Saw: Opis przejścia - Jennings cz. 1
Aktualizacja:
Jennings
![]() | ![]() |
Z szafki #1 na klatce schodowej wyciągamy strzykawkę. Z kolejnej na półpiętrze - gwóźdź. Kilka kroków niżej spotykamy martwego nieszczęśnika którego możemy przeszukać #2 . Na samym dole, przy telewizorach odnajdziemy kasetę z nagraniem które opowie nam o kolejnej osobie potrzebującej naszej pomocy.
![]() | ![]() |
Korytarze doprowadzą nas do pomieszczenia w którym po lewej, zaciemnionej stronie, czeka na nas przejście zaklejone policyjną taśmą #1 . Pod nim znajdujemy dokumenty. Odbijamy w prawo, do przejścia zablokowanego kratą. Musimy odczekać do zakończenia wyświetlanej w telewizorach wiadomości. Dopiero wtedy przejście #2 , stanie przed nami otworem.
![]() | ![]() |
Amanda zostaje od nas odłączona. W stoliku po lewej czekają na nas przedmioty. Po kilku krokach trafimy na jegomościa, który traci głowę #1 . W kolejnym pomieszczeniu odszukujemy beczkę z kwasem #2 w którym pływa klucz potrzebny do otwarcia kraty po lewej. Mini-gra jest analogiczna do tej którą widzieliśmy już w przypadku bezpieczników w toaletach, jednak tym razem klucz który musimy wyciągnąć czasami znika. Jeśli pasek bólu u góry ekranu zbliża się do końca, wyciągamy rękę naciskając [2] i podchodzimy do próby drugi raz.
![]() | ![]() |
Przeszukujemy ciało w korytarzu #1 . Nieco dalej, pod schodami - rozbrajamy zastawioną na nas pułapkę #2 (musimy podejść bardzo blisko rozciągniętej przy podłodze linki i nacisnąć [1]). Za drzwiami na końcu korytarza czeka na nas kolejna pułapka - standardowo - strzelba nad drzwiami i wolno opuszczający się ciężarek oznaczony cyfrą którą musimy szybko wcisnąć.
![]() | ![]() |
Docieramy do korytarza w którym przejście blokuje nam gaz wydostający się z nieszczelnej rury #1 . Kierujemy się w prawo, do kraty która jeszcze przed momentem była zamknięta #2 . Na półce po lewej leży plik dokumentów. Kiedy podejdziemy do drzwi, załączy się scenka przerywnikowa.
![]() | ![]() |
Budzimy się w łazience. Po lewej mamy toalety. W tej ostatniej, przy lewej ścianie #1 pływa klucz, którym otwieramy sobie drzwi. Przy ciele koło kontenera mamy kasetę z. Przed nami drzwi #2 za którymi mamy mały korytarz prowadzący w dół i kolejne drzwi. Szybko zbieramy na dół, zamykamy je [1] i zasuwamy zamek [3]. Tym sposobem uwięziliśmy tam innego człowieka z wybuchową obrożą. Wycofujemy się do łazienki w której startowaliśmy i czekamy na eksplozję.
![]() | ![]() |
Przechodzimy do pomieszczenia w którym zginął przed chwilą nasz przeciwnik. Teraz w prawo. Powinniśmy być w ciemnym pomieszczeniu, z oświetlonym, krwawym napisem po lewej #1 . Odwracamy się w prawo, do zabezpieczonych pułapką drzwi magazynu. Przy stole znajdziemy zębatki, których możemy potem użyć do otworzenia szafki z kijem bejsbolowym, układając mechanizm w odpowiedni sposób #2 . Niestety układ jest w pewnym stopniu losowy, więc kombinacja może różnić się od tej którą przedstawiłem powyżej.
![]() | ![]() |
Musimy zwiedzić korytarz za napisem #1 . Na jego końcu, przy podłodze rozciągnięta jest pułapka którą ostrożnie demontujemy. Kiedy już bezpiecznie przejdziemy nad pułapką, sami ją zastawiamy w tym samym miejscu. Za pudłami po lewej mamy dokumenty które możemy sobie odczytać. Ruszamy przed siebie. Po prawej powinniśmy mieć korytarz z wyładowaniami elektrycznymi #2 . Wyłączamy napięcie dźwignią na ścianie. Na łóżku po lewej mamy notatki. Ze stolika nieopodal podnosimy metalowy zawór w kształcie koła. W tym momencie pojawia się dwóch przeciwników, którzy idą naszym tropem. Jeden z nich powinien wpaść w zastawioną przez nas pułapkę. Drugiego dobijamy sami. Przeszukujemy szafki i ciała, a następnie wracamy do toalety w której niedawno się obudziliśmy.
