19 - A Maze of Blood | Główny wątek fabularny Prototype 2
Aktualizacja:
19 - A Maze of Blood
Polowanie na zamachowca
![W celu rozpoczęcia tej misji musisz dotrzeć do lokacji [773, 1364], a konkretnie do znajdującego się na chodniku święcącego się okręgu - 19 - A Maze of Blood | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1235/1554066906.jpg)
W celu rozpoczęcia tej misji musisz dotrzeć do lokacji [773, 1364], a konkretnie do znajdującego się na chodniku święcącego się okręgu.
Nowy cel: Go to the coordinates of dr. Gutierrez's last location (Udaj się do ostatniego znanego miejsca pobytu doktora Gutierreza)
![Cel Twojej podróży to lokacja [850, 1212] - 19 - A Maze of Blood | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1235/1554066921.jpg)
Cel Twojej podróży to lokacja [850, 1212]. Musisz mianowicie dotrzeć do nowego świecącego się okręgu, który znajduje się na dachu budynku. Obejrzyj cut-scenkę z udziałem zamachowca dysponującego możliwością detonowania bomb biologicznych.
Nowy cel: Hunt the bio-bomber (Wytrop zamachowca)

Przed Tobą nowe polowanie, tak więc warto oczywiście przedostać się na dach jednego z najwyższych budynków w okolicy, albowiem po wysłaniu impulsu pozwoli to na łatwe zlokalizowanie poszukiwanej osoby (powyższy screen).

![Orientacyjna lokalizacja zamachowca to [810, 1175] - 19 - A Maze of Blood | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1235/1554066968.jpg)
Orientacyjna lokalizacja zamachowca to [810, 1175]. Zbliż się do tej osoby i ją wchłoń (przycisk B i przycisk Y). Jeżeli postać ta jest przez kogoś obserwowana, to możesz zrezygnować z przebrania, bo za chwilę i tak przystąpisz do walk.
Pokonanie zamachowca
Nowy cel: Defeat the bio-bomber to discover Archer's location (Pokonaj zamachowca w celu poznania miejsca pobytu doktor Archer)

Pojedynek z zamachowcem warto rozpocząć od odpalenia ataku Dewastator. Z akcji tej polecam również korzystać w dalszej części bitwy, tym bardziej, że po okolicy biega wielu cywilów, których można wykorzystać do pozyskiwania biomasy.

Jeśli zaś chodzi o wyprowadzanie normalnych ataków, możesz używać dowolnych mocy Hellera do zadawania bossowi obrażeń. Wyczekuj też okazji do odpalania specjalnych ataków (przyciski X, Y lub B) oraz częściej niż zazwyczaj wykonuj uniki. Ważne jest to żeby nie dać się zamachowcowi złapać, bo może wtedy przesłać Hellerowi bombę biologiczną, doprowadzając do odniesienia poważniejszych obrażeń.
Nowy cel: Defeat the bio-bomber before he can escape (Pokonaj zamachowca zanim ucieknie)

Zamachowiec po utracie około 2/3 paska zdrowia rzuci się do ucieczki. Zwróć uwagę na pasek w prawym górnym rogu ekranu, bo nie możesz doprowadzić do jego wyczerpania. Korzystaj ze sprintu, długich skoków i innych akrobacji żeby utrzymywać się blisko zachowca. Pościg na szczęście powinien być krótki i po dotarciu na dach jednego z budynków wznowicie walkę.
Nowy cel: Consume the bio-bomber to discover Archer's location (Wchłoń zamachowca w celu poznania miejsca pobytu doktor Archer)

Kontynuuj prowadzenie walk do momentu wyczerpania niemal całego paska zdrowia zamachowca. Podbiegnij do bossa i wciśnij przycisk B żeby go wchłonąć. Zauważ, że zostałeś nagrodzony możliwością korzystania ze zdolności o nazwie bomba biologiczna (Bio-Bomb). Warto przy okazji dodać, że gra w dalszej części tej misji pozwoli Ci na jej dokładne przetestowanie.
Wypłoszenie współpracownika doktor Archer
Nowy cel: Go to base Adams to look for Archer's contact (Udaj się do bazy Adams w celu odnalezienia współpracownika doktor Archer)
Nowy cel: Hunt Archer's contact (Wytrop współpracownika doktor Archer)
![Ruszaj w stronę bazy znajdującej się w lokacji [901, 1386] - 19 - A Maze of Blood | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1235/1554067046.jpg)
Ruszaj w stronę bazy znajdującej się w lokacji [901, 1386]. Musisz konkretnie dotrzeć do świecącego się okręgu znajdującego się na dachu jednego z sąsiadujących z bazą budynków. Ustaw się w okręgu i zgodnie z sugestią gry wciśnij lewą gałkę analogową w celu skorzystania z sonaru.
Nowy cel: Lure out Archer's contact with a bio-bomb (Wywab współpracownika doktor Archer z pomocą bomby biologicznej)

