Project IGI: Military Base

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Cele: Zlokalizowanie i uratowanie Josefa Priboi - Military Base - Project IGI - poradnik do gry

MILITARY AIRBASE

Cele: Zlokalizowanie i uratowanie Josefa Priboi

Misję zaczynamy obok helikoptera, stojąc na wielkim pustkowiu. W oddali widać czasze radaru, w kierunku której należy skierować pierwsze kroki. Z oddali zauważymy spacerującego wokół żołnierza, którego spokojnie wykańczamy Glockiem. Po sprawdzeniu terenu, wchodzimy do czaszy i eliminujemy chowającego się tam strażnika. Po załatwieniu sprawy, ruszamy w dół, w kierunku bazy po prawej od wyjścia z radaru. Prawdopodobnie tam ukrywa się nasz cel. Należy szczególnie uważać przy schodzeniu ze stromych wzgórz, ponieważ upadek z większej wysokości może spowodować poważny uszczerbek na zdrowiu.

Skrywając się za wzgórzem, likwidujemy po cichu żołnierza, patrolującego wejście. Teraz trzeba wykończyć trzech kolejnych przeciwników: jeden znajduje się po prawej przy budynku, drugi obok samochodu a trzeci w budce otwierającej pobliską bramę prowadzącą do dalszej części bazy. Podczas ataku szczególną uwagę należy zwrócić na snajpera, znajdującego się na pobliskiej wieży. Może on stanowić ogromne zagrożenie, więc należy go jak najszybciej wyeliminować. Następnie spokojnie otwieramy bramę i masakrujemy kolejne patrole oraz żołnierzy, ukrytych w dużym bunkrze. Po wyczyszczeniu terenu wchodzimy do budynku po prawej, przechodzimy nim dalej aż do otwartej przestrzeni z paroma kolesiami do odstrzału. Dalej wykańczamy kolesia na wieży, na którą później wchodzimy.

Dzięki temu możemy bez problemu dostać się do centrum wrogiej bazy. Teraz w dół drabiną. Trzeba tutaj uważać na kamerę, która - jeśli nie zostanie na czas unieszkodliwiona - uruchomi alarm. Po sprawdzeniu pobliskiej siłowni (elektrycznej) ruszamy do dużego czerwonego budynku - jest na nim umieszczona drabina. Przy jej pomocy znajdziemy się na dachu, z którego prowadzi w dół kolejna drabina. Jeżeli zostaliśmy zauważeni, uruchomi się alarm i można się spodziewać dużego zagęszczenia wrogich jednostek. Po zmasakrowaniu wszystkich żołnierzy udajemy się do pomieszczenia po prawej i dalej w dół.

Trafimy do więzienia, które jest... puste. Zmienili lokalizację Josefa. Niedobrze. Trzeba przejść do drugiej bazy w pobliżu. Zabieramy jeszcze apteczkę i wracamy na górę. Dalej do wyjścia, niszczymy kamerę i eliminujemy pozostałych przeciwników. Problemów mogą tu dostarczyć snajperzy na pobliskim budynku. Trzeba, szybko biegnąc, przejść przez bramę i ukryć się za pudłami po prawej. Dalej trzymając się prawej strony wykańczamy kolejne patrole i snajperów, aż dojdziemy do wieży. Dzięki uprzejmości martwego już snajpera dostaniemy całkiem fajną broń - Dragunowa. Teraz spokojnie możemy skończyć z resztą pałętających się żołnierzy.

Jeżeli brakuje ci naboi, możesz wstąpić do bunkra nieopodal wieży. Po wykończeniu dwóch strażników dostaniesz trochę naboi do kałacha. Wracając do centrum bazy wypadało by zahaczyć o ten wielki budynek, na którym stali snajperzy. Na pierwszym piętrze znaleźć można apteczkę, która może się bardzo przydać.

Druga część misji jest już łatwiejsza. Trzeba dowiedzieć się gdzie przeniesiono Priboi. Wychodzimy z bazy przez główną bramę i kierujemy się na wieżę kontrolną, ledwie widoczną we mgle. Najlepiej jest zaatakować obchodząc ją z lewej strony. Kiedy strażnicy usłyszą strzały, zbiegną się i uderzą grupą. Szczególną uwagę należy zwrócić na dwie kamery przy wejściu. Następnie zabieramy apteczkę z budki i otwieramy wejście do pobliskiego budynku. Po przejściu przez niego i wyeliminowaniu kolejnych żołnierzy znajdziemy się w windzie prowadzącej na szczyt wieży. Tam hakujemy komputer i po znalezieniu potrzebnych informacji biegniemy szybko do SU27 znajdującego się w hangarze. Jak dawno nie latałeś myśliwcem, Jones...

Podobało się?

0

Project I.G.I.

15 grudnia 2000

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2002-01-29
18:35

zanonimizowany4769 Junior

👍

Według mnie kałach jest OK. W połączeniu z lornetka którą mamy rekompensuje brak snajperki. Niesteyty tylko częściowo.

Komentarz: zanonimizowany4769
2010-09-25
11:58

zanonimizowany751914 Pretorianin

MI SIĘ NIE PODOBA ŻE NIE MOŻNA SOBIE DAWAĆ MORFINY CZĘŚCIEJ!!!
ALE POZA TYM JEST SUPER!!!!

Komentarz: zanonimizowany751914
2025-01-04
00:37

Domel z Wesołówki Junior

Ile to razy w to grałem. Dzisiaj znowu przeszedłem całą grę. Ogarnięcie zachowania NPC to podstawa. Najczęściej sprawdza się odsłonięcie za ścianą kawałka ręki NPCa i strzał w nią. Bot łapie się na rękę i wtedy przez parę sekund nic nie robi, tylko "cierpi" - wtedy wychodzisz zza winkla i w czape :D
Zawsze w Eagle's Nest II jest ciężko(na wieżach używajcie snajperki i ściągajcie NPCe, później jakoś idzie).
Jackhammera dorwiecie i padają jak muchy.

Komentarz: Domel z Wesołówki

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl