Project IGI: Trainyard
Aktualizacja:
![]() | TRAINYARDCele: Zdobycie transportu do pobliskiej bazy z wyrzutniami przeciwlotniczymi. |
Zaraz po wyskoczeniu z pędzącego pociągu należy ukryć się za pobliskim budynkiem. Na nim znajduje się także drabina, po której należy udać się na dach. Przemieszczając się ku zejściu zauważymy snajpera znajdującego się na zbiorniku wodnym na wprost drabiny. Najlepiej zlikwidować go krótką serią z MP5. Drogi w dół są dwie: albo zeskakujemy po dachu i likwidujemy strażnika który usłyszał nasze kroki albo spokojnie ruszamy w kierunku drabinki prowadzącej do wnętrza budynku. Zabieramy Uzi oraz naboje i uciszamy dwóch strażników wewnątrz. Teraz nie pozostaje nam nic innego, jak zabrać niepotrzebne im już AK47.
Ważnym elementem w tej misji jest karabin snajperski, więc można pokusić się o jego zdobycie. Najpierw jednak należy wyłączyć kamery monitorujące okolice, a zrobić to można włamując się do komputera w pierwszym budynku. Pamiętacie tego snajpera na wieży: wystarczy teraz tam się udać i zrobić pożytek z zostawionego na pastwę losu sprzętu. Teraz likwidujemy po kolei spacerujących strażników oraz gości w wieży i budce strażniczej. Następnie udajemy się do pobliskich baraków, uważając na spacerujących za siatką żołnierzy. Owe baraki są dość specyficznie zbudowane - wewnętrzna część przedzielona jest drewnianą ścianą, za którą w tym przypadku znajduje się po dwóch żołnierzy. Najlepiej spisuje się tu szybkostrzelne AK47, do którego naboje łatwo zdobyć na zmarłych przeciwnikach. Podczas przeszukiwania baraków należy zwrócić szczególną uwagę na ten stojący samotnie - w jego wnętrzu znajdują się naboje oraz apteczka. Teraz ruszamy w kierunku bramy z wieżą, na której znajduje się nieaktywna kamera.
Wchodząc w głąb kompleksu zauważymy drugą kamerę, którą również należy szybko zneutralizować, najlepiej za pomocą strzału z MP5. W jednym z baraków ukryte są trzy ręczne granaty mogące się później bardzo przydać. Kiedy spenetrujemy okolice możemy udać się za wielkie transportery. Zauważymy tam dwie kamery, które należy wyeliminować w taki sposób, żeby żadna nie zarejestrowała momentu zniszczenia drugiej. Omijamy następną szopę (jest pusta) i po pudłach między budynkami dostajemy się na jej dach. Po cichu schodząc na ziemie rozglądamy się, czy nie został jeszcze jakiś żołnierz w okolicy. Kiedy upewnimy się, że nic nam nie grozi ruszamy biegiem do wielkiego magazynu, zlokalizowanego w centrum bazy.
Po jago uważnym przeszukaniu, staniemy się szczęśliwymi posiadaczami Minimi, niemalże doskonalej broni krótkiego zasięgu, dzięki której będziemy się martwić tylko i wyłącznie o zapas naboi. Teraz likwidując kamerę wchodzimy do pobliskiego budynku. Ze stolika w jednym z pokoi zabieramy naboje oraz likwidujemy po cichu strażników, znajdujących się wewnątrz. Wyjście z budynku znajduje się obok dwóch baraków, do których, ze stoickim spokojem, wrzucamy po granacie i oglądamy wspaniały pokaz fajerwerków. Nie pozostało już nic innego, jak udać się w kierunku ciężarówki i odjechać nią do następnej misji.
0
- Project IGI - poradnik do gry
- Project IGI: Poradnik do gry
- Project IGI: Trainyard
- Project IGI: Sam Base | Project IGI
- Project IGI: Military Base
- Project IGI: GOD
- Project IGI: Radar Base
- Project IGI: Get Priboi
- Project IGI: Border Crossing
- Project IGI: Re-suply
- Project IGI: Missile Trainyard
- Project IGI: Defend Priboi
- Project IGI: Eagle's Nest I
- Project IGI: Eagle's Nest II
- Project IGI: Nuclear Infiltration
- Project IGI: Finding the Bomb
- Project IGI: Weapons
- Project IGI: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany4769 Junior
Według mnie kałach jest OK. W połączeniu z lornetka którą mamy rekompensuje brak snajperki. Niesteyty tylko częściowo.
zanonimizowany751914 Pretorianin
MI SIĘ NIE PODOBA ŻE NIE MOŻNA SOBIE DAWAĆ MORFINY CZĘŚCIEJ!!!
ALE POZA TYM JEST SUPER!!!!
Domel z Wesołówki Junior
Ile to razy w to grałem. Dzisiaj znowu przeszedłem całą grę. Ogarnięcie zachowania NPC to podstawa. Najczęściej sprawdza się odsłonięcie za ścianą kawałka ręki NPCa i strzał w nią. Bot łapie się na rękę i wtedy przez parę sekund nic nie robi, tylko "cierpi" - wtedy wychodzisz zza winkla i w czape :D
Zawsze w Eagle's Nest II jest ciężko(na wieżach używajcie snajperki i ściągajcie NPCe, później jakoś idzie).
Jackhammera dorwiecie i padają jak muchy.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

