Mieszkanie Eda | Opis przejścia Resonance
Aktualizacja:
Mieszkanie Eda

Grę zaczynasz jako Ed w swoim mieszkaniu. Obudzi Cię dźwięk telefonu komórkowego, który musisz znaleźć. Kliknij na Hamper.

Z kosza wysuną się spodnie (Pants), na które kliknij LPM, by znaleźć telefon. Niestety bateria w telefonie wyczerpie się. Przejdź w prawo do kuchni.

W kuchni z podłogi podnieś Papers (kwadrat), a z kuchenki mikrofalowej Key (kółko). Podejdź do szafki oznaczonej strzałką (Drawers).

Teraz z menu w lewym górnym rogu wybierz INV. Z rozwiniętego menu kliknij i przytrzymaj LPM na Key, który przemieść na Drawers. W ten sposób otworzysz szufladę. Kliknij na Drawers raz jeszcze, by zdobyć baterię (Phone battery).

Otwórz raz jeszcze INV i przesuń Phone battery na Ed's Cell. Raz jeszcze wybierz INV i kliknij na Ed's cell. Z menu które się pojawi wybierz Check the caller ID. Następnie Call Dr. Morales.

W czasie rozmowy telefonicznej doktor zapyta Cię o rozwiązanie równań. Otwórz INV i kliknij LPM na Ed's notes (są to papiery, który podniosłeś z podłogi w kuchni). W ten sposób umieścisz je w okienku dialogowym (kwadrat).

Po zakończeniu rozmowy będziesz mógł wybrać jedną z czterech postaci w zależności od godziny, którą wybierzesz.
0
- Resonance - poradnik do gry
- Resonance - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Mieszkanie Eda | Opis przejścia Resonance
- Godzina 6-28 - Anna | Opis przejścia Resonance
- Godzina 6-55 - Ed | Opis przejścia Resonance
- Godzina 7-05 - detektyw Bennet | Opis przejścia Resonance
- Godzina 7-30 - Ray - Włamanie do komputera | Opis przejścia Resonance
- Godzina 7-30 - Ray - Terminal | Opis przejścia Resonance
- Juno Labs - Ed | Opis przejścia Resonance
- W środku Juno labs - Ed i Bennet (1) | Opis przejścia Resonance
- W środku Juno labs - Ed i Bennet (2) | Opis przejścia Resonance
- Szpital - Anna | Opis przejścia Resonance
- National Credit Systems - Ray | Opis przejścia Resonance
- Hospital - Anna i Ray | Opis przejścia Resonance
- Police Administration - Bennet, cz. 1 | Opis przejścia Resonance
- Tortoise Security - Bennet - Blue, Green | Opis przejścia Resonance
- Tortoise Security - Bennet - Yellow, Red | Opis przejścia Resonance
- Police Administration - Bennet, Anna, Ray | Opis przejścia Resonance
- Tortoise Security - Anna | Opis przejścia Resonance
- Juno Labratory - Ed | Opis przejścia Resonance
- Juno laboratory - Ed, Anna, Ray, Bennet (1) | Opis przejścia Resonance
- Juno laboratory - Ed, Anna, Ray, Bennet (2) | Opis przejścia Resonance
- Vault - Anna, Ed, Ray, Bennet (1) | Opis przejścia Resonance
- Vault - Anna, Ed, Ray, Bennet (2) | Opis przejścia Resonance
- Edgetown - Ray, Bennet | Opis przejścia Resonance
- Ed's apartment - Ray, Bennet | Opis przejścia Resonance
- Police Administration - Bennet, cz. 2 | Opis przejścia Resonance
- Warehouse - Ray, Bennet | Opis przejścia Resonance
- Police Administration - Ray, Bennet | Opis przejścia Resonance
- Hospital - Rey, Bennet | Opis przejścia Resonance
- Zakończenie - The New World Order | Opis przejścia Resonance
- Zakończenie - Lesser of Two Evils | Opis przejścia Resonance
- Opis przejścia
- Resonance - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.