Saw: Opis przejścia - Tapp cz. 2
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Przed nami pomieszczenie z "elektryzującą" podłogą #1 . Przechodzimy po kładce leżącej przed nami, następnie tej po lewej (ustawiona pod skosem). Uważamy na nieszczelne rury #2 . Kolejna kładka, następna po prawej. Kolejne pomieszczenie zaliczone.
![]() | ![]() |
Zabieramy klucz ze stolika, a następnie podziwiamy kolejne telewizory którymi raczy nas gra #1 . Idąc prosto, trafiamy do pomieszczenia z gazem. Sprawdzamy szafę na wprost i po lewej, a następnie wchodzimy po schodach (na prawo od wejścia) i przeszukujemy kolejne meble. Kiedy schowamy się w pokoju za drzwiami, gaz nie będzie nam już szkodził. Powinniśmy mieć przy sobie zawór. Układamy łamigłówkę na rurze #2 .
![]() | ![]() |
Przeszukujemy resztę mebli w małym pokoju, a następnie wracamy do głównego pomieszczenia i sprawdzamy pozostałe szafy. Powinniśmy mieć przy sobie złączkę z pomocą której uporamy się z elektryczną łamigłówką w skrzynce wysokiego napięcia przy wyjściu #1 . Układanka jest oczywiście w wersji zaawansowanej #2 . Przechodzimy przez otwarte drzwi, przez dziurę w podłodze dostajemy się na niższy poziom.
![]() | ![]() |
Otwieramy drzwi i biegniemy przed siebie aż do stojącego pod sufitem telewizora #1 . Wtedy też skręcamy w lewo i trafiamy do znajomego, dużego pomieszczenia (wyjście po drugiej stronie. Przed nami ostatni z wybór którego musimy dokonać #2 . Kończąca grę od razu - wolność (drzwi po lewej), lub prawda (po prawej) dzięki której jeszcze przez chwilę sobie pobrykamy.
![]() | ![]() |
Wybierając drogę "prawdy" biegniemy korytarzem aż do rusztowania #1 . Wspinamy się po drabinie prowadzącej na górę. Obchodzimy naokoło pomieszczenia, a następnie przeciskamy się pomiędzy drutem kolczastym #2 .
![]() | ![]() |
Nieco dalej przechodzimy po desce położonej nad przepaścią #1 , a następnie odsuwamy się od walących się niczym domino szafek. W pogoni za uciekającą postacią, możemy uzbroić się w pistolet wyciągnięty z gabloty #2 (zębatki w biurku w poprzednim pomieszczeniu). Przez dziurę w podłodze spadamy na niższy poziom i zostajemy zaatakowani przez przyjemniaczka z nabijaną gwoździami pałką. Jeśli szkoda nam amunicji - pomagamy sobie zastawiając na niego bomby.
![]() | ![]() |
Podwójne drzwi #1 musimy otworzyć gwoździem. Wbiegamy na schody, a następnie forsujemy drzwi po lewej. Tym sposobem dotarliśmy do drugiego z możliwych zakończeń #2 tytułu.
- Piła - poradnik do gry
- Piła: Poradnik do gry
- Saw: Porady ogólne
- Saw: Opis przejścia - Amanda cz. 1
- Saw: Opis przejścia - Amanda cz. 2
- Saw: Opis przejścia - Amanda cz. 3
- Saw: Opis przejścia - Jennings cz. 1
- Saw: Opis przejścia - Jennings cz. 2
- Saw: Opis przejścia - Jennings cz. 3
- Saw: Opis przejścia - Melissa cz. 1
- Saw: Opis przejścia - Melissa cz. 2
- Saw: Opis przejścia - Melissa cz. 3
- Saw: Opis przejścia - Oswald cz. 1
- Saw: Opis przejścia - Oswald cz. 2
- Saw: Opis przejścia - Obi cz. 1
- Saw: Opis przejścia - Obi cz. 2
- Saw: Opis przejścia - Jeff cz. 1
- Saw: Opis przejścia - Jeff cz. 2
- Saw: Opis przejścia - Tapp cz. 1
- Saw: Opis przejścia - Tapp cz. 2
- Piła: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Jakie sa pozniej kombinacje? :O Najlepiej wszystkie prosze podac.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![1 - [Opis przejścia - Tapp] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443351656.jpg)
![Przed nami pomieszczenie z elektryzującą podłogą #1 - [Opis przejścia - Tapp] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443351671.jpg)
![2 - [Opis przejścia - Tapp] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443351687.jpg)
![Zabieramy klucz ze stolika, a następnie podziwiamy kolejne telewizory którymi raczy nas gra #1 - [Opis przejścia - Tapp] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443351703.jpg)
![3 - [Opis przejścia - Tapp] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443351718.jpg)
![Przeszukujemy resztę mebli w małym pokoju, a następnie wracamy do głównego pomieszczenia i sprawdzamy pozostałe szafy - [Opis przejścia - Tapp] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443351734.jpg)
![4 - [Opis przejścia - Tapp] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443351750.jpg)
![Otwieramy drzwi i biegniemy przed siebie aż do stojącego pod sufitem telewizora #1 - [Opis przejścia - Tapp] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443351765.jpg)
![5 - [Opis przejścia - Tapp] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443351781.jpg)
![Wybierając drogę prawdy biegniemy korytarzem aż do rusztowania #1 - [Opis przejścia - Tapp] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443351796.jpg)
![6 - [Opis przejścia - Tapp] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443351812.jpg)
![Nieco dalej przechodzimy po desce położonej nad przepaścią #1 , a następnie odsuwamy się od walących się niczym domino szafek - [Opis przejścia - Tapp] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443351828.jpg)
![7 - [Opis przejścia - Tapp] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443351843.jpg)
![Podwójne drzwi #1 musimy otworzyć gwoździem - [Opis przejścia - Tapp] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443351859.jpg)
