11 - Operation - Stun Circuit | Misje Blacknet w Prototype 2
Aktualizacja:
11 - Operation: Stun Circuit
Polowanie na porucznika Garrisona Pugha
Nowy cel: Go to a Blacknet terminal (Dotrzyj do terminalu Blacknet)

![W celu rozpoczęcia tej misji musisz dotrzeć do lokacji [649, 658] - 11 - Operation - Stun Circuit | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1235/-2132664421.jpg)
W celu rozpoczęcia tej misji musisz dotrzeć do lokacji [649, 658]. Bardzo istotną informacją jest to, że terminal może być używany jedynie przez upoważnione osoby, tak więc musisz zadbać o wchłonięcie żołnierza lub naukowca, a następnie przyjąć wizerunek zamordowanej postaci. Odszukaj terminal Blacknet i wejdź z nim w interakcję (przycisk B), ignorując walki z udziałem zainfekowanych oraz uważając na detektory wirusów.
Nowy cel: Hunt and consume lieutenant Garrison Pugh (Wytrop i wchłoń porucznika Garrisona Pugha)

Jak zapewne pamiętasz polowanie najlepiej jest rozpocząć od przedostania się na dach jednego z najwyżej położonych budynków w okolicy. Dopiero wtedy wyślij impuls (wciśnięcie lewej gałki analogowej), dzięki czemu w łatwy sposób ustalisz miejsce pobytu porucznika (powyższy screen).

![Orientacyjna lokalizacja porucznika Garrisona Pugha to [555, 730] - 11 - Operation - Stun Circuit | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1235/-2132664375.jpg)
Orientacyjna lokalizacja porucznika Garrisona Pugha to [555, 730]. W zależności od tego jak szybko go odnajdziesz może on nadal walczyć z zainfekowanymi lub leżeć ciężko ranny na ziemi. Niezależnie od obrotu wydarzeń musisz go wchłonąć.
Zebranie urządzeń do namierzania
Nowy cel: Go to the overlook to survey the crash site (Udaj się do punktu widokowego w celu zbadania miejsca katastrofy)
![Ruszaj do lokacji [553, 663] - 11 - Operation - Stun Circuit | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1235/-2132664359.jpg)
Ruszaj do lokacji [553, 663]. Poszukiwane miejsce katastrofy to dach jednego z budynków (powyższy screen) i żeby tam dotrzeć warto wspomóc się opcją biegania po ścianach i/lub szybowania. Gra po dostatecznym zbliżeniu się do miejsca katastrofy wyświetli krótką cut-scenkę.
Nowy cel: Retrieve the tracking equipment that can pinpoint Dana's location (Zbierz urządzenia do namierzania, które mogą zostać użyte do zlokalizowania Dany)

Musisz teraz wziąć udział w swego rodzaju wyścigu, albowiem Twoje zadanie polega na docieraniu do kolejnych pojemników, mieszcząc się przy tym w wyznaczonym limicie czasu (na ekranie widoczny jest licznik). Pierwszy pojemnik znajduje się w lokacji [558, 647], a kolejne na bieżąco będą przez grę oznaczane. Zauważ, że po zbliżeniu się do każdego pojemnika (nie musisz wciskać żadnego przycisku) wydłużany jest limit czasu, przy czym nie możesz sobie pozwolić na żadne dłuższe przestoje.

W trakcie rozgrywania tego "wyścigu" najwięcej uwagi poświęcaj bezpiecznemu docieraniu do sąsiednich budynków. Najlepiej jest w takich sytuacjach zaczynać od mocnego odbicia się (przytrzymanie przycisku A), a następnie polegać na szybowaniu (przytrzymanie prawego triggera). W kilku sytuacjach konieczne może okazać się skorzystanie z funkcji biegania po ścianach oraz precyzyjne wylądowanie w wyznaczonym obszarze. Warto przypomnieć, że w locie możesz dodatkowo wciskać przycisk A w celu wykonywania tzw. dashów, pomocnych w przybliżaniu się do dachów bardziej oddalonych budynków.

Wyścig ten jest o wiele trudniejszy od tych z początkowych misji Blacknet, tak więc w celu zwiększenia swoich szans na wygraną warto do niego przystąpić dopiero po rozwinięciu zdolności akrobatycznych Hellera. W trakcie całego wyścigu ignoruj to, że będziesz ostrzeliwany ze wszystkich stron, starając się nigdzie nie zatrzymywać. Zdecydowanie najtrudniejsze są wszelakie wspinaczki na dachy wieżowców (powyższy screen). Warto w takich momentach pomagać sobie pionowymi dashami oraz w razie potrzeby odbijać wystrzeliwane w stronę Hellera rakiety poprzez szybkie wciskanie przycisku RB.
Nowy cel: Exit the alert (Zgub pościg)

