Saw: Opis przejścia - Jennings cz. 2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
1 - [Opis przejścia - Jennings] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry
Przejście po lewej prowadzi nas do pomieszczenia zaminowanego dynamitem #1 - [Opis przejścia - Jennings] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry

Przejście po lewej prowadzi nas do pomieszczenia zaminowanego dynamitem #1 . Otwieramy drzwiczki po lewej (uwaga- pułapka ze strzelbą) i wyciągamy z jednej z szafek złączkę. Używamy jej na skrzynce elektrycznej. Będziemy musieli rozwiązać znaną nam już zagadkę (ułożenie elementów w taki sposób, aby każdy z nich był połączony). Idąc dalej - mijamy znajomą beczkę z kwasem #2 .

2 - [Opis przejścia - Jennings] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry
Powinniśmy bez problemu trafić do miejsca w którym wcześniej ulatniający się z rury gaz uniemożliwiał nam przejście - [Opis przejścia - Jennings] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry

Powinniśmy bez problemu trafić do miejsca w którym wcześniej ulatniający się z rury gaz uniemożliwiał nam przejście. Montujemy na wystającym bolcu zawór którego używamy #1 . Przy ciele naprzeciwko nieszczelnej rury znajdziemy kasetę z nagraniem. Używając żółtej drabiny #2 dostajemy się na górę.

3 - [Opis przejścia - Jennings] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry
Na deskach spoczywa teczka z dokumentami - [Opis przejścia - Jennings] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry

Na deskach spoczywa teczka z dokumentami. Przeciskamy się między rurami #1 , wyciągamy przedmioty z szafki, a następnie schodzimy na dół po drabinie. Musimy zabić jednego przeciwnika uzbrojonego w skalpel (możliwe że się oddalił i spotkamy go dopiero za chwilę). Możemy przeczytać papiery leżące na szafce. W pomieszczeniu po prawej odnajdujemy leczącą nas strzykawkę. Zakręcamy zawór i przechodzimy niedostępnym wcześniej korytarzem #2 .

4 - [Opis przejścia - Jennings] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry
Jesteśmy w miejscu #1 - [Opis przejścia - Jennings] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry

Jesteśmy w miejscu #1 . W pomieszczeniu po prawej, w szafce - znajdujemy zębatki które mogą się niebawem przydać. Zakręcamy zawór, przechodzimy przejściem po lewej, następnie schodzimy po drabinie w dół i zakręcamy kolejny zawór. Wracamy do #1 , ponownie przekręcamy metalowe koło i tym razem wybieramy drogę po prawej. Podążamy za białymi strzałkami wskazującymi nam drogę. Dotrzemy tym sposobem do kolejnej drabiny prowadzącej w dół #2 , a tam odnajdziemy kolejny zawór.

5 - [Opis przejścia - Jennings] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry
Wracamy na górę i znajdujemy pomieszczenie z szafką z bronią #1 - [Opis przejścia - Jennings] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry

Wracamy na górę i znajdujemy pomieszczenie z szafką z bronią #1 . Jeśli zabraliśmy wcześniej zębatki - możemy rozwiązać łamigłówkę. Po lewej mamy przycisk otwierający kratę przez którą musimy przejść #2 .

6 - [Opis przejścia - Jennings] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry
Znowu przeciskamy się między rurami #1 , tym razem jednak będziemy musieli poruszać się ostrożniej, uważając na nieszczelne rury z których w określonej sekwencji ulatnia się śmiertelny gaz - [Opis przejścia - Jennings] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry

Znowu przeciskamy się między rurami #1 , tym razem jednak będziemy musieli poruszać się ostrożniej, uważając na nieszczelne rury z których w określonej sekwencji ulatnia się śmiertelny gaz. Powinniśmy dotrzeć do dużego pomieszczenia ze skrzynkogłowym #2 . Przeciwnik ten charakteryzuje się ponadprzeciętną wytrzymałością. Na nasze szczęście ma jednak bardzo wąski zasięg widzenia, a pomiędzy każdą z 4 par kolumn w pomieszczeniu, rozwinięte zostały pułapki (może się zdarzyć, że któraś będzie nieaktywna i sami będziemy mogli ją zastawić). Staramy się więc tak "wabić" naszego przyjaciela, aby wchodził prosto w linkę pułapki. Za każdym razem kiedy oberwie - stanie w miejscu, a my będziemy mogli przywalić mu czymś własnoręcznie.

