27 - Divine Intevention | Główny wątek fabularny Prototype 2
Aktualizacja:
27 - Divine Intevention
Polowanie na agenta Griffina
![W celu rozpoczęcia tej misji musisz dotrzeć do lokacji [565, 377], a konkretnie do znajdującego się na ziemi niedaleko wejścia do budynku święcącego się okręgu - 27 - Divine Intevention | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1235/-2132684093.jpg)
W celu rozpoczęcia tej misji musisz dotrzeć do lokacji [565, 377], a konkretnie do znajdującego się na ziemi niedaleko wejścia do budynku święcącego się okręgu.
Nowy cel: Hunt and consume agent Griffin to discover Maya's location (Wytrop i wchłoń agenta Griffina żeby dowiedzieć się gdzie więziona jest Maya)


Jak zapewne pamiętasz polowanie najlepiej jest rozpocząć od przedostania się na dach jednego z najwyżej położonych budynków w okolicy. Dopiero wtedy wyślij impuls (wciśnięcie lewej gałki analogowej), dzięki czemu w łatwy sposób ustalisz miejsce pobytu poszukiwanego agenta. Okazuje się mianowicie, że Griffin znajduje się na pokładzie śmigłowca krążącego nad niewielkim parkiem w lokacji [680, 295]. Zbliż się do śmigłowca celem wyświetlenia krótkiej cut-scenki.
Podążanie za śmigłowcem
Nowy cel: Follow the helicopter and grab agent Griffin when he disembarks (Podążaj za śmigłowcem i złap agenta Griffina po tym jak wysiądzie z maszyny)

Od razu po otrzymaniu tego celu misji i rozpoczęciu pościgu wykonaj kilka skoków w celu przedostania się na dachy okolicznych budynków, albowiem o wiele łatwiej jest podążać za śmigłowcem przeskakując na kolejne budynki. Zwracaj oczywiście uwagę na pasek widoczny w prawym górnym rogu ekranu. Nie możesz doprowadzić do jego wyczerpania, bo jest to równoznaczne z zawaleniem całej misji.

W trakcie podążania za śmigłowcem polegaj na długich skokach oraz opcji szybowania, starając się nie tracić maszyny z oczu, gdyż śledzenie jej wyłącznie w oparciu o widoczną na ekranie zieloną ikonkę jest o wiele trudniejsze. Pościg dobiegnie końca po dotarciu do bazy wojskowej znajdującej się w lokacji [728, 602].
Pościg za rozwiniętym przeciwnikiem
Nowy cel: Chase the evolved to retrieve agent Griffin (Doścignij przeciwnika obdarzonego mocami wirusa żeby nie stracić szans na wchłonięcie agenta Griffina)

Tuż po odzyskaniu kontroli nad Hellerem ZIGNORUJ pozostałych przeciwników z mocami wirusa i od razu wyrusz w pościg za tym osobnikiem, który porwał agenta Griffina. Także i w trakcie tego pościgu warto polegać na długich skokach i opcji szybowania.

W trakcie pościgu za przeciwnikiem przetrzymującym zakładnika ignoruj pojawiające się w okolicy hydry, bo nie musisz z nimi walczyć. Uważaj także na próby spowolnienie Hellera przez innych rozwiniętych wrogów. Najłatwiej jest tego dokonywać często skacząc, chociaż co najmniej raz będziesz też musiał uniknąć rzuconego w Twoją stronę pojazdu. Pościg dobiegnie końca po dotarciu na dach owalnego budynku w lokacji [490, 280].
Pokonanie przeciwników obdarzonych mocami wirusa
Nowy cel: Kill the evolved to get to agent Griffin (Pokonaj przeciwników obdarzonych mocami wirusa żeby uzyskać dostęp do agenta Griffina)

Z zadaniem tym związany jest dość skomplikowany bonusowy cel misji, albowiem dotyczy on zaatakowania rozwiniętych przeciwników na co najmniej sześć różnych sposobów. Proponuję w rezultacie od razu się nim zająć, bo później może na to zabraknąć czasu. Punkty rodzajów ataków możesz przede wszystkim nabić stosując różne typy mocy Hellera (pazury, ostrza, pnącza itd.).

Inne ciekawe sposoby na spełnienie wymagań bonusowego wyzwania to między innymi odpalenie specjalnych ataków, wyprowadzenie pomyślnego kontrataku (przycisk X, Y lub B) czy skorzystanie z latającego nad polem śmigłowca (kradzież broni śmigłowca lub całej maszyny latającej).

Do wyprowadzania swoich ulubionych ataków przystąp dopiero po zaliczeniu bonusowego celu misji. Nie daj się przeciwnikom otoczyć i staraj się atakować ich po kolei. Unikaj też brawlerów, które mogą zostać przysłane przez wrogów. Najlepiej je ignorować, bo zginą one wraz z rozwiniętymi przeciwnikami.
Wchłonięcie agenta Griffina
Nowy cel: Consume agent Griffin to discover Maya's location (Wchłoń agenta Griffina żeby dowiedzieć się gdzie więziona jest Maya)

Pozostało Ci już tylko podejść do Griffina celem jego złapania i wchłonięcia. Gra po zaliczeniu tej misji odblokuje kolejną - Lost in the System.
0
- Prototype 2 - poradnik do gry
- Prototype 2 - Xbox 360 - poradnik do gry
- Główny wątek fabularny
- 1 - Meet Your Maker | Główny wątek fabularny Prototype 2
- 2 - Resurrection | Główny wątek fabularny Prototype 2
- 3 - The Strong Survive | Główny wątek fabularny Prototype 2
- 4 - Operation Flytrap | Główny wątek fabularny Prototype 2
- 5 - Brain Drain | Główny wątek fabularny Prototype 2
- 6 - Project Long Shadow | Główny wątek fabularny Prototype 2
- 7 - Feeding Time | Główny wątek fabularny Prototype 2
- 8 - The Lab Rat | Główny wątek fabularny Prototype 2
- 9 - Salvation | Główny wątek fabularny Prototype 2
- 10 - The Mad Scientist | Główny wątek fabularny Prototype 2
- 11 - Orion Phase Two | Główny wątek fabularny Prototype 2
- 12 - Natural Selection | Główny wątek fabularny Prototype 2
- 13 - The Airbridge | Główny wątek fabularny Prototype 2
- 14 - Enemies and Allies | Główny wątek fabularny Prototype 2
- 15 - A Stranger Among Us | Główny wątek fabularny Prototype 2
- 16 - The White Light | Główny wątek fabularny Prototype 2
- 17 - A Nest of Vipers | Główny wątek fabularny Prototype 2
- 18 - Taking the Castle | Główny wątek fabularny Prototype 2
- 19 - A Maze of Blood | Główny wątek fabularny Prototype 2
- 20 - Alpha Wolf | Główny wątek fabularny Prototype 2
- 21 - Fall from Grace | Główny wątek fabularny Prototype 2
- 22 - The Descent | Główny wątek fabularny Prototype 2
- 23 - Predator and Prey | Główny wątek fabularny Prototype 2
- 24 - Burned from Memory | Główny wątek fabularny Prototype 2
- 25 - Last Resort | Główny wątek fabularny Prototype 2
- 26 - Fly in the Ointment | Główny wątek fabularny Prototype 2
- 27 - Divine Intevention | Główny wątek fabularny Prototype 2
- 28 - Operation Firehawk | Główny wątek fabularny Prototype 2
- 29 - Lost in the System | Główny wątek fabularny Prototype 2
- 30 - A Labor of Love | Główny wątek fabularny Prototype 2
- 31 - FINAŁ - Murder Your Maker | Główny wątek fabularny Prototype 2
- Główny wątek fabularny
- Prototype 2 - Xbox 360 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany769177 Legionista
Collectibles(znajdzki) sa bardzo proste do odszukania otoz wystarczy wejsc w menu przelaczyc na Collectibles i na wyswietlonej mapie NYZ na danym rejonie np.Chinatown wybierzemy Operation Field to zauwarzycie migajace kolka to sa wlasnie przyblizone lokalizacje tych operacji tak wiec wszystkie znajdzki sa zaznaczone migajacymi kolkami bardzo proste w zanlezieniu
Chyba pomoglem
zanonimizowany839993 Junior
Dzięki wiśnia25 twoja porada bardzo mi pomogła.
Stranger. Senator
Wisnia25 ma rację. Z tego co zauważyłem jedynie legowiska nie są w przybliżeniu oznaczane w ten sposób. Poza tym gra informuje o odległości od sekretu po tym jak się do niego dostatecznie zbliżysz. Tak czy siak poradnik powinien pomóc, bo oprócz mapek w wysokiej jakości szczegółowo opisuje każdy sekret (wraz z podaniem współrzędnych). :)
zanonimizowany1136649 Pretorianin
Nie mam gry ale zamierzam kupić zajebiście wygląda!
zanonimizowany1136649 Pretorianin
JEŚLI KTOŚ LUBI OTWARTY ŚWIAT I NIEZŁY WPIERDOL TO POLECAM GRĘ!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
