Project IGI: Border Crossing

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Cele: Ewakuacja z miejsca katastrofy - Border Crossing - Project IGI - poradnik do gry

BORDER CROSSING

Cele: Ewakuacja z miejsca katastrofy

Moja ulubiona misja. Jest tu dość dużo zależności czasowych, jednak po dłuższym zastanowieniu sądzę, że nie jest ona tak trudna, jak mogłoby się z początku wydawać. Zacząć należy bardzo szybko. Podbiegamy do stojącego tyłem strażnika i traktujemy go nożem. W nagrodę zostawi nam Drogunowa. Teraz biegniemy w kierunku zabudowań, a dokładnie - w stronę domu ze zniszczonym dachem. Po drodze rozwalamy stojącego tam snajpera. Wchodzimy do środka, eliminujemy gościa z dołu i jednego przy karabinie na pięterku oraz zabieramy ich broń. Następnie wracamy na dół i wybiegamy na ulice.

Po przeciwnej stronie spaceruje dwóch żołnierzy, których należy poczęstować jak najszybciej ołowiem. Dużym zagrożeniem może być snajper, stojący w oknie okolicznego budynku. Teraz biegiem do baraku po apteczkę i dalej w górę drogi. Jeżeli wszystko wykonamy odpowiednio szybko, to jadąca drogą BMP nic nam nie zrobi, jeżeli natomiast to się nie uda, należy przeczekać aż ustawi się za ruinami i wtedy spróbować ruszyć dalej. Kiedy będziemy przy wzgórzu, w pogoni za nami ruszy czołg. Likwidujemy ze snajperki dwóch żołnierzy stojących koło dżipa i biegiem pokonujemy odcinek na wprost od głównej drogi (nie skręcamy w lewo, tylko idziemy koło ruin prosto).

W pewnym momencie usłyszymy helikopter. Stanowi on ogromne zagrożenie, jeżeli nie jesteśmy w stanie znaleźć żadnej dobrej osłony przed jego rakietami. Chowamy się więc w małej dolince za wzgórzem i czekamy, aż zniknie on za horyzontem. Wtedy podążamy wzdłuż słupów granicznych (uważając na miny!!!) w kierunku, w którym poleciał ów helikopter. W tym czasie podążający za nami czołg, nie mogąc nas znaleźć, zawróci przy ruinach i wróci z powrotem na swoje miejsce. My tymczasem ukrywamy się w ruinach budowli, znajdującej się przy drodze. Kiedy helikopter wróci, chowamy się za ścianą tak, żeby nas nie zauważył. Po ponownym jego zniknięciu za linią horyzontu, możemy zabrać się do pracy.

Należy w tym miejscu bardzo uważać na wrogich strażników, ponieważ podniesienie alarmu w pobliskim punkcie kontrolnym może uniemożliwić dalsze ukończenie misji - uaktywnia się stojące tam BMP, a przejście obok niego jest praktycznie niemożliwe. Więc kiedy zlikwidujemy żołnierzy patrolujących okolice, tych w budowli i na wieży, ruszamy w dalszą drogę. Wchodzimy po płocie za barak punktu kontrolnego i szybko wykańczamy przeciwników. Warto zabrać ich broń oraz apteczkę a także LAW 80 z baraku. Następnie ruszamy dalej, do niewielkiej bazy na końcu drogi. Jeżeli zaalarmujemy okolice, to w naszą stronę ruszy Hind - po coś w końcu taszczymy ze sobą tę wyrzutnię. Teraz likwidujemy po cichu strażników ze snajperki, po czym wchodzimy do bazy przez płot po lewej stronie. Następnie trzeba otworzyć bramę prowadzącą do ciężarówki. W tym celu kierujemy się do budki strażniczej (niszcząc po drodze kamery) i otwieramy przejście. Po wejściu do ciężarówki misja zostanie zakończona sukcesem.

Podobało się?

0

Project I.G.I.

15 grudnia 2000

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2002-01-29
18:35

zanonimizowany4769 Junior

👍

Według mnie kałach jest OK. W połączeniu z lornetka którą mamy rekompensuje brak snajperki. Niesteyty tylko częściowo.

Komentarz: zanonimizowany4769
2010-09-25
11:58

zanonimizowany751914 Pretorianin

MI SIĘ NIE PODOBA ŻE NIE MOŻNA SOBIE DAWAĆ MORFINY CZĘŚCIEJ!!!
ALE POZA TYM JEST SUPER!!!!

Komentarz: zanonimizowany751914
2025-01-04
00:37

Domel z Wesołówki Junior

Ile to razy w to grałem. Dzisiaj znowu przeszedłem całą grę. Ogarnięcie zachowania NPC to podstawa. Najczęściej sprawdza się odsłonięcie za ścianą kawałka ręki NPCa i strzał w nią. Bot łapie się na rękę i wtedy przez parę sekund nic nie robi, tylko "cierpi" - wtedy wychodzisz zza winkla i w czape :D
Zawsze w Eagle's Nest II jest ciężko(na wieżach używajcie snajperki i ściągajcie NPCe, później jakoś idzie).
Jackhammera dorwiecie i padają jak muchy.

Komentarz: Domel z Wesołówki

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl