Juno Labs - Ed | Opis przejścia Resonance
Aktualizacja:
Juno Labs - Ed

Porozmawiaj z dozorcą (Janitor). Rozmowa może być przerwana jeżeli znudzisz się opowiadaną historią. Kiedy zakończysz rozmowę idź w stronę budynku.

Przesuń Broken window do STM. Wróć do dozorcy.

W czasie rozmowy z dozorcą kliknij LPM na Broken window w STM, aby zapytać o pomoc w dostaniu się do środka budynku. W tym momencie pojawi się detektyw Bennet, z którym porozmawiaj i wybierz opcję Fallow me. Kiedy detektyw będzie już za Tobą podążał wróć przed budynek.

Przesuń Concrete slab do STM i porozmawiaj o bloku z Bennetem. Kiedy ten będzie próbował przesunąć blok, który blokuje drzwi kliknij LPM na Concrete slab, by mu pomóc. Wspólnymi siłami odsuniecie blok. Jednak nie będziesz mógł skorzystać z głównych drzwi.

Teraz w rozmowie z Bennetem, użyj z STM opcji Broken window, by policjant pomógł dostać Ci się do środka budynku.

Będąc w środku budynku przenieś drzwi Maintenance (kwadrat) oraz Valve (kółko) do STM. Kiedy to zrobisz wyjdź na zewnątrz budynku.

Wróć do dozorcy i w czasie rozmowy użyj z STM Valve oraz Maintenance. Otrzymasz Saul's key. Ponownie wróć przed budynek i poproś Benneta o pomoc w dostaniu się do środka budynku (opcja Broken window w STM). W środku przesuń Saul's keys na drzwi Maintenance.

Za drzwiami znajdziesz: Duct tape, Screwdriver i Step ladder.

Zanim wejdziesz do środka budynku razem z Bennetem, wróć do dozorcy i porozmawiaj z nim. W czasie rozmowy wybierz opcję dialogową The wrench is not in that closet. Teraz użyj wspomnienia z LTM Saul's story. Otrzymasz Monkey wrench. Wróć przed budynek porozmawiaj z Bennetem i wybierz opcję Fallow me i kliknij LPM na Broken window.
0
- Resonance - poradnik do gry
- Resonance - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Mieszkanie Eda | Opis przejścia Resonance
- Godzina 6-28 - Anna | Opis przejścia Resonance
- Godzina 6-55 - Ed | Opis przejścia Resonance
- Godzina 7-05 - detektyw Bennet | Opis przejścia Resonance
- Godzina 7-30 - Ray - Włamanie do komputera | Opis przejścia Resonance
- Godzina 7-30 - Ray - Terminal | Opis przejścia Resonance
- Juno Labs - Ed | Opis przejścia Resonance
- W środku Juno labs - Ed i Bennet (1) | Opis przejścia Resonance
- W środku Juno labs - Ed i Bennet (2) | Opis przejścia Resonance
- Szpital - Anna | Opis przejścia Resonance
- National Credit Systems - Ray | Opis przejścia Resonance
- Hospital - Anna i Ray | Opis przejścia Resonance
- Police Administration - Bennet, cz. 1 | Opis przejścia Resonance
- Tortoise Security - Bennet - Blue, Green | Opis przejścia Resonance
- Tortoise Security - Bennet - Yellow, Red | Opis przejścia Resonance
- Police Administration - Bennet, Anna, Ray | Opis przejścia Resonance
- Tortoise Security - Anna | Opis przejścia Resonance
- Juno Labratory - Ed | Opis przejścia Resonance
- Juno laboratory - Ed, Anna, Ray, Bennet (1) | Opis przejścia Resonance
- Juno laboratory - Ed, Anna, Ray, Bennet (2) | Opis przejścia Resonance
- Vault - Anna, Ed, Ray, Bennet (1) | Opis przejścia Resonance
- Vault - Anna, Ed, Ray, Bennet (2) | Opis przejścia Resonance
- Edgetown - Ray, Bennet | Opis przejścia Resonance
- Ed's apartment - Ray, Bennet | Opis przejścia Resonance
- Police Administration - Bennet, cz. 2 | Opis przejścia Resonance
- Warehouse - Ray, Bennet | Opis przejścia Resonance
- Police Administration - Ray, Bennet | Opis przejścia Resonance
- Hospital - Rey, Bennet | Opis przejścia Resonance
- Zakończenie - The New World Order | Opis przejścia Resonance
- Zakończenie - Lesser of Two Evils | Opis przejścia Resonance
- Opis przejścia
- Resonance - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.