![]() | ![]() |
Po naszej lewej otworzyła się krata przez którą przechodzimy #1 . U góry, na prawej ścianie (na lewej zamknięte drzwi, które możemy otworzyć gwoździem... wewnątrz w szafkach- trochę przydatnych rupieci) mamy dwa pomieszczenia #2 . W tym po lewej, w jednej z szafek powinniśmy znaleźć bezpiecznik potrzebny do uruchomienia "pułapki" elektrycznej za drzwiami po prawej (może nam tam wyskoczyć przeciwnik z obrożą, więc tak właśnie go smażymy).
![]() | ![]() |
Przed nami korytarz oświetlony na czerwono #1 . Po lewej znajdziemy drzwi, które możemy otworzyć z pomocą gwoździa, a za nimi - apteczkę z uzdrawiającą strzykawką. Za czerwonym światłem, po prawej - pomieszczenie z szafkami pełnymi przedmiotów. Nieco dalej znajdujemy dziurę w podłodze #2 przez którą spadamy (stopniowo, po rusztowaniu) do korytarza zakończonego drzwiami które możemy otworzyć gwoździem (w środku apteczka ze strzykawką).
- Piła - poradnik do gry
- Piła: Poradnik do gry
- Saw: Porady ogólne
- Saw: Opis przejścia - Amanda cz. 1
- Saw: Opis przejścia - Amanda cz. 2
- Saw: Opis przejścia - Amanda cz. 3
- Saw: Opis przejścia - Jennings cz. 1
- Saw: Opis przejścia - Jennings cz. 2
- Saw: Opis przejścia - Jennings cz. 3
- Saw: Opis przejścia - Melissa cz. 1
- Saw: Opis przejścia - Melissa cz. 2
- Saw: Opis przejścia - Melissa cz. 3
- Saw: Opis przejścia - Oswald cz. 1
- Saw: Opis przejścia - Oswald cz. 2
- Saw: Opis przejścia - Obi cz. 1
- Saw: Opis przejścia - Obi cz. 2
- Saw: Opis przejścia - Jeff cz. 1
- Saw: Opis przejścia - Jeff cz. 2
- Saw: Opis przejścia - Tapp cz. 1
- Saw: Opis przejścia - Tapp cz. 2
- Piła: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Jakie sa pozniej kombinacje? :O Najlepiej wszystkie prosze podac.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![1 - [Opis przejścia - Jennings] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/442802343.jpg)
![Z szafki #1 na klatce schodowej wyciągamy strzykawkę - [Opis przejścia - Jennings] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/442802359.jpg)
![2 - [Opis przejścia - Jennings] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/442802375.jpg)
![Korytarze doprowadzą nas do pomieszczenia w którym po lewej, zaciemnionej stronie, czeka na nas przejście zaklejone policyjną taśmą #1 - [Opis przejścia - Jennings] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/442802390.jpg)
![3 - [Opis przejścia - Jennings] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/442802406.jpg)
![Amanda zostaje od nas odłączona - [Opis przejścia - Jennings] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/442802421.jpg)
![4 - [Opis przejścia - Jennings] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/442802437.jpg)
![Przeszukujemy ciało w korytarzu #1 - [Opis przejścia - Jennings] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/442802453.jpg)
![5 - [Opis przejścia - Jennings] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/442802468.jpg)
![Docieramy do korytarza w którym przejście blokuje nam gaz wydostający się z nieszczelnej rury #1 - [Opis przejścia - Jennings] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/442802484.jpg)
![6 - [Opis przejścia - Jennings] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/442802500.jpg)
![Budzimy się w łazience - [Opis przejścia - Jennings] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/442802515.jpg)
![7 - [Opis przejścia - Jennings] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/442802531.jpg)
![Przechodzimy do pomieszczenia w którym zginął przed chwilą nasz przeciwnik - [Opis przejścia - Jennings] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/442802546.jpg)
![8 - [Opis przejścia - Jennings] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/442802562.jpg)
![Musimy zwiedzić korytarz za napisem #1 - [Opis przejścia - Jennings] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/442802578.jpg)
![9 - [Opis przejścia - Jennings] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/442802593.jpg)
![Po naszej lewej otworzyła się krata przez którą przechodzimy #1 - [Opis przejścia - Jennings] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/442802609.jpg)
![10 - [Opis przejścia - Jennings] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/442802625.jpg)
![Przed nami korytarz oświetlony na czerwono #1 - [Opis przejścia - Jennings] cz. 1 | Piła - Piła - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/961/442802640.jpg)
