Wulkaniczna Twierdza - (3) | Rozdział 1 | Solucja Risen
Aktualizacja:
Próba Mistrza Vitusa
![]() | ![]() |
Informujemy Vitusa (M4.12 ), że chcielibyśmy zostać poddani testowi. Następnie udajemy się do krypty na cmentarzu (konieczne ukończenie zadania Dostęp do cmentarza ) i przeszukujemy wszystkie szkielety w korytarzach na samym dole. Kiedy już odnajdziemy klucz, otwieramy skrzynię Berengira i wyjmujemy z niej księgę "Mądrość w walce" , którą pokazujemy Vitusowi . Jeśli ukończyliśmy również zadanie Dalman ci ufa , Vitus w końcu zgodzi się nas nauczać.
Próba Mistrza Ignatiusa
![]() | ![]() |
Ignatius (M4.22 ) zaprowadzi nas do biblioteki, a następnie poleci zapoznanie się ze zbiorem ksiąg. Generalnie będziemy czytać wszystko co wpadnie nam w ręce. Zaczynamy od poproszenia Rufusa (M4.24 ) o odsunięcie się od księgi. Następnie pociągamy za pierścień nieopodal drzwi i schodzimy na dół.
![]() | ![]() |
Po chwili docieramy do głównej sali. W miarę naszych postępów czytamy wszystkie z zaznaczonych ksiąg. Pociągnięcie za pierścień zaznaczony na niebiesko spowoduje otwarcie kamiennych drzwi na północy za którymi czeka szkielet . Możemy podprowadzić go pod Rufusa (M4.24 ) który pomoże nam w walce.
![]() | ![]() |
Otwieramy drzwi stojące w (#1 ) i spadamy na dół przez dziurę w podłodze. Czytamy księgę, a następnie przechodzimy do pomieszczenia obok i używamy kryształowej kuli otwierania zamków . Z pomocą zaklęcia otwieramy drzwi (#2 ) i (#3 ). Możemy sobie otworzyć również wszystkie zamknięte w pobliżu skrzynie.
![]() | ![]() |
Przechodzimy do pomieszczenia (#4 ) i z pomocą kuli telekinezy popychamy przełącznik nad drzwiami. W pokoju z kryształem antymagii czytamy księgę. Z pomocą telekinezy możemy również zdjąć z półki przy niebieskiej kropce runę przemiany w Łodzika .
![]() | ![]() |
Wracamy do pomieszczenia (#1 ), używamy kuli lewitacji i przelatujemy do pomieszczenia (#5 ). Kula przemiany zmienia nas w Łodzika, pod postacią którego wędrujemy do (#3 ) i dalej - przez dziurę w ścianie. Czeka tam na nas ostatnia księga. Po przełączeniu dźwigni w pokoju Abraxa (M4.25 ) (zaznaczonej punktem zielonym), możemy wrócić na zewnątrz i poinformować Ignatiusa (M4.22 ) o przeczytaniu ksiąg.
Kryształ Ognia
![]() | ![]() |
Ignatius (M4.22 ) zleca nam odszukanie kryształu ognia. Jeśli nie mamy przy sobie zwoju telekinezy, powinniśmy raz jeszcze odwiedzić bibliotekę i przeszukać jej skrzynie. Udajemy się do zaznaczonej na mapie świątyni. Na miejscu zabijamy dość twardego świerszcza bojowego .
![]() | ![]() |
Wewnątrz czekają na nas gnomy . Zanim ruszymy w głąb korytarzy, ustawiamy się na początku tego po prawej i używamy telekinezy na widocznej w oddali dźwigni. Teraz bezpiecznie przechodzimy przez pułapkę i odnajdujemy kryształ przy ciele nowicjusza. Wracamy do Ignatiusa (M4.22 ).
Rufus szuka "Mądrości w walce"
Rufus (M4.24 ) poszukuje tomu księgi "Mądrość w walce" . Jeśli wykonaliśmy zadanie Próba Mistrza Vitusa , możemy mu ją teraz przekazać.
Artefakty Seweryna
![]() | ![]() |
Cyrus (M4.18 ) zleci nam udanie się do Severina (punkt czerwony). Zanim wyruszymy wypytujemy go o szczegóły zadań. Na miejscu wystarczy że wspomnimy o skrzyniach, a jedno zadanie zostanie ukończone. Jeśli chodzi o artefakt- wspominamy o tym, że Cyrus pozbawi nas głowy jeśli takowego nie dostarczymy. Teraz wystarczy że wrócimy do twierdzy i oddamy przedmioty zleceniodawcy. W ramach nagrody możemy wybrać mały rubin , pierścień wojownika z kosturem , lub zwój berserkera .
0
- Risen - poradnik do gry
- Risen - opis przejścia - poradnik do gry
- Rozdział 1
- (Mapa M1) Wyspa Faranga - mieszkańcy | Rozdział 1 | Solucja Risen
- Wyspa Faranga | Rozdział 1 | Solucja Risen
- (Mapa M2) Miasto Harbor - mieszkańcy | Rozdział 1 | Solucja Risen
- Miasto Harbor (1) | Rozdział 1 | Solucja Risen
- Miasto Harbor (2) | Rozdział 1 | Solucja Risen
- Miasto Harbor (3) | Rozdział 1 | Solucja Risen
- Miasto Harbor (4) | Rozdział 1 | Solucja Risen
- Miasto Harbor (5) | Rozdział 1 | Solucja Risen
- (Mapa M3) Obóz Bandytów - mieszkańcy | Rozdział 1 | Solucja Risen
- Obóz Bandytów (1) | Rozdział 1 | Solucja Risen
- Obóz Bandytów (2) | Rozdział 1 | Solucja Risen
- Obóz Bandytów (3) | Rozdział 1 | Solucja Risen
- (Mapa M4) Wulkaniczna Twierdza - mieszkańcy | Rozdział 1 | Solucja Risen
- Wulkaniczna Twierdza - (1) | Rozdział 1 | Solucja Risen
- Wulkaniczna Twierdza - (2) | Rozdział 1 | Solucja Risen
- Wulkaniczna Twierdza - (3) | Rozdział 1 | Solucja Risen
- Wulkaniczna Twierdza - (4) | Rozdział 1 | Solucja Risen
- Rozdział 1
- Risen - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany691126 Junior
mam problem. jak walcze z tytanem to mnie szybko zagija. nie wyświetla się jego życie . Co robić
land6r Pretorianin
Walka z Tytanem to typowa zręcznościówka, musisz odbijać jego pociski magiczne tarczą, w momencie gdy przyklęknie, atakuj i tak około 7 razy.
Nekrołuk Pretorianin
Mam problem z osiągnięciem "przyjaciel ogrów" - za diabli nie moge znależć tego ogra o imieniu Drok. Gdzieś czytałem że jest niewolnikiem Jaszczuroludzi ale niewiem gdzie. Blagam o pomoc bo dostaje już białej gorączki
zanonimizowany1040309 Junior
O co chodzi z próbą Pallasa bo tylko on już został i nie chce ze mną rozmawiać? Jak ją przejść?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
zanonimizowany1341139 Generał
Kurde, wszedłem do miasta i od razu zrobiłem zadanie dla Delgado i zapisałem... teraz z tego co czytam nie mogę już zostać magiem :( Mimo, że pozbywam się 3 bandytów to Delgado już nie mogę się pozbyć... Czyli muszę grać od nowa? :( No niezłe jaja.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.