Project IGI: Nuclear Infiltration

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Cele: Oczyścić teren aby Anya mogła sprowadzić pomoc - Nuclear Infiltration - Project IGI - poradnik do gry

NUCLEAR INFILTRATION

Cele: Oczyścić teren aby Anya mogła sprowadzić pomoc

Zaczynamy w pewnej odległości od podziemnego wejścia do elektrowni atomowej. Ze wzgórza załatwiamy strażników: jednego na wieży i jeszcze paru innych patrolujących wnętrze bazy. Należy przy tym zwrócić szczególną uwagę na kamery, które monitorują okolice - jeżeli zauważą jak kogoś zabiliśmy to podniosą alarm. Następnie wchodzimy przez bramę do bazy i od razu kierujemy się w prawo. Przed pierwszym budynkiem skręcamy w lewo i likwidujemy kamerę oraz strażnika. Biegnąc w kierunku drugiego budynku eliminujemy kolejnych żołnierzy. Z wnętrza tego magazynu zabieramy granaty ręczne i udajemy się dalej.

Po oczyszczeniu terenu sprawdzamy stojące obok siebie baraki - w każdym z nich jest po kilku żołnierzy, których musimy unieszkodliwić. W drugim baraku znajdziemy dodatkowo naboje. Ruszamy teraz w stronę przejścia do podziemi, uważając po drodze na patrolujących okolice strażników. Omijamy duży budynek przy końcu drogi i od razu kierujemy się do bunkra. Stamtąd windą ruszamy w dół, do podziemnego kompleksu. Likwidujemy strażnika i dalej tunelem dostajemy się do pomieszczenia z paroma żołnierzami.

Po zakończeniu czystki wchodzimy w kolejny tunel. Za zakrętem czeka na nas komitet powitalny w postaci dwóch strażników ukrytych we wnękach po obu stronach korytarza. W następnym pomieszczeniu zabieramy Jackhammera wraz z nabojami i wchodzimy w następny tunel. Rozwalamy strażnika i na rozwidleniu skręcamy w prawą odnogę. W pomieszczeniu pozbywamy się kolejnego żołnierza i kierujemy się do następnego tunelu. Za zakrętem trafimy na pomieszczenie ze strażnikiem, którego likwidujemy i ruszamy do następnego pokoju. Po zajęciu się kolejnymi żołnierzami udajemy się dalej i po schodach wchodzimy w kolejny już korytarz. Za nim znajduje się pomieszczenie z windą, prowadzącą z powrotem na powierzchnię.

Wychodząc z bunkra, likwidujemy strażnika na wieży i jeszcze paru spacerujących po okolicy. W jednym z magazynów znaleźć można granaty oślepiające. Po ich konfiskacie kierujemy się w stronę widocznych z daleka kominów. Po drodze spotkamy wielu nieprzyjaźnie nastawionych żołnierzy. Miniemy dwa baraki - w jednym znajduje się apteczka. Teraz szczególnie "troskliwie" musimy się zająć paroma kolesiami patrolującymi okolice budynków, widocznych z miejsca gdzie zaczynają się wspomniane wyżej kominy. Do tego celu najlepiej jest użyć snajperki, po czym udajemy się w dalszą drogę, kierując się do niewielkiej bazy ogrodzonej siatką. Tam likwidujemy kolejnych strażników patrolujących okolice, najlepiej przy użyciu strzelby snajperskiej oraz M16. Po zabiciu ostatniego człowieka który ukrywa się w budynku na końcu bazy misja zostanie zakończona.

Podobało się?

0

Project I.G.I.

15 grudnia 2000

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2002-01-29
18:35

zanonimizowany4769 Junior

👍

Według mnie kałach jest OK. W połączeniu z lornetka którą mamy rekompensuje brak snajperki. Niesteyty tylko częściowo.

Komentarz: zanonimizowany4769
2010-09-25
11:58

zanonimizowany751914 Pretorianin

MI SIĘ NIE PODOBA ŻE NIE MOŻNA SOBIE DAWAĆ MORFINY CZĘŚCIEJ!!!
ALE POZA TYM JEST SUPER!!!!

Komentarz: zanonimizowany751914
2025-01-04
00:37

Domel z Wesołówki Junior

Ile to razy w to grałem. Dzisiaj znowu przeszedłem całą grę. Ogarnięcie zachowania NPC to podstawa. Najczęściej sprawdza się odsłonięcie za ścianą kawałka ręki NPCa i strzał w nią. Bot łapie się na rękę i wtedy przez parę sekund nic nie robi, tylko "cierpi" - wtedy wychodzisz zza winkla i w czape :D
Zawsze w Eagle's Nest II jest ciężko(na wieżach używajcie snajperki i ściągajcie NPCe, później jakoś idzie).
Jackhammera dorwiecie i padają jak muchy.

Komentarz: Domel z Wesołówki

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl