Reunion (Spotkanie) | Główne zadania - Wyspa Czaszek (Skull Island) | Risen 3
Aktualizacja:
Reunion (Spotkanie)
Sposób odblokowania zadania: Odbycie rozmowy z Duszą Bezimiennego (My Spirit).
Zleceniodawca zadania: Dusza Bezimiennego (punkt 2 na mapie)

Quest ten odblokowywany jest dzięki spotkaniu się z Duszą Bezimiennego (My Spirit) przebywającą przy wejściu do jaskini w północnej części Wyspy Czaszek (Skull Island) (punkt 2 na mapie). Główny bohater musi przyczynić się do uratowania Zachariasa, Chani oraz Eldrica, którzy są więzieni przez Nekrolotha. Do postaci tych możesz docierać w dowolnej kolejności. Ja proponuję na początek przedostać się do południowej części wyspy, a konkretnie do mostu nad Przełęczą Berserkerów (punkt 2b na mapie). Na most możesz wejść docierając do niego od zachodniej lub od wschodniej strony (punkty 2a na mapie) i niezależnie od wybranej ścieżki przemarszu do zlikwidowania będzie po drodze wiele potworów.

Po znalezieniu się na moście rozpraw się z kilkoma sługami (Minions) pilnującymi tego miejsca i następnie odszukaj schody prowadzące na górny poziom mostu. Wpadniesz tu na więzionego maga Zachariasa. Wejdź w interakcję z tą postacią żeby ją oswobodzić (500 punktów chwały).

Teraz wyruszmy na poszukiwania Chani i w tym celu skieruj się do zachodniej części wyspy, a konkretnie do pokazanej na powyższym obrazku Wieży Tortur (Tower of Torture) (punkt 3a na mapie). Wokół wieży znajduje się wiele rzek z lawą, aczkolwiek możesz je omijać przechodząc po wąskich kładkach lub pomagając sobie zwojem Lot papugi (Parrot Flight).

Wieża jest domyślnie zamknięta, ale możesz w bardzo łatwy sposób odblokować sobie do niej dostęp. Zlokalizuj schody prowadzące na górne balkoniki, pozbądź się przebywających tam szkieletów (Skeletons) i odszukaj interaktywną dźwignię, za którą możesz pociągnąć. Możesz już powrócić na dół i skorzystać z wejścia, które pokazane zostało na krótkiej cut-scence.

Wejdź do wieży i zabij nowego szkieleta. Ustaw się teraz w miejscu pokazanym na powyższym obrazku. Musisz najpierw wspiąć się na zniszczony słup, a następnie na wyżej położoną półkę. Po dotarciu w nowe miejsce i obejrzeniu filmiku z podglądu wnętrza wieży pociągnij za dźwignię. Bez obaw - przeprawa przez wieżę będzie o wiele mniej skomplikowana niż mogłoby się początkowo wydawać.

Wybierz lewy korytarz i przygotuj się do konfrontacji ze strażnikiem Cieni (Shadow Guardian). Jeśli Twoja postać nie radzi sobie dobrze w walce wręcz to warto wycofać się do obszaru z dźwignią, tak by mieć nieco większe pole do manewru. Po zlikwidowaniu strażnika wznów przemarsz. Skieruj się w stronę centralnej wieży, czyli tej, przy której znajdują się poziome kładki. Dzięki temu, że pociągnąłeś przed kilkoma chwilami za dźwignię możesz przejść teraz po jednej z takich kładek.

Przejdź przez centralną wieżę, skorzystaj z drugiej metalowej kładki i pozbądź się czarnego ghula (Black Ghoul). Przy ścianie jest nowa dźwignia i musisz oczywiście wejść z nią w interakcję.

Po użyciu dźwigni obróć się o 180 stopni i ponownie przejdź przez centralną wieżę. Po znalezieniu się z powrotem po drugiej stronie obróć się w prawo i zlokalizuj pokazane na powyższym obrazku schody prowadzące na niższy poziom Wieży Tortur. Zajmij się eksploracją nowego piętra wieży, natrafiając na nową dźwignię, której trzeba naturalnie użyć.

