Juno laboratory - Ed, Anna, Ray, Bennet (2) | Opis przejścia Resonance
Aktualizacja:

Wybierz Anne. Wejdź po pochyłej kładce na górę.

Wybierz Raya. Ponownie włącz magnes korzystając z Switch. Kontener i kładka ponownie znajdą się w górze. Ponownie wybierz Anne i skorzystaj z trzeciego przełącznika pokazanego na screenie. Wysuną się kładki, pierwsza będzie nad kontenerem, druga pod kontenerem.

Teraz odejdź Anną w prawo ponieważ nad jej głową znajduję się kładka, która za chwilę spadnie.

Przejmij kontrolę nad Rayem i kliknij na Release przy drugim przełączniku. Teraz oba magnesy powinny być wyłączone, pierwszy kontener powinien znajdować się na podłodze pod wysuniętą kładką, a drugi kontener na kładce. Przejmij kontrolę nad Edem, wejdź po drabinie do Benneta i porozmawiaj z nim, by za Tobą podążał (Fallow me). Przeprowadź obu bohaterów po kładce w prawo, drabiną w dół i dalej w prawo do Fuse box obok drzwi.

Przejmij kontrolę nad Rayem i kliknij na Switch, by włączyć magnes. Teraz wróć do Eda i wyłącz zasilanie (kliknij na Fuse box obok drzwi). Kładki powinny się schować. Wróć do Raya i wybierz Release. Kontener oraz kładka wylądują na podłodze. Ponownie jako Ed włącz zasilanie wciskając Fuse box obok drzwi. Kładki się wysuną. Jako Anna przejdź kładką do Raya w lewo. Wybierz Edda i ponownie kliknij na Fuse box obok drzwi (kładki się schowają).

Wybierz Raya i aktywuj magnes (Switch). Ponowny powrót do Edda i ponownie włącz zasilanie, by wysunąć kładki. Jako Raya wybierz Release i porozmawiaj z Anna i wybierz Fallow me. Zejdź po drabinie na lewo od Switch niżej, a następnie idź w prawo do Edda i Benneta. Porozmawiaj ze wszystkimi i wybierz opcję Fallow me i skorzystaj z drzwi (Door).
0
- Resonance - poradnik do gry
- Resonance - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Mieszkanie Eda | Opis przejścia Resonance
- Godzina 6-28 - Anna | Opis przejścia Resonance
- Godzina 6-55 - Ed | Opis przejścia Resonance
- Godzina 7-05 - detektyw Bennet | Opis przejścia Resonance
- Godzina 7-30 - Ray - Włamanie do komputera | Opis przejścia Resonance
- Godzina 7-30 - Ray - Terminal | Opis przejścia Resonance
- Juno Labs - Ed | Opis przejścia Resonance
- W środku Juno labs - Ed i Bennet (1) | Opis przejścia Resonance
- W środku Juno labs - Ed i Bennet (2) | Opis przejścia Resonance
- Szpital - Anna | Opis przejścia Resonance
- National Credit Systems - Ray | Opis przejścia Resonance
- Hospital - Anna i Ray | Opis przejścia Resonance
- Police Administration - Bennet, cz. 1 | Opis przejścia Resonance
- Tortoise Security - Bennet - Blue, Green | Opis przejścia Resonance
- Tortoise Security - Bennet - Yellow, Red | Opis przejścia Resonance
- Police Administration - Bennet, Anna, Ray | Opis przejścia Resonance
- Tortoise Security - Anna | Opis przejścia Resonance
- Juno Labratory - Ed | Opis przejścia Resonance
- Juno laboratory - Ed, Anna, Ray, Bennet (1) | Opis przejścia Resonance
- Juno laboratory - Ed, Anna, Ray, Bennet (2) | Opis przejścia Resonance
- Vault - Anna, Ed, Ray, Bennet (1) | Opis przejścia Resonance
- Vault - Anna, Ed, Ray, Bennet (2) | Opis przejścia Resonance
- Edgetown - Ray, Bennet | Opis przejścia Resonance
- Ed's apartment - Ray, Bennet | Opis przejścia Resonance
- Police Administration - Bennet, cz. 2 | Opis przejścia Resonance
- Warehouse - Ray, Bennet | Opis przejścia Resonance
- Police Administration - Ray, Bennet | Opis przejścia Resonance
- Hospital - Rey, Bennet | Opis przejścia Resonance
- Zakończenie - The New World Order | Opis przejścia Resonance
- Zakończenie - Lesser of Two Evils | Opis przejścia Resonance
- Opis przejścia
- Resonance - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.