Project IGI: Get Priboi
Aktualizacja:
![]() | GET PRIBOICele: Wypłoszyć Proboia z jego bazy wprost do rąk komandosów |
Dość skomplikowana misja. Aby wypłoszyć Priboia z jego bazy, trzeba będzie przedostać się przez elektryczny płot, a następnie wysadzić zbiorniki z paliwem. Zaczynamy obok kompleksu chroniącego siłownię, zasilającą ogrodzenie wokół przytułku Priboia. Na wstępie należy zniszczyć kamerę znajdującą się na budynku nieopodal. Zaalarmuje to strażników znajdujących się w pobliżu, których oczywiście należy bezzwłocznie zlikwidować. Po ominięciu siatki wchodzimy do budynku, rozprawiamy się z niedobitkami i zabieramy wyrzutnię LAW 80. Uruchomienie alarmu spowoduje, że w centrum kompleksu będzie na nas czekać BMP, do którego nie warto się nawet zbliżać. Wyrzutnia rakiet ziemia-ziemia LAW 80 powinna załatwić sprawę. Przy wyjściu z budynku likwidujemy kamerę po lewej i uważając na strażników ruszamy na randkę w ciemno z BMP.
Po obejrzeniu całkiem ładnych fajerwerków wracamy do miejsca, gdzie było dużo wielkich skrzyń. Wspinając się po nich przeskakujemy przez płot. Tam likwidujemy strażnika i po uszkodzeniu kamery włamujemy się do magazynu. Zaraz po otwarciu drzwi unieszkodliwiamy zbira celującego do nas ze strzelby, zabieramy apteczkę, naboje i udajemy się w odwiedziny do ćwiczących właśnie panów w sąsiednim pomieszczeniu. Po ich wyeliminowaniu możemy się spokojnie dozbroić, a jest w czym przebierać: Minimi, mnóstwo naboi oraz C4 potrzebne do wysadzenia zbiorników. Teraz idziemy w stronę samotnie stojącego Suchojewa, obok którego znajduje się wspomniana wcześniej siłownia. Likwidujemy przeciwników, wyłączamy prąd i... wchodzimy na słup wysokiego napięcia. (Mam nadzieje że nie macie lęku wysokości). Z góry można spokojnie wykończyć żołnierzy pałętających się na dole.
Kiedy zorientujemy się, że droga jest wolna chwytamy za linę i jedziemy na następny słup. Po drodze można pomachać paru żołnierzom, których mijamy po drodze. Po postawieniu stóp na podłożu szybko kierujemy lufę na strażnika pilnującego okolice ze słupa. Następnie ruszamy w dalszą drogę. Po dotarciu do trzeciego już słupa schodzimy po drabinie w dół. Wystarczy tylko wyeliminować strażników znajdujących się w pobliżu baraku i mamy czystą drogę do ostatniego kompleksu. Pokonawszy biegiem całą drogę, wdrapujemy się przez płot i szybko neutralizujemy patrolujących strażników.
Teraz trzeba podłożyć ładunki C4 pod zbiorniki z paliwem. Nie jest to trudne, wystarczy tylko uważać na kamery - w żadnym wypadku ich nie uszkadzając. Wybuch spłoszy Priboia, który ucieknie swoją limuzyną wprost w zasadzkę. Pozostało jeszcze tylko przeszukanie szafek w głównym budynku w celu znalezienia niepodważalnych dowodów. Więc, zaraz po wejściu przez drzwi po lewej, wykańczamy strażników i przemieszczamy się dalej, po schodkach w górę, do niewielkiego pomieszczenia z trzema szafkami. Po ich przeszukaniu wracamy na dół i kierujemy się w stronę zamkniętych drzwi. Po wyczyszczeniu pomieszczeń wchodzimy do pokoiku po prawej stronie i oglądamy kolejne dwie szafki. Po znalezieniu odpowiednich dokumentów misja zostanie zakończona sukcesem.
0
- Project IGI - poradnik do gry
- Project IGI: Poradnik do gry
- Project IGI: Trainyard
- Project IGI: Sam Base | Project IGI
- Project IGI: Military Base
- Project IGI: GOD
- Project IGI: Radar Base
- Project IGI: Get Priboi
- Project IGI: Border Crossing
- Project IGI: Re-suply
- Project IGI: Missile Trainyard
- Project IGI: Defend Priboi
- Project IGI: Eagle's Nest I
- Project IGI: Eagle's Nest II
- Project IGI: Nuclear Infiltration
- Project IGI: Finding the Bomb
- Project IGI: Weapons
- Project IGI: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany4769 Junior
Według mnie kałach jest OK. W połączeniu z lornetka którą mamy rekompensuje brak snajperki. Niesteyty tylko częściowo.
zanonimizowany751914 Pretorianin
MI SIĘ NIE PODOBA ŻE NIE MOŻNA SOBIE DAWAĆ MORFINY CZĘŚCIEJ!!!
ALE POZA TYM JEST SUPER!!!!
Domel z Wesołówki Junior
Ile to razy w to grałem. Dzisiaj znowu przeszedłem całą grę. Ogarnięcie zachowania NPC to podstawa. Najczęściej sprawdza się odsłonięcie za ścianą kawałka ręki NPCa i strzał w nią. Bot łapie się na rękę i wtedy przez parę sekund nic nie robi, tylko "cierpi" - wtedy wychodzisz zza winkla i w czape :D
Zawsze w Eagle's Nest II jest ciężko(na wieżach używajcie snajperki i ściągajcie NPCe, później jakoś idzie).
Jackhammera dorwiecie i padają jak muchy.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

