Saw: Opis przejścia - Obi cz. 1
Aktualizacja:
Obi
![]() | ![]() |
Przed nami drabina na którą musimy się wspiąć. Następnie oglądamy scenkę w której uratowany przez nas Oswald wita się ze stwórcą #1 . Przez dziurę w ziemi schodzimy na dół. Odsłuchujemy taśmę z nagraniem #2 i ruszamy przed siebie.
![]() | ![]() |
W miejscu #1 , po naszej lewej mamy zamknięte drzwi które możemy otworzyć gwoździem (w środku między innymi schemat bomby ogłuszającej który powinniśmy już mieć przy sobie). Kontynuując wędrówkę natrafiamy na plik dokumentów, po naszej prawej rozbrajamy linkę z pułapką (możemy ją od razu uzbroić ponownie). W szafkach w pomieszczeniu znajdujemy trochę żelastwa (w tym zębatki). W jednej z toalet #2 (pomieszczenie po prawej) zwyczajowo - pływa sobie klucz.
![]() | ![]() |
Możliwe że po opuszczeniu toalety zaatakuje nas przeciwnik z wybuchową obrożą, ale jeśli zastawiliśmy pułapkę, nie powinno być problemu. Na wprost łazienki mamy drzwi które otworzymy zdobytym przed momentem kluczem. Schodzimy na dół #1 . Jeśli wspomniany przeciwnik do tej pory się nie pojawił, zapewne zobaczymy go w tym momencie. Utrzymujemy bezpieczną odległość oczekując wybuchu, albo wprowadzamy go w pułapkę. W korytarzu, nieopodal szafek rozbrajamy linkę z pułapką #2 .
![]() | ![]() |
Używając znalezionych wcześniej zębatek możemy otworzyć skrzynkę znalezioną na końcu korytarza #1 . Zamykamy zawór gazu po lewej i wracamy na górę. Możemy teraz skorzystać z drabiny która wcześniej była niedostępna z powodu gazu wydobywającego się z nieszczelnej rury. Na piętrze natrafiamy na aparaturę potrzebną do tworzenia bomb #2 . Używamy kładki po naszej prawej. I wychodzimy z pomieszczenia do którego trafiliśmy.
![]() | ![]() |
Przed nami kolejna kłódka do której musimy znaleźć kod #1 . Otwieramy drzwi po prawej (uwaga - pułapka). Przeszukujemy szafki i bawimy się projektorem w rogu pomieszczenia #2 . Kolejne slajdy uświadomią nam, że hasło do kłódki to 628. Uważamy na linkę od pułapki między stolikiem projektora, a półką przy ścianie. Kiedy wrócimy na korytarz, zostaniemy zaatakowani przez człowieka z kijem bejsbolowym.
![]() | ![]() |
Otwieramy kłódkę znalezionym wcześniej kodem. Musimy zejść po rusztowaniu, poziom niżej. Natrafiamy na telewizory i słuchamy przekazu #1 . Przed nami dwie drogi #2 . Po prawej mamy małe pomieszczenie pod schodami, dokumenty, a w szafkach bezpiecznik. Ruszamy przed siebie.
![]() | ![]() |
W końcu powinniśmy znaleźć się w małym pomieszczeniu. Po naszej lewej mamy zaciemnione pomieszczenie w którym znajdziemy kolejny bezpiecznik. Pora na ułożenie łamigłówki od skrzynki wysokiego napięcia #1 . Możemy teraz użyć przycisku pod ścianą i otworzyć sobie przejście za kratą. Kiedy staniemy mniej więcej w tym miejscu #2 , usłyszymy komunikat o tym że przyciągnęliśmy czyjąś uwagę. Wracamy szybko do pomieszczenia i umieszczamy bezpiecznik w urządzeniu powieszonym na ścianie (po prawej #1 ). Powinniśmy w ten sposób usmażyć oprawcę. Możemy teraz spokojnie ruszyć otwartym przez nas przejściem.
![]() | ![]() |
Przed nami ciekawy obrazek #1 . Idziemy po śladach krwi, ciągnących się po stronie lewej. Po kilku krokach powinniśmy mieć pod nogami miejsce nadające się do zastawienia pułapki z linką #2 (*). Po lewej mamy szafeczkę z zębatkami, a na wprost niej drzwi (z pułapką). W środku czeka na nas skrzynka zabezpieczona łamigłówką z zębatkami. W jej wnętrzu natomiast- schematy do bomby wybuchowej. W pomieszczeniu znajdziemy jeszcze kilka szafek i aparaturę od produkcji bomb. Wracamy na korytarz.
