Saw: Opis przejścia - Tapp cz. 1
Aktualizacja:
Tapp
![]() | ![]() |
Odsłuchujemy kasetę z nagraniem #1 , a następnie podążamy drzwiami na wprost. Musimy uwolnić ślepca z celi. Oczywiście zaraz po tym jak naciśniemy przycisk - przyjemniaczek rzuci się na nas z pięściami, możemy się więc stosownie do tego wydarzenia przygotować #2 .
![]() | ![]() |
Dalsza wędrówka prowadzi nas obok kolejnej zamkniętej ofiary #1 . Wymijamy celę i wchodzimy do drewnianych drzwi (uwaga - pułapka) po drugiej stronie pomieszczenia. Przeszukując pokoik natrafiamy na schematy bomby gazowej. Wracamy do korytarza (po drodze zamknięty w celi człek traci głowę). Wdrapujemy się na drabinę przy rusztowaniu #2 . Przechodzimy po kładce.
![]() | ![]() |
Po prawej mamy bibliotekę (drzwi zabezpieczone pułapką). Przeszukując całe pomieszczenie natrafiamy tylko na jedne drzwi które możemy otworzyć gwoździem. W środku znajdziemy schematy bomby wybuchowej. Wycofujemy się do korytarza i sprawdzamy pomieszczenie na jego końcu, po prawej. Wybijamy dziurę w ścianie #1 i przechodzimy przez nią. Przez dziurę w podłodze #2 , spadamy na dół.
![]() | ![]() |
Odsłuchujemy kasetę z nagraniem i przeszukujemy pomieszczenie. Znajdziemy tu 2 szafki ze strzykawkami leczącymi, oraz gablotkę z nabijaną gwoździami pałką #1 . Za zamkniętymi (gwóźdź) drzwiami po prawej mamy natomiast aparaturę służącą do produkcji bomb. Przechodzimy do kolejnego pomieszczenia, oglądamy scenkę i przeszukujemy wszystkie szafki. Natrafiamy na ścianę przez którą możemy się przebić #2 , oraz leżący na podłodze schemat bomby ogłuszającej.
![]() | ![]() |
Przeciskając się przez wybitą dziurę spotykamy skrzynkogłowego (do potyczki jednak nie dojdzie). Kiedy dotrzemy do kolejnego pomieszczenia, czym prędzej zamykamy drzwi po prawej prowadzące na zewnątrz #1 . Powinniśmy teraz szybko rozstawić kilka bomb, ponieważ za chwilę zaatakuje nas mocny przeciwnik #2 (otworzy drzwi po drugiej stronie pokoju i wpadnie w pułapkę z linką która nieco go osłabi).
![]() | ![]() |
Jeśli mamy na to ochotę - możemy przebiec na zewnątrz i wykorzystać w walce również metalową celę #1 będącą pod wysokim napięciem (wystarczy sprowokować przeciwnika do uderzenia w taki sposób, aby wbił sobie broń w ziemię w jej wnętrzu, a następnie włączyć zasilanie). Po pokonaniu go wyciągamy z ciała klucz do biblioteki. Jeśli zostaniemy pochwyceni, obudzimy sie w małym pokoiku nieopodal #2 i aby się wydostać będziemy musieli rozwiązywać łamigłówki. Ogółem - nie warto tracić na to czasu. Przeszukując okoliczne pomieszczenia uważamy na liczne pułapki z linkami rozciągniętymi pod drzwiami.
![]() | ![]() |
Z kluczem w dłoni - ruszamy do biblioteki #1 . Po krótkiej wiadomości której musimy odsłuchać, do pomieszczenia zostaje wpuszczony gaz. Zaglądamy do pomieszczenia po prawej, z szafki wyciągamy zawór i szybko rozwiązujemy zagadkę układając pierścienie na rurze w sposób następujący #2 . Możemy teraz przejść przez podwójne drzwi na wprost wejścia do biblioteki.
![]() | ![]() |
Mijamy wymalowane drzwi #1 i skręcamy w prawo. Odsłuchujemy nagrania i przechodzimy przez otwarte dla nas drzwi. Po wkroczeniu na środek pomieszczenia, załączy się scenka przerywnikowa #2 z której dowiadujemy się, że naszym zadaniem jest odnalezienie ostatniego klucza. Po drugiej stronie dużego pomieszczenia otwarte zostały drzwi którymi musimy przejść.
![]() | ![]() |
Po kilku krokach trafiamy do pomieszczenia wypełnionego jasnym gazem #1 . Nazwijmy wysokość na której jesteśmy poziomem 1. Korzystając z drabiny po stronie prawej, schodzimy na 0. Kilka kroków dalej - również po prawej (koło walczących przeciwników - ignorujemy ich) wspinamy się po drabinie #2 na poziom 1.
![]() | ![]() |
Przechodzimy przez kładkę i wdrapujemy się na drabinę prowadzącą na poziom 2 #1 . Stawiamy kilka kroków przed siebie. Po naszej prawej (pod licznikiem czasu), #2 mamy wyjście z pomieszczenia. Wdrapujemy się po schodach na górę.
- Piła - poradnik do gry
- Piła: Poradnik do gry
- Saw: Porady ogólne
- Saw: Opis przejścia - Amanda cz. 1
- Saw: Opis przejścia - Amanda cz. 2
- Saw: Opis przejścia - Amanda cz. 3
- Saw: Opis przejścia - Jennings cz. 1
- Saw: Opis przejścia - Jennings cz. 2
- Saw: Opis przejścia - Jennings cz. 3
- Saw: Opis przejścia - Melissa cz. 1
- Saw: Opis przejścia - Melissa cz. 2
- Saw: Opis przejścia - Melissa cz. 3
- Saw: Opis przejścia - Oswald cz. 1
- Saw: Opis przejścia - Oswald cz. 2
- Saw: Opis przejścia - Obi cz. 1
- Saw: Opis przejścia - Obi cz. 2
- Saw: Opis przejścia - Jeff cz. 1
- Saw: Opis przejścia - Jeff cz. 2
- Saw: Opis przejścia - Tapp cz. 1
- Saw: Opis przejścia - Tapp cz. 2
- Piła: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Jakie sa pozniej kombinacje? :O Najlepiej wszystkie prosze podac.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![1 - [Opis przejścia - Tapp] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443325656.jpg)
![Odsłuchujemy kasetę z nagraniem #1 , a następnie podążamy drzwiami na wprost - [Opis przejścia - Tapp] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443325671.jpg)
![2 - [Opis przejścia - Tapp] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443325687.jpg)
![Dalsza wędrówka prowadzi nas obok kolejnej zamkniętej ofiary #1 - [Opis przejścia - Tapp] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443325703.jpg)
![3 - [Opis przejścia - Tapp] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443325718.jpg)
![Po prawej mamy bibliotekę (drzwi zabezpieczone pułapką) - [Opis przejścia - Tapp] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443325734.jpg)
![4 - [Opis przejścia - Tapp] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443325750.jpg)
![Odsłuchujemy kasetę z nagraniem i przeszukujemy pomieszczenie - [Opis przejścia - Tapp] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443325765.jpg)
![5 - [Opis przejścia - Tapp] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443325781.jpg)
![Przeciskając się przez wybitą dziurę spotykamy skrzynkogłowego (do potyczki jednak nie dojdzie) - [Opis przejścia - Tapp] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443325796.jpg)
![6 - [Opis przejścia - Tapp] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443325812.jpg)
![Jeśli mamy na to ochotę - możemy przebiec na zewnątrz i wykorzystać w walce również metalową celę #1 będącą pod wysokim napięciem (wystarczy sprowokować przeciwnika do uderzenia w taki sposób, aby wbił sobie broń w ziemię w jej wnętrzu, a następnie włączyć zasilanie) - [Opis przejścia - Tapp] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443325828.jpg)
![7 - [Opis przejścia - Tapp] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443325843.jpg)
![Z kluczem w dłoni - ruszamy do biblioteki #1 - [Opis przejścia - Tapp] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443325875.jpg)
![8 - [Opis przejścia - Tapp] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443325890.jpg)
![Mijamy wymalowane drzwi #1 i skręcamy w prawo - [Opis przejścia - Tapp] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443325906.jpg)
![9 - [Opis przejścia - Tapp] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443325921.jpg)
![Po kilku krokach trafiamy do pomieszczenia wypełnionego jasnym gazem #1 - [Opis przejścia - Tapp] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443325937.jpg)
![10 - [Opis przejścia - Tapp] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443325953.jpg)
![Przechodzimy przez kładkę i wdrapujemy się na drabinę prowadzącą na poziom 2 #1 - [Opis przejścia - Tapp] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443325968.jpg)
