12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

12 - Operation: Clockwork

Polowanie na doktora Alexandra Murray'a

Nowy cel: Go to a Blacknet terminal (Dotrzyj do terminalu Blacknet)

1 - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry
W celu rozpoczęcia tej misji musisz dotrzeć do lokacji [761, 226] - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

W celu rozpoczęcia tej misji musisz dotrzeć do lokacji [761, 226]. Bardzo istotną informacją jest to, że terminal może być używany jedynie przez upoważnione osoby, tak więc musisz zadbać o wchłonięcie żołnierza lub naukowca, a następnie przyjąć wizerunek zamordowanej postaci. Odszukaj terminal Blacknet i wejdź z nim w interakcję (przycisk B), uważając na okoliczne detektory wirusów.

Nowy cel: Hunt and consume dr. Alexander Murray (Wytrop i wchłoń doktora Alexandra Murray'a)

Jak zapewne pamiętasz polowanie najlepiej jest rozpocząć od przedostania się na dach jednego z najwyżej położonych budynków w okolicy - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Jak zapewne pamiętasz polowanie najlepiej jest rozpocząć od przedostania się na dach jednego z najwyżej położonych budynków w okolicy. Dopiero wtedy wyślij impuls (wciśnięcie lewej gałki analogowej), dzięki czemu w łatwy sposób ustalisz miejsce pobytu naukowca (powyższy screen).

2 - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry
Doktor Alexander Murray powinien przebywać w niewielkim parku w lokacji [676, 296] i jest on otoczony przez kilku żołnierzy Blackwatch - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Doktor Alexander Murray powinien przebywać w niewielkim parku w lokacji [676, 296] i jest on otoczony przez kilku żołnierzy Blackwatch. W zależności od upodobań możesz zrezygnować z przebrania i błyskawicznie wchłonąć naukowca, wyeliminować po cichu wszystkich żołnierzy lub zaczekać aż żołnierze się odwrócą i złapać Murray'a.

Kradzież śmigłowca

Nowy cel: Hijack the helicopter to kidnap and consume Gentek VIP's (Ukradnij śmigłowiec żeby porwać i wchłonąć VIP-ów organizacji Gentek)

Zaplanuj podróż do lokacji [522, 437] i jako że jest to baza wojskowa zdecydowanie radziłbym przyjąć wizerunek naukowca lub żołnierza - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Zaplanuj podróż do lokacji [522, 437] i jako że jest to baza wojskowa zdecydowanie radziłbym przyjąć wizerunek naukowca lub żołnierza. Dotrzyj do lądowiska znajdującego się na dachu jednego z budynków, podejdź do śmigłowca i wciśnij przycisk B żeby zająć miejsce na jego pokładzie (nie doprowadzi to do wszczęcia alarmu, oczywiście przy założeniu, że korzystałeś z przebrania).

Uratowanie pierwszego naukowca

Nowy cel: Go to the hot zone to rescue New Templar scientist (Wybierz się do strefy walk z zamiarem uratowania naukowca Nowych Templariuszy)

Wznieś się na bezpieczną wysokość (prawy trigger) i wyrusz w stronę punktu docelowego znajdującego się w lokacji [574, 295] - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Wznieś się na bezpieczną wysokość (prawy trigger) i wyrusz w stronę punktu docelowego znajdującego się w lokacji [574, 295]. Po zbliżeniu się do miejsca pobytu naukowca (powyższy screen) otrzymasz nowy cel misji.

Nowy cel: Kill the infected to rescue New Templar scientist (Pozbądź się zainfekowanych stworów żeby móc uratować naukowca Nowych Templariuszy)

Zainfekowanymi stworami są w tym przypadku ptaki i zwróć przede wszystkim uwagę na nowo odblokowane bonusowe wyzwanie - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Zainfekowanymi stworami są w tym przypadku ptaki i zwróć przede wszystkim uwagę na nowo odblokowane bonusowe wyzwanie. Dotyczy ono mianowicie zabicia czterech ptaków przy jednoczesnym zachowaniu śmigłowca w nienaruszonym stanie. Proponuję w rezultacie ostrzeliwać ptaki z bardzo dużej odległości i już po zwróceniu na siebie ich uwagi atakować w pierwszej kolejności te stwory, które lecą wprost na śmigłowiec. Po zaliczeniu bonusowego celu misji kontynuuj atakowanie ptaków aż się ich wszystkich pozbędziesz.

Nowy cel: Pick up the scientist (Zabierz naukowca na pokład śmigłowca)

Pozostało Ci już tylko podlecieć do lądowiska znajdującego się na dachu budynku w lokacji [576, 303] - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Pozostało Ci już tylko podlecieć do lądowiska znajdującego się na dachu budynku w lokacji [576, 303]. Obejrzyj krótką cut-scenkę informującą o zabraniu ze sobą pierwszego naukowca.

Uratowanie drugiego naukowca

Nowy cel: Go to the hot zone to rescue New Templar scientist (Wybierz się do strefy walk z zamiarem uratowania naukowca Nowych Templariuszy)

Nowy cel: Kill the infected to rescue New Templar scientist (Pozbądź się zainfekowanych stworów żeby móc uratować naukowca Nowych Templariuszy)

Drugi naukowiec przebywa w lokacji [683, 144] - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Drugi naukowiec przebywa w lokacji [683, 144]. Podobnie jak wcześniej, musisz zbliżyć się do miejsca jego pobytu i przystąpić do atakowania latających po okolicy ptaków. Pilnuj się jednak, bo do zlikwidowania jest też pojedyncza hydra. Prowadź ostrzał z bezpiecznej wysokości, pamiętając o wciskaniu przycisku Y z zamiarem niszczenia rzucanych przez hydrę dużych obiektów.

Nowy cel: Pick up the scientist (Zabierz naukowca na pokład śmigłowca)

Wyląduj na ziemi w świecącym się okręgu znajdującym się w lokacji [668, 145] i zaczekaj aż drugi z naukowców wejdzie na pokład śmigłowca - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Wyląduj na ziemi w świecącym się okręgu znajdującym się w lokacji [668, 145] i zaczekaj aż drugi z naukowców wejdzie na pokład śmigłowca.

Uratowanie trzeciego naukowca

Nowy cel: Go to the hot zone to rescue New Templar scientist (Wybierz się do strefy walk z zamiarem uratowania naukowca Nowych Templariuszy)

Nowy cel: Kill the infected to rescue New Templar scientist (Pozbądź się zainfekowanych stworów żeby móc uratować naukowca Nowych Templariuszy)

W celu odnalezienia ostatniego trzeciego naukowca musisz wybrać się do lokacji [552, 92] - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

W celu odnalezienia ostatniego trzeciego naukowca musisz wybrać się do lokacji [552, 92]. Tuż po pojawieniu się potworów oddal się od miejsca pobytu naukowca i pozbądź się wszystkich ptaków.

Po zlikwidowaniu ptaków zainteresuj się nowym bonusowym celem misji, który dotyczy zabicia hydry bez uszkodzenia śmigłowca - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Po zlikwidowaniu ptaków zainteresuj się nowym bonusowym celem misji, który dotyczy zabicia hydry bez uszkodzenia śmigłowca. Zawiśnij w takim miejscu żeby móc bezpiecznie atakować jedną z dwóch okolicznych hydr i za każdym razem gdy wyświetlone zostanie ostrzeżenie (powyższy screen) wciskaj przycisk Y. Już po zlikwidowaniu hydry i zaliczeniu bonusowego wyzwania zainteresuj się drugim z potworów.

Nowy cel: Pick up the scientist (Zabierz naukowca na pokład śmigłowca)

Ostatni z naukowców czeka na transport w lokacji [560, 103] i analogicznie do poprzedniej osoby musisz podlecieć do oznaczonego przez grę lądowiska - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Ostatni z naukowców czeka na transport w lokacji [560, 103] i analogicznie do poprzedniej osoby musisz podlecieć do oznaczonego przez grę lądowiska.

Zabicie naukowców

Nowy cel: Go to the base to consume the New Templar scientists (Wybierz się do bazy z zamiarem wchłonięcia naukowców Nowych Templariuszy)

Nowy cel: Ascend to maximum altitude (Wznieś się na maksymalną wysokość)

Doleć do bazy znajdującej się w lokacji [522, 438], a po otrzymaniu uaktualnionych wytycznych zacznij wznosić się (prawy trigger), kierując się w stronę wskazanego przez grę punktu w lokacji [563, 264] (powyższy screen) - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Doleć do bazy znajdującej się w lokacji [522, 438], a po otrzymaniu uaktualnionych wytycznych zacznij wznosić się (prawy trigger), kierując się w stronę wskazanego przez grę punktu w lokacji [563, 264] (powyższy screen).

Nowy cel: Bail out of the helicopter to fuck over the New Templar scientists (Wysiądź ze śmigłowca żeby doprowadzić do śmierci naukowców Nowych Templariuszy)

Ostatnia czynność jaką musisz wykonać, to podjęcie decyzji o opuszczeniu pokładu śmigłowca i w tym celu należy przytrzymać przycisk B, przyczyniając się tym samym do katastrofy maszyny latającej z naukowcami na pokładzie - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Ostatnia czynność jaką musisz wykonać, to podjęcie decyzji o opuszczeniu pokładu śmigłowca i w tym celu należy przytrzymać przycisk B, przyczyniając się tym samym do katastrofy maszyny latającej z naukowcami na pokładzie.

Polowanie na kaprala Kevina Duke'a

Nowy cel: Go to a Blacknet terminal (Dotrzyj do terminalu Blacknet)

Ponownie wybierz się teraz do lokacji [761, 226] - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Ponownie wybierz się teraz do lokacji [761, 226]. Tak jak wcześniej, do terminalu należy zbliżyć się w przebraniu żołnierza lub naukowca, pamiętając o unikaniu detektorów wirusów. Ponownie wejdź w interakcję z terminalem (przycisk B).

Nowy cel: Hunt and consume corporal Kevin Duke (Wytrop i wchłoń kaprala Kevina Duke'a)

3 - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry
Zachowaj się tak samo jak w przypadku poprzedniego polowania, czyli przedostań się na dach jednego z wyższych budynków w celu ustalenia miejsca pobytu kaprala - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Zachowaj się tak samo jak w przypadku poprzedniego polowania, czyli przedostań się na dach jednego z wyższych budynków w celu ustalenia miejsca pobytu kaprala. Kevin Duke jest jednym z żołnierzy broniących się przy workach z piaskiem w lokacji [765, 305]. Analogicznie do postaci z poprzedniego polowania, możesz zrezygnować z przebrania i błyskawicznie wchłonąć kaprala, wyeliminować po cichu wszystkich towarzyszących mu żołnierzy lub zaczekać aż żołnierze się odwrócą i złapać Duke'a.

Podobało się?

0

Prototype 2

24 kwietnia 2012

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2012-04-26
21:24

A.l.e.X Legend

A.l.e.X

przez ten układ "nowej" strony czasem nie widać wszystkiego :] wiem że już jest recenzja i nawet ją skomentowałem :]

Komentarz: A.l.e.X
2012-04-26
22:41

Stranger. Senator

Stranger.

A.l.e.X --> Tu https://www.gry-online.pl/ są na tej samej stronie linki do recenzji i poradnika. :)

Tak btw, od siebie dodam, że dwójka bardziej wciągnęła mnie od poprzedniej części. Nie podoba mi się tylko zbytnie prowadzenie za rączkę w niektórych miejscach (o, to jest taki atak, tak działa, tak najlepiej go stosować itp. itd.).

Komentarz: Stranger.
2012-04-27
10:08

Harry M Legend

Harry M

O kurde tyle misji a to dopiero 30%. Biore

Komentarz: Harry M
2012-04-27
10:13

zanonimizowany707178 Legionista

faktycznie sporo tych zadan.

a sama gra srednio mnie interesuje, moze sie kiedys skusze jak wyjedze w jakiejs tanszej serii

Komentarz: zanonimizowany707178
2012-04-27
11:04

Stranger. Senator

Stranger.

Harry M --> W poradniku będą też m.in. znajdźki, co nie zmienia faktu, że zadań jest dość dużo. :)

Komentarz: Stranger.
2012-05-01
11:23

zanonimizowany769177 Legionista

👍

Collectibles(znajdzki) sa bardzo proste do odszukania otoz wystarczy wejsc w menu przelaczyc na Collectibles i na wyswietlonej mapie NYZ na danym rejonie np.Chinatown wybierzemy Operation Field to zauwarzycie migajace kolka to sa wlasnie przyblizone lokalizacje tych operacji tak wiec wszystkie znajdzki sa zaznaczone migajacymi kolkami bardzo proste w zanlezieniu
Chyba pomoglem

Komentarz: zanonimizowany769177
2012-05-05
19:17

zanonimizowany839993 Junior

😃

Dzięki wiśnia25 twoja porada bardzo mi pomogła.

Komentarz: zanonimizowany839993
2012-05-07
16:27

Stranger. Senator

Stranger.

Wisnia25 ma rację. Z tego co zauważyłem jedynie legowiska nie są w przybliżeniu oznaczane w ten sposób. Poza tym gra informuje o odległości od sekretu po tym jak się do niego dostatecznie zbliżysz. Tak czy siak poradnik powinien pomóc, bo oprócz mapek w wysokiej jakości szczegółowo opisuje każdy sekret (wraz z podaniem współrzędnych). :)

Komentarz: Stranger.
2016-06-19
18:10

zanonimizowany1136649 Pretorianin

Nie mam gry ale zamierzam kupić zajebiście wygląda!

Komentarz: zanonimizowany1136649
2016-06-19
18:11

zanonimizowany1136649 Pretorianin

😜

JEŚLI KTOŚ LUBI OTWARTY ŚWIAT I NIEZŁY WPIERDOL TO POLECAM GRĘ!

Komentarz: zanonimizowany1136649

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl