Edgetown - Ray, Bennet | Opis przejścia Resonance
Aktualizacja:
Edgetown - Ray, Bennet

Teraz akcja przeniesie się na boisko do baseballa. Kiedy pojawi się Reggie, wykorzystaj wszystkie opcje dialogowe. Kiedy wyczerpiesz możliwości skorzystaj LTM i wybierz The alleyway door. Następnie z INV wybierz Security cam picture. Otrzymasz Paper crane. Udaj się do Edgetown.

Wejdź w alejkę. Wypróbuj starą kombinację pukania na Door XI (Knock twice, Once, Three times, Stop knocking) jednak tym razem nie przyniesie to żadnego efektu. Otwórz INV i kliknij LPM na Paper crane. Otrzymasz Haiku, na które kliknij PPM. Nowy kod do otworzenia drzwi to: Knock once, Four times, Twice, Stop knocking.

W czasie rozmowy jako Bennet wykorzystaj wszystkie opcje dialogowe, oprócz Arrest them. Zmień postać na Raya i wybierz Amul Batra, następnie z INV wybierz Ray's smartphone.

Teraz wróć do Benneta i wybierz Arrest them, potem z INV wybierz Security cam picture. Teraz wybierz opcję dialogową How do we stop Ed. Usłyszysz informację o dystansie 4 km od Juno labratory. Po rozmowie znajdziesz się z powrotem w alejce. Zmień postać na Raya. Z jego INV przesuń Drafting compas na Subway map.


Kliknij LPM na skale odległości na górze mapy (strzałka) i ustaw ją na odległość 4km (tak jak na screenie) i wróć do mapy.

Teraz ustaw igłę w czerwonym kółku, pokazanym na screenie i kliknij LPM. Na mapie pojawi się lokacja Ed's apartment. Wyjdź z alejki i Edgetwon i udaj się do Ed's apartment.
0
- Resonance - poradnik do gry
- Resonance - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Mieszkanie Eda | Opis przejścia Resonance
- Godzina 6-28 - Anna | Opis przejścia Resonance
- Godzina 6-55 - Ed | Opis przejścia Resonance
- Godzina 7-05 - detektyw Bennet | Opis przejścia Resonance
- Godzina 7-30 - Ray - Włamanie do komputera | Opis przejścia Resonance
- Godzina 7-30 - Ray - Terminal | Opis przejścia Resonance
- Juno Labs - Ed | Opis przejścia Resonance
- W środku Juno labs - Ed i Bennet (1) | Opis przejścia Resonance
- W środku Juno labs - Ed i Bennet (2) | Opis przejścia Resonance
- Szpital - Anna | Opis przejścia Resonance
- National Credit Systems - Ray | Opis przejścia Resonance
- Hospital - Anna i Ray | Opis przejścia Resonance
- Police Administration - Bennet, cz. 1 | Opis przejścia Resonance
- Tortoise Security - Bennet - Blue, Green | Opis przejścia Resonance
- Tortoise Security - Bennet - Yellow, Red | Opis przejścia Resonance
- Police Administration - Bennet, Anna, Ray | Opis przejścia Resonance
- Tortoise Security - Anna | Opis przejścia Resonance
- Juno Labratory - Ed | Opis przejścia Resonance
- Juno laboratory - Ed, Anna, Ray, Bennet (1) | Opis przejścia Resonance
- Juno laboratory - Ed, Anna, Ray, Bennet (2) | Opis przejścia Resonance
- Vault - Anna, Ed, Ray, Bennet (1) | Opis przejścia Resonance
- Vault - Anna, Ed, Ray, Bennet (2) | Opis przejścia Resonance
- Edgetown - Ray, Bennet | Opis przejścia Resonance
- Ed's apartment - Ray, Bennet | Opis przejścia Resonance
- Police Administration - Bennet, cz. 2 | Opis przejścia Resonance
- Warehouse - Ray, Bennet | Opis przejścia Resonance
- Police Administration - Ray, Bennet | Opis przejścia Resonance
- Hospital - Rey, Bennet | Opis przejścia Resonance
- Zakończenie - The New World Order | Opis przejścia Resonance
- Zakończenie - Lesser of Two Evils | Opis przejścia Resonance
- Opis przejścia
- Resonance - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.