Vault - Anna, Ed, Ray, Bennet (2) | Opis przejścia Resonance
Aktualizacja:

Teraz musisz używać trzech przycisków (oznaczone kwadratami), które odpowiadają numerom Fuse, które użyłeś na Fuse panel (kółka). Jeżeli włożyłeś Fuse, zgodnie ze wcześniejszym screenem, to wciskaj przyciski oznaczone kwadratami z numerami w kolejności 3 1 3 2 2 1 3 3. Jeżeli wprowadzisz kod poprawnie kraty (Bars), zostaną uniesione.

Przejmiesz kontrolę nad Anną. Podejdź do Vault computer. Następnie kliknij Touch to Start. Musisz podać Key Phrase, które jeszcze nie znasz.

Kiedy przejmiesz kontrolę nad małą Anną, kliknij na Stairs. Po scence przeniesiesz się na cmentarz.

Otwórz INV i przesuń Uncle's key na Father's grave.

Ponownie chwyć ołówek i zacznij rysować po kartce, by odsłaniać kolejne litery z nagrobku na kartkę. Litery w kółkach tworzą Key Phrase. Wybierz Back.

Teraz na klawiaturze wpisz Key Phrase, czyli TE PROMETO. Teraz kiedy wrócisz do ekrany komputer wybierz OK. Po krótkiej scence naciśnij Play. Teraz będziesz musiał dokonać wyboru zniszczyć (Destroy) czy otworzyć (Open) Vault. Wybierz co uważasz za słuszne (oba wybory, prowadząc dalszą fabułę w identyczny sposób).

Teraz przejmiesz kontrolę nad Rayem. Wybierz następujące opcje dialogowe:
- What do you want with the Resonance research.
- Explain the note (jeżeli opcja ta nie będzie dostępna wybierz raz jeszcze poprzednią).
Teraz z LTM wybieraj kolejno:
- Bennet's letter.
- Morales note.
- Ed and Anna at the hospital.
Teraz z INV wybierz Subway map. Kiedy Bennet krzyknie: "Ray! Close the door!", kliknij na Fuse panel.
0
- Resonance - poradnik do gry
- Resonance - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Mieszkanie Eda | Opis przejścia Resonance
- Godzina 6-28 - Anna | Opis przejścia Resonance
- Godzina 6-55 - Ed | Opis przejścia Resonance
- Godzina 7-05 - detektyw Bennet | Opis przejścia Resonance
- Godzina 7-30 - Ray - Włamanie do komputera | Opis przejścia Resonance
- Godzina 7-30 - Ray - Terminal | Opis przejścia Resonance
- Juno Labs - Ed | Opis przejścia Resonance
- W środku Juno labs - Ed i Bennet (1) | Opis przejścia Resonance
- W środku Juno labs - Ed i Bennet (2) | Opis przejścia Resonance
- Szpital - Anna | Opis przejścia Resonance
- National Credit Systems - Ray | Opis przejścia Resonance
- Hospital - Anna i Ray | Opis przejścia Resonance
- Police Administration - Bennet, cz. 1 | Opis przejścia Resonance
- Tortoise Security - Bennet - Blue, Green | Opis przejścia Resonance
- Tortoise Security - Bennet - Yellow, Red | Opis przejścia Resonance
- Police Administration - Bennet, Anna, Ray | Opis przejścia Resonance
- Tortoise Security - Anna | Opis przejścia Resonance
- Juno Labratory - Ed | Opis przejścia Resonance
- Juno laboratory - Ed, Anna, Ray, Bennet (1) | Opis przejścia Resonance
- Juno laboratory - Ed, Anna, Ray, Bennet (2) | Opis przejścia Resonance
- Vault - Anna, Ed, Ray, Bennet (1) | Opis przejścia Resonance
- Vault - Anna, Ed, Ray, Bennet (2) | Opis przejścia Resonance
- Edgetown - Ray, Bennet | Opis przejścia Resonance
- Ed's apartment - Ray, Bennet | Opis przejścia Resonance
- Police Administration - Bennet, cz. 2 | Opis przejścia Resonance
- Warehouse - Ray, Bennet | Opis przejścia Resonance
- Police Administration - Ray, Bennet | Opis przejścia Resonance
- Hospital - Rey, Bennet | Opis przejścia Resonance
- Zakończenie - The New World Order | Opis przejścia Resonance
- Zakończenie - Lesser of Two Evils | Opis przejścia Resonance
- Opis przejścia
- Resonance - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.