Resonance: W środku Juno labs - Ed i Bennet (1)
Aktualizacja:
W środku Juno labs - Ed i Bennet

Ponownie w środku budynku przesuń z INV Monkey wrench na Benneta, by przekazać mu klucz. Teraz przesuń Screwdriver na Ventilation access (kwadrat).

Kiedy otworzysz wejście do szybu, jako Ed wejdź do środka (kliknij na otwartym Ventilation access). W środku szybu przesuwaj się w prawo do przecieku z rury (kliknij LPM na Water leak). Teraz z menu wybierz postać Benneta, by przejąć nad nim kontrolę. Jako Bennet użyj Monkey wrench na Valve (kółko). Wybierz opcję Turn it to the right. Przepływ wody zostanie zmieniony. Zmień postać na Ed'a.

W szybie jako Ed kliknij na Rusty pipe, by ją usunąć. Teraz w miejsce usuniętej rury (Missing pipe) przesuń Pipe z INV, którą zdobyłeś w metrze. W tym samym miejscu użyj Duct tape z INV. Zmień postać na Benneta.

Ponownie użyj Monkey wrench na Valve, ale tym razem wybierz opcję Turn it to the left. Ed wyjdź z szybu. Przejmij nad nim kontrolę. Z INV przesuń Screwdriver na Fuse box. Kiedy otworzysz klapkę skrzynki, kliknij LPM raz jeszcze na Fuse box.

Teraz kliknij LPM na Panel, by podejść do panelu. Kiedy przybliżysz panel, kliknij na Panel cover, by otworzyć pokrywę.

Teraz przesuń Screwdriver na śruby (Screw - kółko na screenie) panelu z przyciskami, by usunąć i ten panel.

Zacznij od wciśnięcia Power switch (prostokąt na górze). Teraz usuń Burnd wire (górna strzałka). Teraz przesuń Loose wires (dolna strzałka) na Primary pin (kółko) i kliknij LPM, by zaczepić drut.
- Resonance - poradnik do gry
- Resonance: Poradnik do gry
- Resonance: Opis przejścia
- Resonance: Mieszkanie Eda
- Resonance: Godzina 6-28 - Anna
- Resonance: Godzina 6-55 - Ed
- Resonance: Godzina 7-05 - detektyw Bennet
- Resonance: Godzina 7-30 - Ray - Włamanie do komputera
- Resonance: Godzina 7-30 - Ray - Terminal
- Resonance: Juno Labs - Ed
- Resonance: W środku Juno labs - Ed i Bennet (1)
- Resonance: W środku Juno labs - Ed i Bennet (2)
- Resonance: Szpital - Anna
- Resonance: National Credit Systems - Ray
- Resonance: Hospital - Anna i Ray
- Resonance: Police Administration - Bennet, cz. 1
- Resonance: Tortoise Security - Bennet - Blue, Green
- Resonance: Tortoise Security - Bennet - Yellow, Red
- Resonance: Police Administration - Bennet, Anna, Ray
- Resonance: Tortoise Security - Anna
- Resonance: Juno Labratory - Ed
- Resonance: Juno laboratory - Ed, Anna, Ray, Bennet (1)
- Resonance: Juno laboratory - Ed, Anna, Ray, Bennet (2)
- Resonance: Vault - Anna, Ed, Ray, Bennet (1)
- Resonance: Vault - Anna, Ed, Ray, Bennet (2)
- Resonance: Edgetown - Ray, Bennet
- Resonance: Ed's apartment - Ray, Bennet
- Resonance: Police Administration - Bennet, cz. 2
- Resonance: Warehouse - Ray, Bennet
- Resonance: Police Administration - Ray, Bennet
- Resonance: Hospital - Rey, Bennet
- Resonance: Zakończenie - The New World Order
- Resonance: Zakończenie - Lesser of Two Evils
- Resonance: Opis przejścia
- Resonance: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