Upewnij się, że dysponujesz przebraniem naukowca lub żołnierza i poszybuj w stronę widocznej w oddali bazy. Zbliż się do oznaczonego przez grę dowódcy stojącego w lokacji [870, 1421]. Złap tę osobę (przycisk B) i następnie zdecyduj się na przesłanie jej bomby biologicznej (przycisk X). Odczekaj na efektowną detonację bomby i na wyświetlenie nowej cut-scenki.
Pokonanie współpracownika doktor Archer
Nowy cel: Defeat Archer's contact to find out what he knows about Archer (Pokonaj współpracownika doktor Archer żeby dowiedzieć się co wie na jej temat)

W trakcie pojedynku zdecydowanie warto przetestować ofensywny atak związany z bombą biologiczną, tym bardziej, że jest to wymagane do zaliczenia bonusowego wyzwania. Po rozpoczęciu walk zacznij od złapania dowolnego standardowego żołnierza (przycisk B) i zdecyduj się na przesłanie mu bomby biologicznej (przycisk X).

Po przesłaniu żołnierzowi bomby ponownie go złap, namierz bossa (lewy trigger) i szybko ciśnij żołnierza w jego stronę (przycisk B). Jeżeli wszystko wykonałeś zgodnie z planem rzucony żołnierz powinien zderzyć się z bossem, eksplodując i przyczyniając się do zadania mu poważnych obrażeń.

Już po zaliczeniu bonusowego celu misji będziesz dysponował pełną swobodą działania. Osobiście polecam "uzbrajać" kolejnych zwykłych żołnierzy, albowiem dzięki temu współpracownik doktor Archer powinien tracić punkty zdrowia w szybkim tempie. Równie dobrze możesz jednak wyprowadzać standardowe ataki czy na przykład korzystać z wyrzutni rakiet.

Jeszcze inna ciekawa możliwość to odpalanie ataku Dewastator, szczególnie że dzięki biegającym po okolicy żołnierzom można łatwo regenerować pasek masy. Uważaj natomiast na stacjonarne działka zamontowane na dachach bazy. Teoretycznie można je ignorować, ale jeśli nie chcesz się zbyt często leczyć warto rozważyć ich zniszczenie i najlepiej sprawdza się w tym przypadku ładowany z powietrza atak pięściami-młotami (przytrzymanie przycisku X).
Nowy cel: Consume Archer's contact to find out what he knows about Archer (Wchłoń współpracownika doktor Archer żeby dowiedzieć się co wie na jej temat)

Kontynuuj prowadzenie walk do momentu wyczerpania niemal całego paska zdrowia zamachowca. Zignoruj pozostałych wrogów, szybko podbiegnij do bossa i wciśnij przycisk B żeby go wchłonąć.
Polowanie na doktora Gutierreza
Nowy cel: Hunt dr. Gutierrez (Wytrop doktora Gutierreza)

Podobnie jak w poprzednim polowaniu, warto przedostać się na dach jednego z najwyższych budynków w okolicy, albowiem wysłanie impulsu pozwoli Ci na łatwe zlokalizowanie doktora Gutierreza (powyższy screen).

![Poszukiwany naukowiec stoi przed wejściem do dużego budynku w południowo-wschodniej części zielonej strefy i jego lokalizacja to [960, 1495] - 19 - A Maze of Blood | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1235/1554067187.jpg)
Poszukiwany naukowiec stoi przed wejściem do dużego budynku w południowo-wschodniej części zielonej strefy i jego lokalizacja to [960, 1495]. Zbliż się do Gutierreza w celu załączenia cut-scenki i przystąpienia do pojedynku z tą osobą.
Pokonanie doktora Gutierreza
Nowy cel: Defeat dr. Gutierrez to discover Archer's location (Pokonaj doktora Gutierreza w celu ustalenia miejsca pobytu doktor Archer)

Pojedynek z Gutierrezem rządzi się zbliżonymi założeniami do poprzedniej potyczki. Tak jak wcześniej, radzę zainteresować się przede wszystkim opcją rzucania w bossa żywymi granatami biologicznymi. Gwoli przypomnienia, musisz złapać jakiegoś cywila lub żołnierza (przycisk B), przesłać mu bombę biologiczną (przycisk X) i rzucić tą osobą w Gutierreza (przycisk B).