7 - [Opis przejścia - Jennings] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry
Po walce możemy rozminować pozostałe zasadzki i przeszukać ciało nicponia - [Opis przejścia - Jennings] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry

Po walce możemy rozminować pozostałe zasadzki i przeszukać ciało nicponia. Na dole w północno zachodnim krańcu pomieszczenia #1 , za drzwiami czeka na nas mały składzik przedmiotów. Nieopodal wskaźników w środku pomieszczenia, na rurze- kolejna układanka. Do jej rozwiązania potrzebny jest nam element wyciągnięty z ciała skrzynkogłowego. Potrzebujemy takiego układu #2 . Pierścienie ustawiamy używając wyłącznie myszki.

8 - [Opis przejścia - Jennings] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry
Po otwarciu skrzynki na stole #1 i wyciągnięciu z niej klucza, uruchomi się wskaźnik czasu #2 - [Opis przejścia - Jennings] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry

Po otwarciu skrzynki na stole #1 i wyciągnięciu z niej klucza, uruchomi się wskaźnik czasu #2 . Jak widać, mamy niecałe trzy minuty na ucieczkę. Szybko wycofujemy się więc po własnych śladach. Kiedy będziemy w miejscu w którym po raz pierwszy natrafiliśmy na ulatniający się z rury gaz - nastąpi eksplozja.

9 - [Opis przejścia - Jennings] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry
Klucz który zdobyliśmy otworzy nam drzwi za kratą którą mijaliśmy na początku tego rozdziału #1 - [Opis przejścia - Jennings] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry

Klucz który zdobyliśmy otworzy nam drzwi za kratą którą mijaliśmy na początku tego rozdziału #1 . Na szafkach mamy kilka rodzajów broni. Po lewej drzwi prowadzące do ciemnego pomieszczenia z zamkniętym składzikiem (nic ciekawego- strata gwoździa). Idziemy więc cały czas prosto. Kiedy zobaczymy ogień po prawej #2 , powinniśmy uważać na szkło rozsypane na ziemi. W pomieszczeniu po lewej (uwaga na pułapkę ze strzelbą) znajdziemy zawór który powstrzyma płomienie. W między czasie prawdopodobnie zaatakuje nas przeciwnik. Po prawej od korytarza w którym niedawno był ogień mamy zamknięty składzik (kij bejsbolowy i strzykawka odnawiająca zdrowie).

10 - [Opis przejścia - Jennings] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry
Ruszamy przez ogniowy korytarz - [Opis przejścia - Jennings] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry

Ruszamy przez "ogniowy" korytarz. W pewnym momencie będziemy zmuszeni do obejrzenia krótkiego nagrania które zostanie puszczone w telewizorze po prawej. Po seansie otworzy się krata, a my przejdziemy dalej. Na stoliku #1 czeka na nas aparat którego lampy możemy od tej pory używać zamiast zapalniczki. Po kilku chwilach powinniśmy znaleźć się w pomieszczeniu z trzema metalowymi rusztowaniami #2 na których powieszono wieprze. Przesuwamy wszystkie z nich, zaczynając od tej którą mamy najbliżej prawej ręki. Tym sposobem odsłoniliśmy sobie przejście.

Saw: The Video Game

6 października 2009

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2014-06-10
16:21

Avadevine Junior

Jakie sa pozniej kombinacje? :O Najlepiej wszystkie prosze podac.

Komentarz: Avadevine
2010-02-15
22:29

kolo10017 Konsul

niestety gra nie fajna. PS: drógi

Komentarz: kolo10017
2010-01-16
21:44

Harry M Legend

Harry M

Fajny Poradnik

Komentarz: Harry M

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl