Resonance: Police Administration - Bennet, Anna, Ray
Aktualizacja:
Police Administration - Bennet, Anna, Ray

Po wejściu do budynku, przekaż Master keycard z INV Benneta do INV Raya. Kiedy będziesz chciał wejść do góry, będziesz musiał wybrać, kto pójdzie z Tobą do pokoju przesłuchań. Wybierz opcję Bring Ray. Kiedy Ray wejdzie do pokoju przesłuchań udaj się jako Bennet w lewo.

Dodaj do STM Copy room (prawy kwadrat) Następnie porozmawiaj z Johnsenem o Get will and death certificate z LTM. Teraz podejdź do City archiv (lewy kwadrat). Naciśnij LPM na okienko pod napisem Scan Index Finger. Otrzymasz Morales will. Teraz porozmawiaj z Johnsenem o Copy room z STM. Kiedy pojawi się tak możliwość zmień postać na Anne.

Przesuń Security panel na policjanta Berrego, aby wciągnąć go w rozmowę. Teraz zmień kontrolowaną postać na Raya.

Przejdź w lewo, gdzie Bennet odwraca uwagę Johnsena w Copy room. Użyj Archive computer.

Użyj Password cracer na porcie USB, by włamać się na konto Johnsena. Najpierw musisz odsłonić klapkę portu (prostokąt w lewym dolnym rogu ekranu). Kiedy poznasz hasło naciśnij Enter.

Wybierz Recent Documents. Zanotuj gdzieś oznaczenia dla kodów dla Blueprints oraz Will (w moim przypadku jest S 19 oraz O 17). Odejdź od komputera.

Przesuń Master keycard na City archiv. Wybierz opcję Retrieval Arm Manual Alignment.

Teraz musisz przekalibrować ramię wysięgnika. Należy ustawić ramię na archiwum (korzystając z zielonych strzałek), które odpowiada różnicy liter i cyfr danych dla Blueprints oraz Morales will znalezionych w komputerze Johnsena, w stosunku do M 20. W moim przypadku te kody to S 19 (dla Blueprints) oraz O 17 (dla Morales will). Różnica liter między O a S to +4 litery (uwzględniając Q w alfabecie). Różnica między 17 a 19 to +2. Więc musze ustawić ramię na archiwum Q (M + cztery litery = Q) 22 (20+2=22). Kiedy znajdziesz odpowiednie archiwum naciśnij SAVE. Pamiętaj, aby uwzględnić przy dodawaniu/odejmowaniu takie litery jak Q i X.

Kiedy już skończysz wróć do holu z policjantem Berrym, który odeślę Cię do pokoju przesłuchań. Przejmij kontrolę nad Bennetem. Kliknij na Interrupt w prawym dolnym rogu, by wyjść z Copy room. Raz jeszcze poproś Johnsena o Get will and death certificate z LTM. Podejdź do City archive i ponownie kliknij LPM na okienku pod napisem Scan Index Finger. Otrzymasz Lab blueprints. Wróć do holu i zejdź na dół, gdzie czeka na Ciebie Anna. Przekaż jej Morales will z INV Benneta. Teraz jako Anna udaj się do Tortoise Security.
- Resonance - poradnik do gry
- Resonance: Poradnik do gry
- Resonance: Opis przejścia
- Resonance: Mieszkanie Eda
- Resonance: Godzina 6-28 - Anna
- Resonance: Godzina 6-55 - Ed
- Resonance: Godzina 7-05 - detektyw Bennet
- Resonance: Godzina 7-30 - Ray - Włamanie do komputera
- Resonance: Godzina 7-30 - Ray - Terminal
- Resonance: Juno Labs - Ed
- Resonance: W środku Juno labs - Ed i Bennet (1)
- Resonance: W środku Juno labs - Ed i Bennet (2)
- Resonance: Szpital - Anna
- Resonance: National Credit Systems - Ray
- Resonance: Hospital - Anna i Ray
- Resonance: Police Administration - Bennet, cz. 1
- Resonance: Tortoise Security - Bennet - Blue, Green
- Resonance: Tortoise Security - Bennet - Yellow, Red
- Resonance: Police Administration - Bennet, Anna, Ray
- Resonance: Tortoise Security - Anna
- Resonance: Juno Labratory - Ed
- Resonance: Juno laboratory - Ed, Anna, Ray, Bennet (1)
- Resonance: Juno laboratory - Ed, Anna, Ray, Bennet (2)
- Resonance: Vault - Anna, Ed, Ray, Bennet (1)
- Resonance: Vault - Anna, Ed, Ray, Bennet (2)
- Resonance: Edgetown - Ray, Bennet
- Resonance: Ed's apartment - Ray, Bennet
- Resonance: Police Administration - Bennet, cz. 2
- Resonance: Warehouse - Ray, Bennet
- Resonance: Police Administration - Ray, Bennet
- Resonance: Hospital - Rey, Bennet
- Resonance: Zakończenie - The New World Order
- Resonance: Zakończenie - Lesser of Two Evils
- Resonance: Opis przejścia
- Resonance: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
