18 - Taking the Castle | Główny wątek fabularny Prototype 2
Aktualizacja:
18 - Taking the Castle
Wzięcie udziału w odprawie
![W celu rozpoczęcia tej misji musisz dotrzeć do lokacji [847, 1292], a konkretnie do znajdującego się na chodniku niedaleko skrzyżowania święcącego się okręgu - 18 - Taking the Castle | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1235/1554062406.jpg)
W celu rozpoczęcia tej misji musisz dotrzeć do lokacji [847, 1292], a konkretnie do znajdującego się na chodniku niedaleko skrzyżowania święcącego się okręgu.
Nowy cel: Consume and equip a Blackwatch trooper form to infiltrate the meeting (Wchłoń elitarnego żołnierza Blackwatch i przyjmij jego wizerunek żeby wziąć udział w odprawie)

Zadanie to może Ci przysporzyć nieco problemów, albowiem nie wystarczy wchłonąć standardowego żołnierza. Musi to być elitarna jednostka Blackwatch, pokazana na powyższym screenie. Za tego typu osobnikami najlepiej jest rozglądać się w pobliżu baz i posterunków kontrolnych. Po odnalezieniu "kandydata" wchłoń pracownika Blackwatch i jeśli nie działałeś po kryjomu zgub dodatkowo pościg.
Nowy cel: Go to the mission briefing to discover Rooks's plan (Udaj się na odprawę z zamiarem poznania planów Rooksa)
![Aktualny cel podróży to lokacja [926, 1270] i jest to świecący się okrąg na dachu budynku w miejscu, w którym znajduje się lądowisko dla śmigłowców - 18 - Taking the Castle | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1235/1554062437.jpg)
Aktualny cel podróży to lokacja [926, 1270] i jest to świecący się okrąg na dachu budynku w miejscu, w którym znajduje się lądowisko dla śmigłowców. Ustaw się w okręgu, doprowadzając do wyświetlenia scenki przerywnikowej.
Pozbycie się naukowców
Nowy cel: Go to Gentek's R&D office to stop dr. Koenig's replacements (Wybierz się do biura działu rozwoju Gentek w celu powstrzymania następców doktora Koeniga)
![Ruszaj do lokacji [831, 1466] - 18 - Taking the Castle | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1235/1554062453.jpg)
Ruszaj do lokacji [831, 1466]. Musisz dotrzeć do świecącego się okręgu, który znajduje się na dachu budynku za dużym billboardem.
Nowy cel: Consume Koenig's replacements to see if they know Mercer's plan (Wchłoń następców doktora Koeniga żeby sprawdzić czy nie znają planów Mercera)
![Naukowcy przebywają na dachu bardzo wysokiego budynku i ich lokalizacja to [812, 1469] - 18 - Taking the Castle | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1235/1554062468.jpg)
Naukowcy przebywają na dachu bardzo wysokiego budynku i ich lokalizacja to [812, 1469]. Po znalezieniu się na dachu proponuję przystąpić do ostrożnego wchłaniania kolejnych żołnierzy Blackwatch. W sumie do zlikwidowania są cztery osoby i jeśli zachowasz ostrożność, to wszystkich ich wchłoniesz bez wszczynania alarmu

Po zlikwidowaniu żołnierzy zajmij się wchłanianiem naukowców i w tym przypadku musisz już zrezygnować z przebrania, bo osoby te wzajemnie się obserwują. Dobrą wiadomością jest z kolei to, że naukowcy nie mają gdzie uciec.
Zlokalizowanie Riley'a
Nowy cel: Find and destroy lieutenant Riley's tank (Znajdź i zniszcz czołg porucznika Riley'a)

Po okolicy jeździ w sumie pięć czołgów i są one zawsze widoczne na Twojej mapie. Nie przejmuj się początkowo otrzymanym głównym zadaniem, tylko skup się na zaliczeniu bonusowego celu misji. Zacznij od zbliżenia się w przebraniu do jednego z czołgów. Wskocz na maszynę i przejmij nad nią kontrolę (przycisk B).

Po przejęciu czołgu wyrusz w stronę innych maszyn jeżdżących po okolicy i gdy tylko jedną z nich zauważysz rozpocznij ostrzał (przyciski LB i RB). Zniszczenie innej maszyny przy użyciu zajętego czołgu doprowadzi do wypełnienia bonusowego wyzwania.

W zależności od upodobań możesz kontynuować podróż czołgiem lub zdać się na inne umiejętności Hellera. W tym drugim przypadku polecam wyrywać bronie zamontowane na czołgach (przycisk X), tak by ich następnie używać (powyższy screen). Niezależnie od wybranego wariantu zachowania uważaj na śmigłowce oraz na super żołnierzy, najlepiej unikając z nimi starć. Kontynuuj niszczenie czołgów do momentu otrzymania informacji, iż wysadziłeś maszynę Riley'a.
Wchłonięcie Riley'a
Nowy cel: Consume lieutenant Riley to gain his form and earn Rooks's trust (Wchłoń porucznika Riley'a żeby zdobyć jego wizerunek i zaufanie Rooksa)

Zignoruj wszystkich przeciwników oraz wszystkie maszyny znajdujące się w okolicy i skup się wyłącznie na dopadnięciu porucznika Riley'a. Nie będzie on na szczęście stawiał żadnego oporu.
Nowy cel: Exit the alert (Zgub pościg)

Ucieczka może się okazać trudniejsza niż zazwyczaj, albowiem będziesz prawdopodobnie musiał unikać śmigłowców i super żołnierzy. Proponuję w rezultacie pomagać sobie sprintem, szukając wąskich alejek i innych miejsc nadających się do zgubienia pościgu. Gra automatycznie odblokuje dostęp do kolejnej głównej misji, zatytułowanej A Maze of Blood.
0
- Prototype 2 - poradnik do gry
- Prototype 2 - Xbox 360 - poradnik do gry
	
- Główny wątek fabularny
		
- 1 - Meet Your Maker | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 2 - Resurrection | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 3 - The Strong Survive | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 4 - Operation Flytrap | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 5 - Brain Drain | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 6 - Project Long Shadow | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 7 - Feeding Time | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 8 - The Lab Rat | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 9 - Salvation | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 10 - The Mad Scientist | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 11 - Orion Phase Two | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 12 - Natural Selection | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 13 - The Airbridge | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 14 - Enemies and Allies | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 15 - A Stranger Among Us | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 16 - The White Light | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 17 - A Nest of Vipers | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 18 - Taking the Castle | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 19 - A Maze of Blood | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 20 - Alpha Wolf | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 21 - Fall from Grace | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 22 - The Descent | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 23 - Predator and Prey | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 24 - Burned from Memory | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 25 - Last Resort | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 26 - Fly in the Ointment | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 27 - Divine Intevention | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 28 - Operation Firehawk | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 29 - Lost in the System | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 30 - A Labor of Love | Główny wątek fabularny Prototype 2
 - 31 - FINAŁ - Murder Your Maker | Główny wątek fabularny Prototype 2
 
 
 - Główny wątek fabularny
		
 
 - Prototype 2 - Xbox 360 - poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
A.l.e.X Legend
przez ten układ "nowej" strony czasem nie widać wszystkiego :] wiem że już jest recenzja i nawet ją skomentowałem :]
Stranger. Senator
A.l.e.X --> Tu https://www.gry-online.pl/ są na tej samej stronie linki do recenzji i poradnika. :)
Tak btw, od siebie dodam, że dwójka bardziej wciągnęła mnie od poprzedniej części. Nie podoba mi się tylko zbytnie prowadzenie za rączkę w niektórych miejscach (o, to jest taki atak, tak działa, tak najlepiej go stosować itp. itd.).
zanonimizowany707178 Legionista
faktycznie sporo tych zadan.
a sama gra srednio mnie interesuje, moze sie kiedys skusze jak wyjedze w jakiejs tanszej serii
Stranger. Senator
Harry M --> W poradniku będą też m.in. znajdźki, co nie zmienia faktu, że zadań jest dość dużo. :)
zanonimizowany769177 Legionista
Collectibles(znajdzki) sa bardzo proste do odszukania otoz wystarczy wejsc w menu przelaczyc na Collectibles i na wyswietlonej mapie NYZ na danym rejonie np.Chinatown wybierzemy Operation Field to zauwarzycie migajace kolka to sa wlasnie przyblizone lokalizacje tych operacji tak wiec wszystkie znajdzki sa zaznaczone migajacymi kolkami bardzo proste w zanlezieniu 
Chyba pomoglem 
zanonimizowany839993 Junior
Dzięki wiśnia25 twoja porada bardzo mi pomogła.
Stranger. Senator
Wisnia25 ma rację. Z tego co zauważyłem jedynie legowiska nie są w przybliżeniu oznaczane w ten sposób. Poza tym gra informuje o odległości od sekretu po tym jak się do niego dostatecznie zbliżysz. Tak czy siak poradnik powinien pomóc, bo oprócz mapek w wysokiej jakości szczegółowo opisuje każdy sekret (wraz z podaniem współrzędnych). :)
zanonimizowany1136649 Pretorianin
Nie mam gry ale zamierzam kupić zajebiście wygląda!
zanonimizowany1136649 Pretorianin
JEŚLI KTOŚ LUBI OTWARTY ŚWIAT I NIEZŁY WPIERDOL TO POLECAM GRĘ!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
