Project IGI: Eagle's Nest II
Aktualizacja:
![]() | EAGLE'S NEST IICele: Zlikwidować Ekk i rozbroić bombę |
Zaraz po wyjściu z kolejki likwidujemy dwóch strażników przy drzwiach i trzeciego w korytarzu. Otwieramy wielkie drzwi po lewej i wchodzimy do kompleksu. Uważając na patrolujących okoliczne korytarze strażników, kierujemy się do przodu. Z lewej odnogi możemy zabrać amunicje. Dalej czeka nas zakręt w prawo i kolejne wielkie drzwi, a za nimi niewielkie pomieszczenie z windą i dwoma strażnikami. Winda zawiezie nas na plac zamkowy. Jest to dość rozległy teren, dlatego radzę uważać na snajperów. Z kolei naszym zadaniem jest zlikwidowanie strażników w pobliżu i skierowanie się na wprost od wejścia. Następnie za pomocą snajperki zdejmujemy strażników na murach i basztach. Ruszamy do przodu i na końcu drogi skręcamy w prawo.
Naszym oczom ukaże się niewielka baza.. Brama jest zamknięta, dlatego musimy znaleźć inną drogę. Z tyłu znajdują się dziwnie ułożone pudła, po których możemy dostać się do środka, a dalej do budynku i na dach do snajpera. Teraz przechodzimy przez wielkie przejście w murze i likwidujemy kolejno dwóch strażników po prawej i snajperów na murach. Następnie wchodzimy do budynku po lewej stronie skąd zabieramy apteczkę leżącą na biurku. Wracamy powrotem do wyjścia i z pobliskiego baraku zbieramy Dragunowa wraz z nabojami. Podążając w kierunku bramy eliminujemy strzelca na pobliskim budynku. Wielka brama jest zamknięta i nijak nie da się jej otworzyć, więc trzeba skorzystać z mniejszej, znajdującej się po lewej stronie.
Wchodzimy teraz w głąb bazy. Tradycyjnie rozwalamy z daleka strażników i wchodzimy do budynku, na którym stał zlikwidowany przez nas wcześniej snajper. Sprawdzamy czy nikogo tam już nie zostało i wracamy z powrotem na dół, a następnie ruszamy w kierunku dużego bunkra. Wejście do niego jest za siatką, ale jeżeli trochę poszukamy to zauważymy podniszczony mur, po którym łatwo możemy się wspiąć i przeskoczyć siatkę. Przedostajemy się przez bunkier do następnego obszaru.
Przed dalszą wędrówką należy się dobrze rozejrzeć, ponieważ strzelcy zlokalizowani na wieżach po prawej stronie od wejścia, mogą nas szybko unieszkodliwić. Poza tym jest tam jeszcze dwóch żołnierzy chowających się po prawej i lewej stronie wejścia. Kiedy już się nimi zajmiemy, ruszamy do małego budynku w centrum i dalej windą w dół. Zaraz po otwarciu się windy zajmujemy się kolejnymi dwoma strażnikami. W następnym pomieszczeniu czekają na nas następni, jeden zaraz przy wyjściu po prawej. Dalej - korytarzem do hangaru z Mi-24 Hind i po drabinie do niewielkiego pomieszczenia z głowicą. Okaże się, że Ekk znikła razem z bombą.
0
- Project IGI - poradnik do gry
- Project IGI: Poradnik do gry
- Project IGI: Trainyard
- Project IGI: Sam Base | Project IGI
- Project IGI: Military Base
- Project IGI: GOD
- Project IGI: Radar Base
- Project IGI: Get Priboi
- Project IGI: Border Crossing
- Project IGI: Re-suply
- Project IGI: Missile Trainyard
- Project IGI: Defend Priboi
- Project IGI: Eagle's Nest I
- Project IGI: Eagle's Nest II
- Project IGI: Nuclear Infiltration
- Project IGI: Finding the Bomb
- Project IGI: Weapons
- Project IGI: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany4769 Junior
Według mnie kałach jest OK. W połączeniu z lornetka którą mamy rekompensuje brak snajperki. Niesteyty tylko częściowo.
zanonimizowany751914 Pretorianin
MI SIĘ NIE PODOBA ŻE NIE MOŻNA SOBIE DAWAĆ MORFINY CZĘŚCIEJ!!!
ALE POZA TYM JEST SUPER!!!!
Domel z Wesołówki Junior
Ile to razy w to grałem. Dzisiaj znowu przeszedłem całą grę. Ogarnięcie zachowania NPC to podstawa. Najczęściej sprawdza się odsłonięcie za ścianą kawałka ręki NPCa i strzał w nią. Bot łapie się na rękę i wtedy przez parę sekund nic nie robi, tylko "cierpi" - wtedy wychodzisz zza winkla i w czape :D
Zawsze w Eagle's Nest II jest ciężko(na wieżach używajcie snajperki i ściągajcie NPCe, później jakoś idzie).
Jackhammera dorwiecie i padają jak muchy.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