Użycie powyższej dźwigni doprowadzi do ponownego obrócenia się metalowych kładek przy centralnej wieży. Pozostań na aktualnym piętrze i zbadaj okoliczne korytarze. Pozwoli ci dotrzeć do obróconej kładki. Przejdź po niej, wchodząc w rezultacie ponownie do centralnej wieży. Pozostań na chwilę w tym miejscu i zlokalizuj nową dźwignię zamontowaną na ścianie przy schodach.

Nie zmieniaj piętra po pociągnięciu za dźwignię z centralnej wieży tylko skorzystaj z drugiej metalowej kładki żeby z niej wyjść. Ponownie musisz zlokalizować nowo odblokowane przejście przy schodach i pokazane ono zostało na powyższym obrazku. Skorzystaj ze schodów żeby zejść na jeszcze niższy poziom.

Jeżeli wybrałeś właściwe schody to powinieneś dotrzeć na górne balkoniki znajdujące się nad celą, w której więziona jest Chani. W okolicy tej przebywają szkielety (Skeletons), sługi (Minions) oraz ghule (Ghoul), aczkolwiek żadna z tych kreatur nie zagrozi Bezimiennemu w jakiś wyraźny sposób. Zbadaj omawiane balkoniki i odszukaj ostatnią już dźwignię. Pociągnięcie za tę dźwignię otworzy celę.

Wejścia do celi pilnuje pożeracz dusz (Soul Eater) i jeśli tylko masz możliwość to zaatakuj tego potwora z górnych balkoników, bo nie będzie mógł się w żaden sposób obronić. Na najniższy poziom Wieży Tortur najszybciej możesz dotrzeć polegając na zaklęciu Lot papugi (Parrot Flight), choć możesz też powrócić do centralnej wieży i wybrać zawijane schody prowadzące na dół.

Po uporaniu się z pożeraczem dusz wejdź do celi, w której przetrzymywana jest Chani (punkt 3 na mapie). Wejdź w interakcję z wiedźmą voodoo żeby ją oswobodzić (500 punktów chwały).

Na koniec trzeba zajać się odnalezieniem Eldrica i możesz z tym mieć najwięcej kłopotów, bo miejsce więzienia tej postaci jest najlepiej ukryte. Musisz w pierwszej kolejności dotrzeć do pokazanej na powyższym obrazku niewielkiej wysepki, która znajduje się w północno-wschodnim narożniku mapy (punkt 2e na mapie). W drodze do tej wyspy uważaj między innymi na bagiennego golema (Swamp Golema) oraz na pożeracza dusz (Soul Eater), omijając te potwory lub pokonując je w bezpośredniej walce.

Wybierz ścieżkę prowadzącą na najwyższe wzgórze wspomnianej wysepki, rozprawiając się po drodze ze szkieletami (Skeletons) oraz sługami (Minions). Oprócz tego do zlikwidowania będzie co najmniej jeden strażnik Cieni (Shadow Guardian). Po dotarciu do ruin znajdujących się na szczycie wzgórza rozpocznij ich eksplorację. Musisz zlokalizować bardzo dobrze ukryty i pokazany na powyższym obrazku właz, z którym połączona jest drabina (punkt 2f na mapie). Skorzystanie z drabiny pozwoli ci przedostać się do ogromnej pieczary.

Rozpocznij eksplorację jaskini, likwidując po drodze szkielety oraz ghule (Ghouls). Wkrótce dotrzesz do sali, w której przetrzymywany jest Eldric. Możesz zabić najpierw dwa okoliczne golemy rudy (Ore Golem) lub je ominąć i od razu dotrzeć do sojusznika z zamiarem uwolnienia go (500 punktów chwały). Po wysłuchaniu rozmowy z Eldriciem dotrzyj do dźwigni i pociągnij za nią, co pozwoli ci opuścić pieczarę.
Możesz już powrócić do Duszy Bezimiennego (My Spirit) (punkt 2 na mapie) celem ponownego złączenia się z nią. Zakończy to też opisywany quest.
Nagrody za zaliczenie zadania:
- 3000 punktów chwały
0
- Risen 3: Władcy Tytanów - poradnik do gry
- Risen 3: Władcy Tytanów - poradnik do gry
- Główne zadania - Wyspa Czaszek (Skull Island)
- Mapa | Główne zadania - Wyspa Czaszek (Skull Island) | Risen 3 Władcy Tytanów
- Evil's Refuge (Schronienie sił zła) | Główne zadania - Wyspa Czaszek (Skull Island)
- Reunion (Spotkanie) | Główne zadania - Wyspa Czaszek (Skull Island) | Risen 3
- Death Incarnate (Uosobienie zła) - finałowy boss | Główne zadania - Wyspa Czaszek (Skull Island)
- Główne zadania - Wyspa Czaszek (Skull Island)
- Risen 3: Władcy Tytanów - poradnik do gry
Komentarze czytelników
premium250286633 Junior
na jakiej wyspie i kto uczy skradania się?
piorunX22 Junior
W zadaniu "On the Warpath" warto dodatkowo pogadać z piratem-więźniem tubylców. Można dzięki temu uzyskać parę użytecznych przedmiotów. Jeszcze przed tym zadaniem warto też go zwyczajnie zlać z ogłuszonego można zabrać nowy ciekawy schemat, a tubylcom a ni nawet samemu piratowi to nie przeszkadza najwyraźniej ( wie że zasłużył na lanie )
Tolkien82 Junior
Witam. Dotarłem już na Wyspę czaszek, natomiast nie mogę odkryć lokalizacji wyspy mgieł i wyspy złodziei. Czy mógłby mi ktoś pomóc jak uzyskać dostęp do tych lokacji?
Z góry dziękuję.
alistair80 Centurion
Witam, ma ktoś do dyspozycji save'a po odwiedzeniu Antiqui i po śmierci głównego bohatera? Skopała mi się gra, nie chce mi zaliczyć zabitych demonicznych ogarów.
MrDJMortadela Legionista
Witam mam problem z monoklem zdobyciem go. Nie mam opcji dialogowej z Buddym. Pomoże ktoś?
Riddik95 Junior
Nie wiem czy tylko ja tak mam ale poznikały mi znaczniki z map
bistrobob Legionista
Znalazłem nieopisany w instrukcji hunter's root na Caladorze - przy wielkim drzewie, centralnie za chatką myśliwego / przed którą również jest kolejny hunter's root/. To trzeci na tej wyspie. W ruinach na zachodzie, na jednej z wież /trzeba przelecieć papugą/ jest dodatkowy swordthorn - drugi na tej wyspie.
pieterkov Senator
Miałem wrażenie, że utknąłem w grze. Okazało się, że nie porozmawiałem z Eldriciem po dołączeniu do frakcji łowców demonów i nie dostałem questa na rytuał ducha. Także jakby ktoś miał podobny problem, że zwiedził wszystkie wyspy i zrobił wszystkie quest poboczne a nie wie co dalej - zagadajcie do Eldrica. Gra ma fatalnie prowadzony wątek główny i kompletnie nie wiadomo o co w grze w ogóle chodzi i co robić dalej. Ot pływamy po wyspach i robimy jakieś queściki.
Poradnik jest niewiele lepszy bo nie przedstawia prostej mapy progresji tylko rozrzuca questy główne po całym poradniku i trzeba samemu kombinować co prowadzi do czego. Przykładowo dobrze by było najpierw płynąć na antiguę po questa od alvareza, a w poradniku ta wyspa jest dopiero na samym końcu gry. Tymczasem jak nie weźmiemy questa to nie dojdziemy do 3 rozdziału i nie odblokujemy wielu ważnych miejsc np. obszaru za lawą.
pieterkov Senator
Poza zielonymi ogniami brakuje również opisu zadania kto lubi polly, a jest ono dość istotne bo daje nam ciężką zbroję, chyba najlepszy pancerz w grze.
Kosiniak1990 Centurion
Ciekawe rozwiązanie jako dodatek :)
Ostatnio znalazłem na jednej stronie informacje o GR i podobno ma wychodzić jakiś nowy patch :)
mobilecheats.edu.pl/goldgnome-apps-on-google-play-cheatshack/ co myślicie, będzie coś z tego?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
