Juno laboratory - Ed, Anna, Ray, Bennet (1) | Opis przejścia Resonance
Aktualizacja:
Juno laboratory - Ed, Anna, Ray, Bennet

Z rozmowy dowiesz się, że Ray i Anna nie posiadają żadnych metalowych rzeczy więc mogą przechodzić pod super magnesem. Wybierz Benneta. Idź w prawo i miń drabinę. Zaraz na prawo od drabiny jest Fuse box. Kliknij LPM Fuse box dwa razy (raz by otworzyć osłonę, drugi raz by włączyć zasilanie w przełączniku wyżej).

Wejdź po drabinie wyżej i naciśnij Switch. Kontener blokujący drogę zostanie uniesiony.

Teraz przejmij kontrolę nad Anną. Porozmawiaj z Rayem i wybierz Fallow me. Poprowadź dwójkę bohaterów w prawo, aż dotrzesz do drugiej drabiny. Jako Ray wejdź drabiną wyżej i użyj drugiej dzwigni (Switch). Drugi kontener oraz kładka zostaną uniesione w górę.

Jako Anna przejdź dalej w prawo, aż dojdziesz do drzwi (Door) i Fuse box. Kliknij na Fuse box dwa razy, by przywrócić zasilanie w trzecim przełączniku.

Teraz wróć Anna w lewo i ustaw ją dokładnie w miejscu wskazanym na screenie, pod literą N w napisie na ścianie (w przeciwnym wypadku za chwilę zostanie zgnieciona przez obiekty przyciągane przez magnes).

Kiedy już ustawisz Anne w odpowiednim miejscu przełącz się na Raya. Wybierz Release (prawy dolny róg ekarnu). Kontener oraz kładka powinny upaść na ziemię nie robiąc Annie krzywdy.

Zmień postać na Benneta i również wybierz Release. Pierwszy kontener upadnie na podłogę.
0
- Resonance - poradnik do gry
- Resonance - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Mieszkanie Eda | Opis przejścia Resonance
- Godzina 6-28 - Anna | Opis przejścia Resonance
- Godzina 6-55 - Ed | Opis przejścia Resonance
- Godzina 7-05 - detektyw Bennet | Opis przejścia Resonance
- Godzina 7-30 - Ray - Włamanie do komputera | Opis przejścia Resonance
- Godzina 7-30 - Ray - Terminal | Opis przejścia Resonance
- Juno Labs - Ed | Opis przejścia Resonance
- W środku Juno labs - Ed i Bennet (1) | Opis przejścia Resonance
- W środku Juno labs - Ed i Bennet (2) | Opis przejścia Resonance
- Szpital - Anna | Opis przejścia Resonance
- National Credit Systems - Ray | Opis przejścia Resonance
- Hospital - Anna i Ray | Opis przejścia Resonance
- Police Administration - Bennet, cz. 1 | Opis przejścia Resonance
- Tortoise Security - Bennet - Blue, Green | Opis przejścia Resonance
- Tortoise Security - Bennet - Yellow, Red | Opis przejścia Resonance
- Police Administration - Bennet, Anna, Ray | Opis przejścia Resonance
- Tortoise Security - Anna | Opis przejścia Resonance
- Juno Labratory - Ed | Opis przejścia Resonance
- Juno laboratory - Ed, Anna, Ray, Bennet (1) | Opis przejścia Resonance
- Juno laboratory - Ed, Anna, Ray, Bennet (2) | Opis przejścia Resonance
- Vault - Anna, Ed, Ray, Bennet (1) | Opis przejścia Resonance
- Vault - Anna, Ed, Ray, Bennet (2) | Opis przejścia Resonance
- Edgetown - Ray, Bennet | Opis przejścia Resonance
- Ed's apartment - Ray, Bennet | Opis przejścia Resonance
- Police Administration - Bennet, cz. 2 | Opis przejścia Resonance
- Warehouse - Ray, Bennet | Opis przejścia Resonance
- Police Administration - Ray, Bennet | Opis przejścia Resonance
- Hospital - Rey, Bennet | Opis przejścia Resonance
- Zakończenie - The New World Order | Opis przejścia Resonance
- Zakończenie - Lesser of Two Evils | Opis przejścia Resonance
- Opis przejścia
- Resonance - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.