Jeśli nie chcesz zajmować się tworzeniem granatów biologicznych, to możesz wchłaniać cywilów w celu zapewnienia sobie możliwości częstego korzystania z ataku Dewastator, czy też wyprowadzać standardowe uderzenia, wykorzystując do tego celu posiadane moce Hellera. Jeśli zaś chodzi o unikanie ataków bossa, radzę wykonywać uskoki na bok, a nie przeskakiwać nad nim, bo bardzo szybko reaguje na tego typu sytuacje.
Nowy cel: Consume dr. Gutierrez to discover Archer's location (Wchłoń doktora Gutierreza w celu ustalenia miejsca pobytu doktor Archer)

Prowadź walki do momentu pozbawienie bossa całego paska zdrowia i po otrzymaniu ostatniego celu misji od razu do niego podbiegnij z zamiarem jego wchłonięcia. O ile w okolicy nie ma żadnych innych wrogów misja od razu dobiegnie końca (w przeciwnym wypadku czeka Cię mało wymagający pościg). Gra odblokuje również kolejne główne zadanie - Alpha Wolf.
0
- Prototype 2 - poradnik do gry
- Prototype 2 - Xbox 360 - poradnik do gry
	
- Główny wątek fabularny
		
- 1 - Meet Your Maker | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 2 - Resurrection | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 3 - The Strong Survive | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 4 - Operation Flytrap | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 5 - Brain Drain | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 6 - Project Long Shadow | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 7 - Feeding Time | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 8 - The Lab Rat | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 9 - Salvation | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 10 - The Mad Scientist | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 11 - Orion Phase Two | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 12 - Natural Selection | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 13 - The Airbridge | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 14 - Enemies and Allies | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 15 - A Stranger Among Us | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 16 - The White Light | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 17 - A Nest of Vipers | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 18 - Taking the Castle | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 19 - A Maze of Blood | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 20 - Alpha Wolf | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 21 - Fall from Grace | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 22 - The Descent | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 23 - Predator and Prey | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 24 - Burned from Memory | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 25 - Last Resort | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 26 - Fly in the Ointment | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 27 - Divine Intevention | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 28 - Operation Firehawk | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 29 - Lost in the System | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 30 - A Labor of Love | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 31 - FINAŁ - Murder Your Maker | Główny wątek fabularny Prototype 2
 
 
 - Główny wątek fabularny
		
 
 - Prototype 2 - Xbox 360 - poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
A.l.e.X Legend
przez ten układ "nowej" strony czasem nie widać wszystkiego :] wiem że już jest recenzja i nawet ją skomentowałem :]
Stranger. Senator
A.l.e.X --> Tu https://www.gry-online.pl/ są na tej samej stronie linki do recenzji i poradnika. :)
Tak btw, od siebie dodam, że dwójka bardziej wciągnęła mnie od poprzedniej części. Nie podoba mi się tylko zbytnie prowadzenie za rączkę w niektórych miejscach (o, to jest taki atak, tak działa, tak najlepiej go stosować itp. itd.).
zanonimizowany707178 Legionista
faktycznie sporo tych zadan.
a sama gra srednio mnie interesuje, moze sie kiedys skusze jak wyjedze w jakiejs tanszej serii
Stranger. Senator
Harry M --> W poradniku będą też m.in. znajdźki, co nie zmienia faktu, że zadań jest dość dużo. :)
zanonimizowany769177 Legionista
Collectibles(znajdzki) sa bardzo proste do odszukania otoz wystarczy wejsc w menu przelaczyc na Collectibles i na wyswietlonej mapie NYZ na danym rejonie np.Chinatown wybierzemy Operation Field to zauwarzycie migajace kolka to sa wlasnie przyblizone lokalizacje tych operacji tak wiec wszystkie znajdzki sa zaznaczone migajacymi kolkami bardzo proste w zanlezieniu 
Chyba pomoglem 
zanonimizowany839993 Junior
Dzięki wiśnia25 twoja porada bardzo mi pomogła.
Stranger. Senator
Wisnia25 ma rację. Z tego co zauważyłem jedynie legowiska nie są w przybliżeniu oznaczane w ten sposób. Poza tym gra informuje o odległości od sekretu po tym jak się do niego dostatecznie zbliżysz. Tak czy siak poradnik powinien pomóc, bo oprócz mapek w wysokiej jakości szczegółowo opisuje każdy sekret (wraz z podaniem współrzędnych). :)
zanonimizowany1136649 Pretorianin
Nie mam gry ale zamierzam kupić zajebiście wygląda!
zanonimizowany1136649 Pretorianin
JEŚLI KTOŚ LUBI OTWARTY ŚWIAT I NIEZŁY WPIERDOL TO POLECAM GRĘ!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
