Resonance: Warehouse - Ray, Bennet
Aktualizacja:
Warehouse - Ray, Bennet

Na miesjcu Ray otrzyma nowy mail, który możesz odczytać z Ray's smartphone. Z notatki (kółko) na wózku widłowym (kliknij PPM) dowiesz się, że kluczyk do wózka jest w szafce (prostokąt) niejakiego Todda. Przekaż Small magnet z INV Raya do INV Benneta. Teraz przejmij kontrolę nad Bennetem, który w swoim INV powinien mieć teraz Small magnet oraz Ultra- Sonograph. Przesuń Ultra-Sonograph na szafkę Todda (prostokąt).


Ponownie rozciągnij element z lewej do prawej strony, by zobaczyć co kryje się drzwiami szafki. Znajdź klucz w kieszeni kurtki (kółko). Przesuń Small magnet na kluczyk i zacznij go prowadzić zgodnie z liniami w kierunku otworów na górze drzwi. Otrzymasz Forklift key.

Ustaw Raya w miesjcu pokazanym na screenie (na widłach wózka). Jako Bennet użyj Forklift key na wózku widłowym i następnie kliknij na wózku LPM (Fokrlift). Ustaw zieloną dzwignie w miejscu pokazanym na screenie, a następnie pociągnij czerwoną dzwignie w górę.

Kiedy nie będziesz już mógł podnieś Raya wyżej, ustaw zieloną dzwignię w miejscu pokazanym na screenie i ponownie pociągnij czerwoną dzwignie w górę. Ray powinien znaleźć się na wyższym piętrze.

Jako Ray wybierz z INV Ray's smartphone i opcję Phone. Z LTM Wybierz 14A number. Jeden z otworów w rurach powinien zacząć świecić, jak jest to pokazane na screenie (losowe miejsce). Kiedy znajdziesz odpowiedni otwór rury kliknij na niego, by zdobyć Resonance device A. Teraz wróć na widły wózka i jako Bennet, opuść Raya na dół (proces odwrotny do podnoszenia z tym, ze teraz ciągnij czerwoną dzwignie w dół).

Kiedy Ray znajdzie się na dole, przejmij nad nim kontrolę i z INV kliknij na Resonance device A. Następnie wybierz opcję Chceck text messages. W LTM pojawi się Cellfish number. Opuść Warehous i wróć do Police Administration.
- Resonance - poradnik do gry
- Resonance: Poradnik do gry
- Resonance: Opis przejścia
- Resonance: Mieszkanie Eda
- Resonance: Godzina 6-28 - Anna
- Resonance: Godzina 6-55 - Ed
- Resonance: Godzina 7-05 - detektyw Bennet
- Resonance: Godzina 7-30 - Ray - Włamanie do komputera
- Resonance: Godzina 7-30 - Ray - Terminal
- Resonance: Juno Labs - Ed
- Resonance: W środku Juno labs - Ed i Bennet (1)
- Resonance: W środku Juno labs - Ed i Bennet (2)
- Resonance: Szpital - Anna
- Resonance: National Credit Systems - Ray
- Resonance: Hospital - Anna i Ray
- Resonance: Police Administration - Bennet, cz. 1
- Resonance: Tortoise Security - Bennet - Blue, Green
- Resonance: Tortoise Security - Bennet - Yellow, Red
- Resonance: Police Administration - Bennet, Anna, Ray
- Resonance: Tortoise Security - Anna
- Resonance: Juno Labratory - Ed
- Resonance: Juno laboratory - Ed, Anna, Ray, Bennet (1)
- Resonance: Juno laboratory - Ed, Anna, Ray, Bennet (2)
- Resonance: Vault - Anna, Ed, Ray, Bennet (1)
- Resonance: Vault - Anna, Ed, Ray, Bennet (2)
- Resonance: Edgetown - Ray, Bennet
- Resonance: Ed's apartment - Ray, Bennet
- Resonance: Police Administration - Bennet, cz. 2
- Resonance: Warehouse - Ray, Bennet
- Resonance: Police Administration - Ray, Bennet
- Resonance: Hospital - Rey, Bennet
- Resonance: Zakończenie - The New World Order
- Resonance: Zakończenie - Lesser of Two Evils
- Resonance: Opis przejścia
- Resonance: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