Jeżeli nie odnotowałeś po drodze żadnych większych przestojów, to do znajdującego się na dachu jednego z budynków ostatniego pojemnika (powyższy screen) powinieneś dotrzeć z około 7-10 sekundami w zapasie. W zależności od upodobań możesz zgubić pościg w standardowy sposób lub rozprawiając się ze śmigłowcami, które próbowały Ci przeszkadzać w trakcie wyścigu.
Polowanie na sierżanta Vernona McNabba
Nowy cel: Go to a Blacknet terminal (Dotrzyj do terminalu Blacknet)
![Ponownie wybierz się teraz do lokacji [649, 658] - 11 - Operation - Stun Circuit | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1235/-2132664281.jpg)
Ponownie wybierz się teraz do lokacji [649, 658]. Tak jak wcześniej, do terminalu należy zbliżyć się w przebraniu żołnierza lub naukowca, pamiętając o unikaniu detektorów wirusów. Ponownie wejdź w interakcję z terminalem (przycisk B).
Nowy cel: Hunt and consume sergeant Vernon McNabb (Wytrop i wchłoń sierżanta Vernona McNabba)


Zachowaj się tak samo jak w przypadku poprzedniego polowania, czyli przedostań się na dach jednego z wyższych budynków w celu ustalenia miejsca pobytu McNabba. Podobnie jak pierwsza postać z tej misji, na którą musiałeś zapolować, McNabb powinien staczać walki z zainfekowanymi i jego orientacyjna lokalizacja to [710, 540]. Wojskowego możesz od razu złapać i wchłonąć lub zaczekać aż stwory powalą go na ziemię.
Zniszczenie czołgów
Nowy cel: Destroy the tanks to smoke out commander Collins (Zniszcz czołgi by zachęcić komandora Collinsa do wyjścia z ukrycia)
![Początkowa lokalizacja czołgów to [605, 515], przy czym pozostają one w ciągłym ruchu - 11 - Operation - Stun Circuit | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1235/-2132664234.jpg)
Początkowa lokalizacja czołgów to [605, 515], przy czym pozostają one w ciągłym ruchu. Zbliż się do czołgów, najlepiej korzystając z przebrania żołnierza lub naukowca. Gra daje Ci pełną swobodę w wyborze sposobu zniszczenia czołgów, przy czym ja polecam wskakiwać na oznaczone przez grę maszyny.

W zależności od odblokowanych umiejętności oraz preferowanej taktyki działania możesz między innymi sabotować czołgi czy przejmować nad nimi kontrolę. Przyczyń się do zniszczenia wszystkich trzech maszyn, dzięki czemu zmusisz komandora Collinsa do opuszczenia pokładu jednego z czołgów.
Pościg za komandorem Collinsem
Nowy cel: Consume commander Collins for bribing you to reveal Dana's location (Wchłoń komandora Collinsa w ramach kary za próbę przekupienia Hellera do wyjawienia kryjówki Dany)

Ruszaj za uciekającym komandorem. Przy próbie zaatakowania lub wchłonięcia tej postaci okaże się niestety, że Collins dysponuje mocami wirusa.
Nowy cel: Chase commander Collins (Doścignij komandora Collinsa)

Ruszaj za komandorem. Zwróć uwagę na pasek widoczny w prawym górnym rogu ekranu. Nie możesz pozwolić na to żeby został on całkowicie wyczerpany w wyniku zbytniego oddalenia się Collinsa od Hellera, bo będzie to równoznaczne z zawaleniem misji.

W trakcie pościgu pomagaj sobie oczywiście sprintem, bieganiem po ścianach, wykonywaniem długich skoków oraz szybowaniem. Nie próbuj przedwcześnie złapać ani atakować komandora, bo pościg automatycznie zakończy się po dotarciu na dach jednego z drapaczy chmur, a konkretnie w momencie wyświetlenia cut-scenki z udziałem wrogiego śmigłowca.
Pokonanie komandora Collinsa
Nowy cel: Destroy the helicopter to force out commander Collins (Zniszcz śmigłowiec by zmusić komandora Collinsa do walki)

Także i w tym przypadku masz pełną swobodę działania. Możesz między innymi sabotować śmigłowiec, odbijać wystrzeliwane przez niego rakiety czy skorzystać z wyrzutni. Ja proponuję zniszczyć wrogą maszynę latającą przy pomocy długodystansowego ataku (przytrzymanie przycisku X) biczem.
Nowy cel: Defeat commander Collins (Pokonaj komandora Collinsa)

Zanim cokolwiek zrobisz zapoznaj się z założeniami nowego bonusowego wyzwania, mówiącego o tym, że jego zaliczenie jest możliwe jeśli do pokonania Collinsa użyjesz wyłącznie pazurów (Claws) i pięści-młotów (Hammerfist). Zadbaj w rezultacie o to żeby przyporządkować te moce do przycisków na padzie (menu wywołuje się przyciskiem LB), dzięki już po przystąpieniu do pojedynku nie pomylisz się.

