Vault - Anna, Ed, Ray, Bennet (1) | Opis przejścia Resonance
Aktualizacja:
Vault - Anna, Ed, Ray, Bennet

Po scence, przejmiesz kontrolę nad Eddem. Kliknij na Door controls (lewa strzałka). Drzwi obok panelu otworzą się, ale dalszą drogę wciąż będą blokować kraty (Bars). Teraz podejdź do (LPM) Fuse panel (prawa strzałka).

Z konsoli podnieś Small box (kwadrat) oraz Pencil (strzałka) nie ruszaj jeszcze Fuse slot (kółko). Odejdź od konsoli i otwórz INV. Kliknij na Small box, by otrzymać Fuse.

Przejmij kontrolę nad Rayem. Z jego INV przekaż Pipe Edowi. Teraz wróć do Eda i otwórz jego INV. Przesuń Duct tape na Pipe, by otrzymać Pipe with tape. Teraz podejdź do Bars.

Użyj Pipe with tape, by sięgnąć kolejny bezpiecznik (Fuse).

Kliknij PPM na oba Fuse, które masz w INV. Fuse oznaczony nr 3 ma wygięty pin (Bent pin), kliknij na niego, by wyprostować pin.

Ponownie podejdź do Fuse panel. Wyjmij Fuse z Fuse slot. Mając trzy Fuse w INV, sprawdź ich numer (PPM). Umieść odpowiednio numerowane Fuse w Fuse slot, zgodnie ze screenem.

Teraz podejdź do Pad of paper.

Otwórz INV i przesuń na Pencil na Pad of paper. Ołówek pojawi się obok notesu. Kliknij i trzymaj LPM na Pencil, a następnie zacznij poruszać nim po kartce, by zobaczyć kod 3132 2133.

Teraz podejdź do Small code panel.
0
- Resonance - poradnik do gry
- Resonance - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Mieszkanie Eda | Opis przejścia Resonance
- Godzina 6-28 - Anna | Opis przejścia Resonance
- Godzina 6-55 - Ed | Opis przejścia Resonance
- Godzina 7-05 - detektyw Bennet | Opis przejścia Resonance
- Godzina 7-30 - Ray - Włamanie do komputera | Opis przejścia Resonance
- Godzina 7-30 - Ray - Terminal | Opis przejścia Resonance
- Juno Labs - Ed | Opis przejścia Resonance
- W środku Juno labs - Ed i Bennet (1) | Opis przejścia Resonance
- W środku Juno labs - Ed i Bennet (2) | Opis przejścia Resonance
- Szpital - Anna | Opis przejścia Resonance
- National Credit Systems - Ray | Opis przejścia Resonance
- Hospital - Anna i Ray | Opis przejścia Resonance
- Police Administration - Bennet, cz. 1 | Opis przejścia Resonance
- Tortoise Security - Bennet - Blue, Green | Opis przejścia Resonance
- Tortoise Security - Bennet - Yellow, Red | Opis przejścia Resonance
- Police Administration - Bennet, Anna, Ray | Opis przejścia Resonance
- Tortoise Security - Anna | Opis przejścia Resonance
- Juno Labratory - Ed | Opis przejścia Resonance
- Juno laboratory - Ed, Anna, Ray, Bennet (1) | Opis przejścia Resonance
- Juno laboratory - Ed, Anna, Ray, Bennet (2) | Opis przejścia Resonance
- Vault - Anna, Ed, Ray, Bennet (1) | Opis przejścia Resonance
- Vault - Anna, Ed, Ray, Bennet (2) | Opis przejścia Resonance
- Edgetown - Ray, Bennet | Opis przejścia Resonance
- Ed's apartment - Ray, Bennet | Opis przejścia Resonance
- Police Administration - Bennet, cz. 2 | Opis przejścia Resonance
- Warehouse - Ray, Bennet | Opis przejścia Resonance
- Police Administration - Ray, Bennet | Opis przejścia Resonance
- Hospital - Rey, Bennet | Opis przejścia Resonance
- Zakończenie - The New World Order | Opis przejścia Resonance
- Zakończenie - Lesser of Two Evils | Opis przejścia Resonance
- Opis przejścia
- Resonance - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.