Resonance: Edgetown - Ray, Bennet
Aktualizacja:
Edgetown - Ray, Bennet

Teraz akcja przeniesie się na boisko do baseballa. Kiedy pojawi się Reggie, wykorzystaj wszystkie opcje dialogowe. Kiedy wyczerpiesz możliwości skorzystaj LTM i wybierz The alleyway door. Następnie z INV wybierz Security cam picture. Otrzymasz Paper crane. Udaj się do Edgetown.

Wejdź w alejkę. Wypróbuj starą kombinację pukania na Door XI (Knock twice, Once, Three times, Stop knocking) jednak tym razem nie przyniesie to żadnego efektu. Otwórz INV i kliknij LPM na Paper crane. Otrzymasz Haiku, na które kliknij PPM. Nowy kod do otworzenia drzwi to: Knock once, Four times, Twice, Stop knocking.

W czasie rozmowy jako Bennet wykorzystaj wszystkie opcje dialogowe, oprócz Arrest them. Zmień postać na Raya i wybierz Amul Batra, następnie z INV wybierz Ray's smartphone.

Teraz wróć do Benneta i wybierz Arrest them, potem z INV wybierz Security cam picture. Teraz wybierz opcję dialogową How do we stop Ed. Usłyszysz informację o dystansie 4 km od Juno labratory. Po rozmowie znajdziesz się z powrotem w alejce. Zmień postać na Raya. Z jego INV przesuń Drafting compas na Subway map.


Kliknij LPM na skale odległości na górze mapy (strzałka) i ustaw ją na odległość 4km (tak jak na screenie) i wróć do mapy.

Teraz ustaw igłę w czerwonym kółku, pokazanym na screenie i kliknij LPM. Na mapie pojawi się lokacja Ed's apartment. Wyjdź z alejki i Edgetwon i udaj się do Ed's apartment.
- Resonance - poradnik do gry
- Resonance: Poradnik do gry
- Resonance: Opis przejścia
- Resonance: Mieszkanie Eda
- Resonance: Godzina 6-28 - Anna
- Resonance: Godzina 6-55 - Ed
- Resonance: Godzina 7-05 - detektyw Bennet
- Resonance: Godzina 7-30 - Ray - Włamanie do komputera
- Resonance: Godzina 7-30 - Ray - Terminal
- Resonance: Juno Labs - Ed
- Resonance: W środku Juno labs - Ed i Bennet (1)
- Resonance: W środku Juno labs - Ed i Bennet (2)
- Resonance: Szpital - Anna
- Resonance: National Credit Systems - Ray
- Resonance: Hospital - Anna i Ray
- Resonance: Police Administration - Bennet, cz. 1
- Resonance: Tortoise Security - Bennet - Blue, Green
- Resonance: Tortoise Security - Bennet - Yellow, Red
- Resonance: Police Administration - Bennet, Anna, Ray
- Resonance: Tortoise Security - Anna
- Resonance: Juno Labratory - Ed
- Resonance: Juno laboratory - Ed, Anna, Ray, Bennet (1)
- Resonance: Juno laboratory - Ed, Anna, Ray, Bennet (2)
- Resonance: Vault - Anna, Ed, Ray, Bennet (1)
- Resonance: Vault - Anna, Ed, Ray, Bennet (2)
- Resonance: Edgetown - Ray, Bennet
- Resonance: Ed's apartment - Ray, Bennet
- Resonance: Police Administration - Bennet, cz. 2
- Resonance: Warehouse - Ray, Bennet
- Resonance: Police Administration - Ray, Bennet
- Resonance: Hospital - Rey, Bennet
- Resonance: Zakończenie - The New World Order
- Resonance: Zakończenie - Lesser of Two Evils
- Resonance: Opis przejścia
- Resonance: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