![]() | ![]() |
Po lewej #1 zamknięte drzwi (możemy je otworzyć gwoździem, w środku nic ciekawego poza dokumentami). Przestawiając wajchę w urządzeniu na ścianie, wyłączamy zabójcze napięcie (*) i przechodzimy do klatki schodowej. Na piętrze napotykamy przeciwnika, którego eliminujemy wykorzystując pułapki (*) piętro niżej. Nieco dalej używając tajemniczego przycisku #2 , detonujemy kolejnego nieszczęśnika.
![]() | ![]() |
Kręcąc się po piętrze natrafiamy w końcu na kładkę #1 , po której musimy przejść. Następnie wybijamy sobie dziurę w ścianie, przeciskamy się przez nią i schodzimy na dół w miejscu oznaczonym czerwonym iksem #2 .
- Piła - poradnik do gry
- Piła: Poradnik do gry
- Saw: Porady ogólne
- Saw: Opis przejścia - Amanda cz. 1
- Saw: Opis przejścia - Amanda cz. 2
- Saw: Opis przejścia - Amanda cz. 3
- Saw: Opis przejścia - Jennings cz. 1
- Saw: Opis przejścia - Jennings cz. 2
- Saw: Opis przejścia - Jennings cz. 3
- Saw: Opis przejścia - Melissa cz. 1
- Saw: Opis przejścia - Melissa cz. 2
- Saw: Opis przejścia - Melissa cz. 3
- Saw: Opis przejścia - Oswald cz. 1
- Saw: Opis przejścia - Oswald cz. 2
- Saw: Opis przejścia - Obi cz. 1
- Saw: Opis przejścia - Obi cz. 2
- Saw: Opis przejścia - Jeff cz. 1
- Saw: Opis przejścia - Jeff cz. 2
- Saw: Opis przejścia - Tapp cz. 1
- Saw: Opis przejścia - Tapp cz. 2
- Piła: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Jakie sa pozniej kombinacje? :O Najlepiej wszystkie prosze podac.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![1 - [Opis przejścia - Obi] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443188593.jpg)
![Przed nami drabina na którą musimy się wspiąć - [Opis przejścia - Obi] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443188609.jpg)
![2 - [Opis przejścia - Obi] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443188625.jpg)
![W miejscu #1 , po naszej lewej mamy zamknięte drzwi które możemy otworzyć gwoździem (w środku między innymi schemat bomby ogłuszającej który powinniśmy już mieć przy sobie) - [Opis przejścia - Obi] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443188640.jpg)
![3 - [Opis przejścia - Obi] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443188656.jpg)
![Możliwe że po opuszczeniu toalety zaatakuje nas przeciwnik z wybuchową obrożą, ale jeśli zastawiliśmy pułapkę, nie powinno być problemu - [Opis przejścia - Obi] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443188671.jpg)
![4 - [Opis przejścia - Obi] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443188687.jpg)
![Używając znalezionych wcześniej zębatek możemy otworzyć skrzynkę znalezioną na końcu korytarza #1 - [Opis przejścia - Obi] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443188703.jpg)
![5 - [Opis przejścia - Obi] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443188718.jpg)
![Przed nami kolejna kłódka do której musimy znaleźć kod #1 - [Opis przejścia - Obi] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443188734.jpg)
![6 - [Opis przejścia - Obi] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443188750.jpg)
![Otwieramy kłódkę znalezionym wcześniej kodem - [Opis przejścia - Obi] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443188765.jpg)
![7 - [Opis przejścia - Obi] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443188781.jpg)
![W końcu powinniśmy znaleźć się w małym pomieszczeniu - [Opis przejścia - Obi] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443188796.jpg)
![8 - [Opis przejścia - Obi] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443188812.jpg)
![Przed nami ciekawy obrazek #1 - [Opis przejścia - Obi] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443188828.jpg)
![9 - [Opis przejścia - Obi] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443188843.jpg)
![Po lewej #1 zamknięte drzwi (możemy je otworzyć gwoździem, w środku nic ciekawego poza dokumentami) - [Opis przejścia - Obi] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443188859.jpg)
![10 - [Opis przejścia - Obi] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443188875.jpg)
![Kręcąc się po piętrze natrafiamy w końcu na kładkę #1 , po której musimy przejść - [Opis przejścia - Obi] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/443188890.jpg)