Pazury najlepiej jest wykorzystywać do wyprowadzania szybkich ataków i idealnie sprawdzają się one na krótkim dystansie w połączeniu z częstym unikaniem ciosów komandora.

Kamienie-pięści najlepiej jest z kolei stosować za każdym razem gdy Collins znajduje się w większej odległości od Hellera. Nie zapominaj też o doskonałym ładowanym ataku z powietrza (powyższy screen), tym bardziej, że jest on w stanie zadawać komandorowi spore obrażenia.
Nowy cel: Consume commander Collins (Wchłoń komandora Collinsa)

Walcz do momentu wyczerpania całego paska energii komandora, co powinno pokryć się w czasie z zaliczeniem bonusowego celu misji. Pozostało Ci już tylko podbiec do Collinsa i go wchłonąć (oraz opcjonalnie zgubić pościg jeśli w okolicy znajdują się jeszcze jacyś wrogowie). Zauważ, że nagrodą za zaliczenie zadania jest możliwość wybrania mutacji z kategorii Predator (Łowca).
0
- Prototype 2 - poradnik do gry
- Prototype 2 - Xbox 360 - poradnik do gry
	
- Misje Blacknet
		
- 1 - Operation - Orion's Belt | Misje Blacknet w Prototype 2
 - 2 - Operation - Black Tulip | Misje Blacknet w Prototype 2
 - 3 - Operation - Clean Sweep | Misje Blacknet w Prototype 2
 - 4 - Operation - Manticore | Misje Blacknet w Prototype 2
 - 5 - Operation - Keyhole | Misje Blacknet w Prototype 2
 - 6 - Operation - Jack-Of-All-Trades | Misje Blacknet w Prototype 2
 - 7 - Operation - Red Glacier | Misje Blacknet w Prototype 2
 - 8 - Operation - Vivid Future | Misje Blacknet w Prototype 2
 - 9 - Operation - Spotted Cat (1) | Misje Blacknet w Prototype 2
 - 9 - Operation - Spotted Cat (2) | Misje Blacknet w Prototype 2
 - 10 - Operation - Long Horizon | Misje Blacknet w Prototype 2
 - 11 - Operation - Stun Circuit | Misje Blacknet w Prototype 2
 - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2
 - 12 - Operation - Clockwork (2) | Misje Blacknet w Prototype 2
 
 
 - Misje Blacknet
		
 
 - Prototype 2 - Xbox 360 - poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
A.l.e.X Legend
przez ten układ "nowej" strony czasem nie widać wszystkiego :] wiem że już jest recenzja i nawet ją skomentowałem :]
Stranger. Senator
A.l.e.X --> Tu https://www.gry-online.pl/ są na tej samej stronie linki do recenzji i poradnika. :)
Tak btw, od siebie dodam, że dwójka bardziej wciągnęła mnie od poprzedniej części. Nie podoba mi się tylko zbytnie prowadzenie za rączkę w niektórych miejscach (o, to jest taki atak, tak działa, tak najlepiej go stosować itp. itd.).
zanonimizowany707178 Legionista
faktycznie sporo tych zadan.
a sama gra srednio mnie interesuje, moze sie kiedys skusze jak wyjedze w jakiejs tanszej serii
Stranger. Senator
Harry M --> W poradniku będą też m.in. znajdźki, co nie zmienia faktu, że zadań jest dość dużo. :)
zanonimizowany769177 Legionista
Collectibles(znajdzki) sa bardzo proste do odszukania otoz wystarczy wejsc w menu przelaczyc na Collectibles i na wyswietlonej mapie NYZ na danym rejonie np.Chinatown wybierzemy Operation Field to zauwarzycie migajace kolka to sa wlasnie przyblizone lokalizacje tych operacji tak wiec wszystkie znajdzki sa zaznaczone migajacymi kolkami bardzo proste w zanlezieniu 
Chyba pomoglem 
zanonimizowany839993 Junior
Dzięki wiśnia25 twoja porada bardzo mi pomogła.
Stranger. Senator
Wisnia25 ma rację. Z tego co zauważyłem jedynie legowiska nie są w przybliżeniu oznaczane w ten sposób. Poza tym gra informuje o odległości od sekretu po tym jak się do niego dostatecznie zbliżysz. Tak czy siak poradnik powinien pomóc, bo oprócz mapek w wysokiej jakości szczegółowo opisuje każdy sekret (wraz z podaniem współrzędnych). :)
zanonimizowany1136649 Pretorianin
Nie mam gry ale zamierzam kupić zajebiście wygląda!
zanonimizowany1136649 Pretorianin
JEŚLI KTOŚ LUBI OTWARTY ŚWIAT I NIEZŁY WPIERDOL TO POLECAM GRĘ!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
