Project IGI: Eagle's Nest I

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Cele: Przedostać się kolejką górską do zamku Ekk - Eagles Nest I - Project IGI - poradnik do gry

EAGLE'S NEST I

Cele: Przedostać się kolejką górską do zamku Ekk

Zaczynamy na wzgórzu, niedaleko zabudowań gdzie zostawiono nam Dragunowa. Z daleka likwidujemy strażnika na wieży i podchodzimy powoli do lewej strony bazy. Po eliminacji kolejnego strażnika wracamy do wejścia. Można także podążać wzdłuż muru i wejść do środka przez rusztowanie. Czeka nas mały pojedynek z żołnierzami strzegącymi kompleksu. Następnie udajemy się do zrujnowanego budynku w dalszej części. Po zlikwidowaniu strażnika zabieramy naboje oraz parę granatów i wychodzimy na piętro po karabin snajperski. Stojących tam żołnierzy najlepiej jest zlikwidować pojedynczym granatem - mamy wtedy pewność, że nic nam nie zagrozi. Aby go zdobyć, trzeba wspiąć się po pudłach na resztkę dachu. Warto jeszcze wrócić do wieży, gdzie na początku misji zlikwidowaliśmy snajpera - wskazany jest zapas naboi.

Do następnego kompleksu najlepiej udać się przy pomocy kabli wysokiego napięcia wybiegających z dachu budynku, na którym znaleźliśmy snajperkę. Na pierwszym słupie, zaraz po dotknięciu podłoża, likwidujemy strażnika. Przy następnym spokojnie namierzamy tego na dole i rozwalamy go krótką serią - należy oszczędzać naboje na później. Po zejściu na dół układamy się wygodnie na wzgórzu i eliminujemy wszystkie widoczne cele w pobliskiej bazie. W pierwszej kolejności należy zająć się strażnikami na wieżach, później można spokojnie przejść do tych patrolujących wnętrze. Po upewnieniu się, że mamy czystą drogę kierujemy się do głównej bramy. Z budki strażniczej zabieramy naboje, a następnie likwidujemy kamerę na wieży i wchodzimy do bazy.

W pomieszczeniu naprzeciwko bramy znajduje się komputer, dzięki któremu wyłączymy okoliczne kamery. Teraz musimy przejść cały kompleks na tyły wielkiego bunkra. W tym celu kierujemy się w kierunku garażu. Trzeba tu uważać na strzelców ukrytych w bunkrze - mogą oni stanowić nie lada zagrożenie. Biegniemy dalej likwidując kolejnych strażników. Skręcamy w lewo koło centralnej wieży. Po prawej stronie znajduje się pusty budynek, którym nie warto sobie zawracać głowy. Po likwidacji wszystkich celów wracamy do wielkiego bunkra.

Otwieramy wielkie wrota i zabieramy ze środka granaty oraz M16A2 wraz z nabojami. Udajemy się drugim wejściem w górę i po zlikwidowaniu strażnika i unieszkodliwieniu kamer wchodzimy do siłowni elektrycznej. Włączamy prąd potrzebny do uruchomienia kolejki górskiej i kierujemy się do pobliskiej bramy. Zaraz po jej przejściu skręcamy w lewo i kierujemy nasze kroki w kierunku wejścia do bazy. Teraz udajemy się na miejsce, skąd rusza kolejka. Po dość długiej wspinaczce przyszedł czas na trochę rozrywki. Likwidujemy kolejnych strażników, po czym otwieramy główną bramę korzystając z przełącznika w budce strażniczej. Z dużego budynku niedaleko wejścia wyłączamy kamery. Następnie przedostajemy się do mniejszego gmachu, włączamy kolejkę i wsiadamy do środka.

Podobało się?

0

Project I.G.I.

15 grudnia 2000

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2002-01-29
18:35

zanonimizowany4769 Junior

👍

Według mnie kałach jest OK. W połączeniu z lornetka którą mamy rekompensuje brak snajperki. Niesteyty tylko częściowo.

Komentarz: zanonimizowany4769
2010-09-25
11:58

zanonimizowany751914 Pretorianin

MI SIĘ NIE PODOBA ŻE NIE MOŻNA SOBIE DAWAĆ MORFINY CZĘŚCIEJ!!!
ALE POZA TYM JEST SUPER!!!!

Komentarz: zanonimizowany751914
2025-01-04
00:37

Domel z Wesołówki Junior

Ile to razy w to grałem. Dzisiaj znowu przeszedłem całą grę. Ogarnięcie zachowania NPC to podstawa. Najczęściej sprawdza się odsłonięcie za ścianą kawałka ręki NPCa i strzał w nią. Bot łapie się na rękę i wtedy przez parę sekund nic nie robi, tylko "cierpi" - wtedy wychodzisz zza winkla i w czape :D
Zawsze w Eagle's Nest II jest ciężko(na wieżach używajcie snajperki i ściągajcie NPCe, później jakoś idzie).
Jackhammera dorwiecie i padają jak muchy.

Komentarz: Domel z Wesołówki

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl