kilka pytań. Przy każdej odpowiedzi nasze statystyki nieznacznie wzrastają (dokładne informacje odnośnie wyborów widoczne są na ekranie). Kiedy rytuał dobiegnie końca, nasza znajomość magii kryształów wzrośnie o jeden punkt, a my podążymy za Inkwizytorem aż do wejścia wulkanu, rozpoczniemy kolejny rozdział przygody i otrzymamy pierwszy kamień teleportacyjny (wulkaniczna twierdza ).

Podobało się?

0

Risen

1 października 2009

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2009-12-16
18:21

zanonimizowany691126 Junior

mam problem. jak walcze z tytanem to mnie szybko zagija. nie wyświetla się jego życie . Co robić

Komentarz: zanonimizowany691126
2010-01-03
11:25

land6r Pretorianin

Walka z Tytanem to typowa zręcznościówka, musisz odbijać jego pociski magiczne tarczą, w momencie gdy przyklęknie, atakuj i tak około 7 razy.

Komentarz: land6r
2010-03-28
22:27

Nekrołuk Pretorianin

Mam problem z osiągnięciem "przyjaciel ogrów" - za diabli nie moge znależć tego ogra o imieniu Drok. Gdzieś czytałem że jest niewolnikiem Jaszczuroludzi ale niewiem gdzie. Blagam o pomoc bo dostaje już białej gorączki

Komentarz: Nekrołuk
2014-10-23
19:02

zanonimizowany1040309 Junior

O co chodzi z próbą Pallasa bo tylko on już został i nie chce ze mną rozmawiać? Jak ją przejść?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Komentarz: zanonimizowany1040309
2021-09-04
01:13

zanonimizowany1341139 Generał

Kurde, wszedłem do miasta i od razu zrobiłem zadanie dla Delgado i zapisałem... teraz z tego co czytam nie mogę już zostać magiem :( Mimo, że pozbywam się 3 bandytów to Delgado już nie mogę się pozbyć... Czyli muszę grać od nowa? :( No niezłe jaja.

Komentarz: zanonimizowany1341139

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl