Project IGI: Weapons
Aktualizacja:
![]() | KNIFE - Zwykły nóż bojowy będący na wyposażeniu każdego szanującego się komandosa. W sprawnych rękach jest to doskonałe narzędzie mordu. |
![]() | GLOCK 17 - Pistolet będący na stałym wyposażeniu. Sprawuje się dobrze jedynie na niewielkie odległości, w innym wypadku jest mało skuteczny. Poza tym aby wyeliminować przeciwnika trzeba oddać kilka strzałów, a pistolet ten za wolno się przeładowuje. |
![]() | DESERT EAGLE - Kolejny pistolet. Tak jak poprzedni, ten też nie nadaje się do walki na duże odległości. Poza tym jest bardzo głośny, co dodatkowo zmniejsza jego zastosowanie. |
![]() | MP5 SD3 - Prawie doskonały kabin maszynowy. Duża ilość naboi wyrzucanych przez tą pukawkę oraz jej ciche działanie sprawiają, że sięga się po nią bardzo często. Naprawdę polecam. |
![]() | M16 A2 - To już prawie broń doskonała. Co prawda ilość wyrzucanych naboi jest mała, jednak ich siła i celność w pełni rekompensują wszystkie niedogodności. Należy ją zachowywać na specjalną okazję. |
![]() | AK47 - Dobrze znany kałach. Bronią tą posługują się przeciwnicy, jednak po ich unieszkodliwieniu i my możemy sprawdzić jej działanie. Duży rozrzut rekompensuje w tym przypadku duża siła rażenia. Dobry przeciwko dużym grupom, szczególnie na średnie odległości. |
![]() | UZI - Sławne Uzi nie jest przedstawione tu w zbyt dobrym świetle. Wprawdzie przeciwnicy posługują się nimi całkiem nieźle, ale duży odrzut przy strzale i rozrzut naboi przesądza o przydatności tej broni. W dalszej części gry będzie można używać dwóch Uzi jednocześnie. |
![]() | MINIMI - Ciężki karabin maszynowy. Wprawdzie ma ogromny rozrzut, jednak na średnie i niewielkie odległości spisuje się po prostu świetnie. Duży magazynek zapewnia ciągłość ognia. |
![]() | SPAS 12 - Trochę zmodernizowany shotgun. Nadaje się nawet na średnie odległości, a jego siła odrzuca trafionych przeciwników do tyłu. Największy mankament to długie przeładowanie po strzale. |
![]() | JACKHAMMER - Jest to zautomatyzowany shotgun. Strzały można oddawać niemalże jeden po drugim. Dość niska skuteczność, osobiście nie polecam tej broni. |
![]() | DRAGUNOV - Jest to najlepsza broń dostępna w grze. Karabin snajperski powinien być na standardowym wyposażeniu każdego dobrego komandosa. Po prostu trzeba go mieć - skuteczność 100%! |
![]() | LAW 80 - Wyrzutnia rakiet przeciwpancernych. Bardzo przydaje się jeśli narobiliśmy sobie wrogów w postaci czołgu czy innego opancerzonego pojazdu. |
![]() | HAND GRENADE - Granat ręczny bardzo przydaje się w pomieszczenia z dużą ilością przeciwników. Wrzucony do środka zmiecie z powierzchni ziemi nawet cały oddział. Godny polecenia. |
![]() | FLASHBANG - Granaty oślepiające są przydatne w chwili, kiedy nie możemy zaatakować wroga bezpośrednio, np. patrzy się on w naszym kierunku. Używamy wtedy oślepiacza i problem z głowy. |
0
- Project IGI - poradnik do gry
- Project IGI: Poradnik do gry
- Project IGI: Trainyard
- Project IGI: Sam Base | Project IGI
- Project IGI: Military Base
- Project IGI: GOD
- Project IGI: Radar Base
- Project IGI: Get Priboi
- Project IGI: Border Crossing
- Project IGI: Re-suply
- Project IGI: Missile Trainyard
- Project IGI: Defend Priboi
- Project IGI: Eagle's Nest I
- Project IGI: Eagle's Nest II
- Project IGI: Nuclear Infiltration
- Project IGI: Finding the Bomb
- Project IGI: Weapons
- Project IGI: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany4769 Junior
Według mnie kałach jest OK. W połączeniu z lornetka którą mamy rekompensuje brak snajperki. Niesteyty tylko częściowo.
zanonimizowany751914 Pretorianin
MI SIĘ NIE PODOBA ŻE NIE MOŻNA SOBIE DAWAĆ MORFINY CZĘŚCIEJ!!!
ALE POZA TYM JEST SUPER!!!!
Domel z Wesołówki Junior
Ile to razy w to grałem. Dzisiaj znowu przeszedłem całą grę. Ogarnięcie zachowania NPC to podstawa. Najczęściej sprawdza się odsłonięcie za ścianą kawałka ręki NPCa i strzał w nią. Bot łapie się na rękę i wtedy przez parę sekund nic nie robi, tylko "cierpi" - wtedy wychodzisz zza winkla i w czape :D
Zawsze w Eagle's Nest II jest ciężko(na wieżach używajcie snajperki i ściągajcie NPCe, później jakoś idzie).
Jackhammera dorwiecie i padają jak muchy.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.














