Risen 3: Antigua Handlarze
Aktualizacja:
Antigua
Powyższa mapa zawiera odnośniki do miejsc odnajdywania handlarzy, którzy zamieszkują wyspę Antigua. Większość handlarzy specjalizuje się w sprzedaży kilku rodzajów dóbr (np. broni białej czy strojów), choć są też i takie osoby, których oferta jest bardzo różnorodna.
Dwie ważne uwagi - Niektórzy handlarze mogą przemieszczać się i w takiej sytuacji na mapie znajduje się kilka kropek z takim samym oznaczeniem. W wyjątkowych przypadkach skorzystanie z usług handlarza staje się możliwe np. dopiero po zaliczeniu jakiegoś zadania.
1) Ramon

Strażnika Ramona po raz pierwszy spotkasz w drodze z plaży do miasta portowego. Początkowo nie będzie on zainteresowany wymianą towarów z głównym bohaterem. Jedynym sposobem na zmianę tego stanu rzeczy jest zaliczenie pobocznego zadania "Bring Ramon Into the Harbour Town" (Zabierz Ramona do miasta portowego). Dopiero po ukończeniu tego questu odszukaj Ramona w pobliżu magazynu (punkt 1 na mapie) i wybierz handel z listy opcji dialogowych.
Oferta Ramona obejmuje głównie talizmany, mikstury, drobne przedmioty oraz zwoje magii kryształów (Crystal Magic). Oprócz tego możesz zakupić u niego wytrychy (lockpick).
2) Flynn

Flynna po raz pierwszy odnajdziesz w magazynie w mieście portowym (punkt 2 na mapie) i musisz go oswobodzić w ramach zaliczania pobocznego zadania "Storage" (Magazyn). Dopiero od tego momentu możliwe będzie handlowanie z Flynnem. Uwaga - Postać ta często zmienia swoją pozycję, ale zawsze można ją znaleźć gdzieś w pobliżu magazynu.
Oferta Flynna obejmuje głównie broń palną, elementy stroju, amunicję oraz drobne przedmioty. Oprócz tego możesz zakupić u niego wytrychy (lockpick).
3) Grace

Grace możesz odnaleźć przy siedzibie kowala w miasteczku portowym (punkt 3 na mapie). Kobieta początkowo nie będzie zainteresowana sprzedażą swoich dóbr. Jedynym sposobem na zmianę stanu rzeczy jest zapędzenie jej pomocnika Pansela do pracy i powinieneś odnaleźć go wewnątrz budynku. Pansela uda ci się nakłonić do powrotu do swojego stanowiska pracy jeśli w okolicy nie ma już żadnych potworów (główne zadanie "Chaos in Harbour Town" - Chaos w mieście portowym). Warto przy okazji dodać, że otrzymasz od niego miecz (Pansel's Master Sword).
Oferta Grace obejmuje broń palną oraz amunicję.
Uwaga - W trakcie rozmowy z Panselem możesz użyć biegłości Intimidate (Zastraszenie) rozwiniętej do co najmniej 30 punktów i go postraszyć. Sprawi to, że dodatkowo otrzymasz 40 sztuk złota.
4) Spencer

Spencer jest barmanem w tawernie znajdującej się w mieście portowym (punkt 4 na mapie).
Oferta Spencera obejmuje głównie prowiant, alkohole oraz drobne przedmioty.
Uwaga - Jeśli rozwinąłeś biegłość Intimidate (Zastraszenie) do co najmniej 40 punktów to możesz postraszyć Spencera zdemolowaniem lokalu. Otrzymasz dzięki temu środek przeciwbólowy (Painkiller).
5) Emma

Emmę po raz pierwszy spotkasz na wschodniej plaży, aczkolwiek będziesz mógł rozpocząć handlowanie z nią dopiero po tym jak przemieści się do swojego domu w mieście portowym (punkt 5 na mapie) i jak zaliczone zostanie powiązane z nią poboczne zadanie "Emma's Hellswill" (Lekarstwo Emmy).
Oferta Emmy obejmuje głównie talizmany, mikstury, drobne przedmioty, receptury oraz zwoje magii voodoo.
Komentarze czytelników
Ciekawe rozwiązanie jako dodatek :)
Ostatnio znalazłem na jednej stronie informacje o GR i podobno ma wychodzić jakiś nowy patch :)
mobilecheats.edu.pl/goldgnome-apps-on-google-play-cheatshack/ co myślicie, będzie coś z tego?
Poza zielonymi ogniami brakuje również opisu zadania kto lubi polly, a jest ono dość istotne bo daje nam ciężką zbroję, chyba najlepszy pancerz w grze.
Miałem wrażenie, że utknąłem w grze. Okazało się, że nie porozmawiałem z Eldriciem po dołączeniu do frakcji łowców demonów i nie dostałem questa na rytuał ducha. Także jakby ktoś miał podobny problem, że zwiedził wszystkie wyspy i zrobił wszystkie quest poboczne a nie wie co dalej - zagadajcie do Eldrica. Gra ma fatalnie prowadzony wątek główny i kompletnie nie wiadomo o co w grze w ogóle chodzi i co robić dalej. Ot pływamy po wyspach i robimy jakieś queściki.
Poradnik jest niewiele lepszy bo nie przedstawia prostej mapy progresji tylko rozrzuca questy główne po całym poradniku i trzeba samemu kombinować co prowadzi do czego. Przykładowo dobrze by było najpierw płynąć na antiguę po questa od alvareza, a w poradniku ta wyspa jest dopiero na samym końcu gry. Tymczasem jak nie weźmiemy questa to nie dojdziemy do 3 rozdziału i nie odblokujemy wielu ważnych miejsc np. obszaru za lawą.
Znalazłem nieopisany w instrukcji hunter's root na Caladorze - przy wielkim drzewie, centralnie za chatką myśliwego / przed którą również jest kolejny hunter's root/. To trzeci na tej wyspie. W ruinach na zachodzie, na jednej z wież /trzeba przelecieć papugą/ jest dodatkowy swordthorn - drugi na tej wyspie.
Nie wiem czy tylko ja tak mam ale poznikały mi znaczniki z map
Witam mam problem z monoklem zdobyciem go. Nie mam opcji dialogowej z Buddym. Pomoże ktoś?
Witam, ma ktoś do dyspozycji save'a po odwiedzeniu Antiqui i po śmierci głównego bohatera? Skopała mi się gra, nie chce mi zaliczyć zabitych demonicznych ogarów.
Mam na PS4 ten sam problem. Zrobilem wszystkie questy na wyspach.
I jest w grze jakiś error. Nie zaliczyło mi wszystkich piekielnych ogarów w Charbour , mam 3/4 a nic już więcej nje ma i nie moge rozmawiać z Admirałem. Czy jest na to jakieś rozwiązanie?
Witam. Dotarłem już na Wyspę czaszek, natomiast nie mogę odkryć lokalizacji wyspy mgieł i wyspy złodziei. Czy mógłby mi ktoś pomóc jak uzyskać dostęp do tych lokacji?
Z góry dziękuję.
Wyspa Mgieł i Wyspa Złodziei odblokowują się PO UKOŃCZENIU PROLOGU,czyli po śmierci bohatera i odpłynięcie z pierwszej z wyspy Wybrzeże Krabów.Skoro jesteś już na samym końcu gry,to wnioskuje,że nie masz zainstalowanych PŁATNYCH DLC.Ja mam wersje premierową z pre-ordera i otrzymałem je za darmo.Tak więc musisz zakupić DLC.
W zadaniu "On the Warpath" warto dodatkowo pogadać z piratem-więźniem tubylców. Można dzięki temu uzyskać parę użytecznych przedmiotów. Jeszcze przed tym zadaniem warto też go zwyczajnie zlać z ogłuszonego można zabrać nowy ciekawy schemat, a tubylcom a ni nawet samemu piratowi to nie przeszkadza najwyraźniej ( wie że zasłużył na lanie )
na jakiej wyspie i kto uczy skradania się?
Mam pewien problem z wykuciem jakiejkolwiek broni. Gdy chce uzyc kowadla to pisze mi I'm not the smith .. jak to wykluc
witam mam problem z krysztalowym golemem,obudzonym przez straznika Horasa.Ciskam kajdanami,ale niewiem gdzie celowac.
aby zaliczyć skarb Graci należy położyć się spać bezimienny przenosi się w zaświaty gdzie spotyka ducha Graci ,po rozmowie z nim dowiadujemy się że skarb znajduje się na wyspie Kila ,oczywiście trzeba się dowiedzieć Hasła .
Przechodzę grę po raz 3-ci.Szukam skrzyni Graci.Nie lubie mini ger.Tak nie mam problemu,jest dobra i tyle. Dziadek1938
koruss musisz miec "lot papugi" ze swojego nowego statku w kierunku patty odpalasz czar i lecisz do niej ladujac jej na glowie z tekemarkiem , wracasz do swojej postaci zagadujesz do patyy i po sprawie.Lepiej kupic oare czarow bo moze nie pojsc za 1 razem
Dion18 rozwiazales problem bo mam ta sama sytuacje co ty
Witam, czy spotkał się może ktoś z czymś takim, że nie miał krzyżyków oznaczających miejsce położenia legendarnego przedmiotu? Dołączyłem już do łowców demonów, mam duży statek etc. ale fiolki w tacarigui wciąż nie mogę wykopać bo nie mam tam krzyżyka -_-
Ma ktoś pomysł bo ogółem mam problem z questem zrekrutowanie eldrica gdyż kiedy aktywuję teleporty to nie mam u niego żadnych dialogów i nie wiem co dalej a teleporty działają wszystko elegancko tylko ten dziad nie chce wyjechać z nowymi dialogami.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
