Saw: Opis przejścia - Amanda cz. 3
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Spowoduje to włączenie się telewizorów #1 za naszymi plecami i wyświetlenie na nich kodu (579) który musimy wprowadzić na kłódce blokującej nam przejście do kolejnego pokoju. Po jej otwarciu, odliczanie się zatrzyma i będziemy mogli odsapnąć. Zabieramy klucz z czerwonego stolika, oglądamy scenkę przerywnikową, a po chwili budzimy się w zielonym pomieszczeniu #2 . Przechodzimy przez drzwi, czytamy gazety i pokonujemy kolejne drzwi.
![]() | ![]() |
W pomieszczeniu z telewizorem #1 odczekujemy chwilę, po czym ruszamy otwartym przejściem. Powinniśmy znaleźć się w jednej sali z Amandą. Przed nami mini-gra #2 , której celem jest wytypowanie odpowiedniej "kulki" substancji czerwonej (lewo - shift), albo niebieskiej (prawo - spacja), spływającej z góry.
![]() | ![]() |
Zacznijmy od kwestii podstawowej - w przypadku #1 , podajnik odwróci się w lewo, a w #2 w prawo. Jeśli na tym kończyłaby się machina, do przypadku pierwszego puścilibyśmy kulkę czerwoną [shift], a do drugiego niebieską [spacja]. Mając to na uwadze, rozważmy kilka przykładowych wariantów.
![]() | ![]() |
Przypadek #1 . Kulka spada do podajnika 1, który pod wpływem jej ciężaru odwraca się w lewo i podaje ją do 2. Ten z kolei odwróci się w prawo i poda do 3, który również przekręci się w prawo i wypuści ją do kanału zaznaczonego punktem niebieskim. Jako że kanał leży po prawej stronie - powinniśmy wpuścić do niego kulkę niebieską, więc naciskamy [spację]. W #2 kulka spada do 1, który odwraca się w prawo, 2 odwraca się w lewo i tak samo robi 3. Kulka spada po stronie lewej (czerwony punkt), więc potrzebujemy czerwonej - [shift]. Możemy popełnić maksymalnie dwa błędy, trzeci jest śmiertelny. Kiedy wpuścimy pięć prawidłowych kulek po lewej i prawej, przejdziemy do drugiego etapu zabawy.
![]() | ![]() |
Różnica polega na tym, że teraz dwa podajniki po jednej stronie mają dwa miejsca na substancję. Taki podajnik nie przechyli się dopóki oba miejsca nie zostaną zapełnione. W przypadku #1 substancja dostaje się do 1, w prawo do 2, w lewo do 3 w której już jest jedna próbka niebieska. Obie trafiają do prawej strony maszyny, więc powinniśmy puścić niebieską kulkę [spacja]. W przypadku #2 widzimy BŁĄD, ponieważ w podajniku 3 siedzi kulka czerwona, a on sam jest na pozycji z której przekręci się na stronę niebieską. Musimy unikać takich sytuacji. Na tym etapie powinniśmy już doskonale opanować zasadę działania machiny i bez problemu uwolnić Amandę.
- Piła - poradnik do gry
- Piła: Poradnik do gry
- Saw: Porady ogólne
- Saw: Opis przejścia - Amanda cz. 1
- Saw: Opis przejścia - Amanda cz. 2
- Saw: Opis przejścia - Amanda cz. 3
- Saw: Opis przejścia - Jennings cz. 1
- Saw: Opis przejścia - Jennings cz. 2
- Saw: Opis przejścia - Jennings cz. 3
- Saw: Opis przejścia - Melissa cz. 1
- Saw: Opis przejścia - Melissa cz. 2
- Saw: Opis przejścia - Melissa cz. 3
- Saw: Opis przejścia - Oswald cz. 1
- Saw: Opis przejścia - Oswald cz. 2
- Saw: Opis przejścia - Obi cz. 1
- Saw: Opis przejścia - Obi cz. 2
- Saw: Opis przejścia - Jeff cz. 1
- Saw: Opis przejścia - Jeff cz. 2
- Saw: Opis przejścia - Tapp cz. 1
- Saw: Opis przejścia - Tapp cz. 2
- Piła: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Jakie sa pozniej kombinacje? :O Najlepiej wszystkie prosze podac.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![1 - [Opis przejścia - Amanda] cz. 3 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/442769281.jpg)
![Spowoduje to włączenie się telewizorów #1 za naszymi plecami i wyświetlenie na nich kodu (579) który musimy wprowadzić na kłódce blokującej nam przejście do kolejnego pokoju - [Opis przejścia - Amanda] cz. 3 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/442769296.jpg)
![2 - [Opis przejścia - Amanda] cz. 3 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/442769312.jpg)
![W pomieszczeniu z telewizorem #1 odczekujemy chwilę, po czym ruszamy otwartym przejściem - [Opis przejścia - Amanda] cz. 3 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/442769328.jpg)
![3 - [Opis przejścia - Amanda] cz. 3 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/442769343.jpg)
![Zacznijmy od kwestii podstawowej - w przypadku #1 , podajnik odwróci się w lewo, a w #2 w prawo - [Opis przejścia - Amanda] cz. 3 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/442769359.jpg)
![4 - [Opis przejścia - Amanda] cz. 3 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/442769375.jpg)
![Przypadek #1 - [Opis przejścia - Amanda] cz. 3 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/442769390.jpg)
![5 - [Opis przejścia - Amanda] cz. 3 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/442769406.jpg)
![Różnica polega na tym, że teraz dwa podajniki po jednej stronie mają dwa miejsca na substancję - [Opis przejścia - Amanda] cz. 3 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/442769421.jpg)
