Project IGI: Weapons

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
KNIFE - Zwykły nóż bojowy będący na wyposażeniu każdego szanującego się komandosa - Weapons - Project IGI - poradnik do gry

KNIFE - Zwykły nóż bojowy będący na wyposażeniu każdego szanującego się komandosa. W sprawnych rękach jest to doskonałe narzędzie mordu.

GLOCK 17 - Pistolet będący na stałym wyposażeniu - Weapons - Project IGI - poradnik do gry

GLOCK 17 - Pistolet będący na stałym wyposażeniu. Sprawuje się dobrze jedynie na niewielkie odległości, w innym wypadku jest mało skuteczny. Poza tym aby wyeliminować przeciwnika trzeba oddać kilka strzałów, a pistolet ten za wolno się przeładowuje.

DESERT EAGLE - Kolejny pistolet - Weapons - Project IGI - poradnik do gry

DESERT EAGLE - Kolejny pistolet. Tak jak poprzedni, ten też nie nadaje się do walki na duże odległości. Poza tym jest bardzo głośny, co dodatkowo zmniejsza jego zastosowanie.

MP5 SD3 - Prawie doskonały kabin maszynowy - Weapons - Project IGI - poradnik do gry

MP5 SD3 - Prawie doskonały kabin maszynowy. Duża ilość naboi wyrzucanych przez tą pukawkę oraz jej ciche działanie sprawiają, że sięga się po nią bardzo często. Naprawdę polecam.

M16 A2 - To już prawie broń doskonała - Weapons - Project IGI - poradnik do gry

M16 A2 - To już prawie broń doskonała. Co prawda ilość wyrzucanych naboi jest mała, jednak ich siła i celność w pełni rekompensują wszystkie niedogodności. Należy ją zachowywać na specjalną okazję.

AK47 - Dobrze znany kałach - Weapons - Project IGI - poradnik do gry

AK47 - Dobrze znany kałach. Bronią tą posługują się przeciwnicy, jednak po ich unieszkodliwieniu i my możemy sprawdzić jej działanie. Duży rozrzut rekompensuje w tym przypadku duża siła rażenia. Dobry przeciwko dużym grupom, szczególnie na średnie odległości.

UZI - Sławne Uzi nie jest przedstawione tu w zbyt dobrym świetle - Weapons - Project IGI - poradnik do gry

UZI - Sławne Uzi nie jest przedstawione tu w zbyt dobrym świetle. Wprawdzie przeciwnicy posługują się nimi całkiem nieźle, ale duży odrzut przy strzale i rozrzut naboi przesądza o przydatności tej broni. W dalszej części gry będzie można używać dwóch Uzi jednocześnie.

MINIMI - Ciężki karabin maszynowy - Weapons - Project IGI - poradnik do gry

MINIMI - Ciężki karabin maszynowy. Wprawdzie ma ogromny rozrzut, jednak na średnie i niewielkie odległości spisuje się po prostu świetnie. Duży magazynek zapewnia ciągłość ognia.

SPAS 12 - Trochę zmodernizowany shotgun - Weapons - Project IGI - poradnik do gry

SPAS 12 - Trochę zmodernizowany shotgun. Nadaje się nawet na średnie odległości, a jego siła odrzuca trafionych przeciwników do tyłu. Największy mankament to długie przeładowanie po strzale.

JACKHAMMER - Jest to zautomatyzowany shotgun - Weapons - Project IGI - poradnik do gry

JACKHAMMER - Jest to zautomatyzowany shotgun. Strzały można oddawać niemalże jeden po drugim. Dość niska skuteczność, osobiście nie polecam tej broni.

DRAGUNOV - Jest to najlepsza broń dostępna w grze - Weapons - Project IGI - poradnik do gry

DRAGUNOV - Jest to najlepsza broń dostępna w grze. Karabin snajperski powinien być na standardowym wyposażeniu każdego dobrego komandosa. Po prostu trzeba go mieć - skuteczność 100%!

LAW 80 - Wyrzutnia rakiet przeciwpancernych - Weapons - Project IGI - poradnik do gry

LAW 80 - Wyrzutnia rakiet przeciwpancernych. Bardzo przydaje się jeśli narobiliśmy sobie wrogów w postaci czołgu czy innego opancerzonego pojazdu.

HAND GRENADE - Granat ręczny bardzo przydaje się w pomieszczenia z dużą ilością przeciwników - Weapons - Project IGI - poradnik do gry

HAND GRENADE - Granat ręczny bardzo przydaje się w pomieszczenia z dużą ilością przeciwników. Wrzucony do środka zmiecie z powierzchni ziemi nawet cały oddział. Godny polecenia.

FLASHBANG - Granaty oślepiające są przydatne w chwili, kiedy nie możemy zaatakować wroga bezpośrednio, np - Weapons - Project IGI - poradnik do gry

FLASHBANG - Granaty oślepiające są przydatne w chwili, kiedy nie możemy zaatakować wroga bezpośrednio, np. patrzy się on w naszym kierunku. Używamy wtedy oślepiacza i problem z głowy.

Podobało się?

0

Project I.G.I.

15 grudnia 2000

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2002-01-29
18:35

zanonimizowany4769 Junior

👍

Według mnie kałach jest OK. W połączeniu z lornetka którą mamy rekompensuje brak snajperki. Niesteyty tylko częściowo.

Komentarz: zanonimizowany4769
2010-09-25
11:58

zanonimizowany751914 Pretorianin

MI SIĘ NIE PODOBA ŻE NIE MOŻNA SOBIE DAWAĆ MORFINY CZĘŚCIEJ!!!
ALE POZA TYM JEST SUPER!!!!

Komentarz: zanonimizowany751914
2025-01-04
00:37

Domel z Wesołówki Junior

Ile to razy w to grałem. Dzisiaj znowu przeszedłem całą grę. Ogarnięcie zachowania NPC to podstawa. Najczęściej sprawdza się odsłonięcie za ścianą kawałka ręki NPCa i strzał w nią. Bot łapie się na rękę i wtedy przez parę sekund nic nie robi, tylko "cierpi" - wtedy wychodzisz zza winkla i w czape :D
Zawsze w Eagle's Nest II jest ciężko(na wieżach używajcie snajperki i ściągajcie NPCe, później jakoś idzie).
Jackhammera dorwiecie i padają jak muchy.

Komentarz: Domel z Wesołówki

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl