Might & Magic 9: Sturmford
Aktualizacja:
02 - STURMFORD

1.) Przystań - łodzie kursują zgodnie z następującym rozkładem
Dzień tygodnia: | Transport do: |
Poniedziałek | - |
Wtorek | Drangheim |
Środa | - |
Czwartek | Drangheim |
Piątek | Drangheim |
Sobota | Drangheim |
Niedziela | Drangheim |
2.) Północna brama MIASTA STURMFORD
3.) Zachodnia brama MIASTA STURMFORD
4.) Kapliczka +10 Celności (tymczasowo)
5.) TWIERDZA ANSKRAM - główna brama jest zamknięta a most zwodzony podniesiony, z tyłu budowli znajduje się jednak tajne przejście (na jednej z wież), po jego rozbiciu kilkoma celnymi strzałami będziemy mogli wejść do środka. Po wejściu na podwórze musimy odszukać wejście do wnętrza budowli. Jedno znajduje się na szczycie na środku, drugie umiejscowione zostało obok głównej bramy.
Na szycie budowli (w okolicy górnego wejścia do środka) znajdują się też dwie klapy, jednak można je otworzyć dopiero wtedy, gdy otrzymamy odpowiedni klucz od jarla Drangheim.
6.) Droga do Drangheim
Miasto Sturmford

1.) Północna brama miasta
2.) Klapy i przejścia do BURACZANEGO RAJU (korzystając z otworu w podłodze na zapleczu domu Ludwiga można jedynie wejść do Buraczanego Raju, wrócić trzeba już inną drogą)
3.) Karczma
Kenneth Walecznozębny - karczmarz - zagadnięty zleci nam zadanie do wykonania
Zadanie: ZABIJCIE SMOKA
Rozwiązanie: Pierwszym krokiem jest odnalezienie starego wojownika spędzającego większość czasu przy butelce - Snorri Pięści, który nauczy nas jak pokonać smoka. Znajdziemy go w karczmie w Thjorgard (6). Aby udowodnić mu, iż jesteśmy gotowi na pokonanie smoka będziemy musieli wykonać kolejne zadanie ("Wytrzymajcie szkolenie w sali ćwiczeń"), a następnie jeszcze jedno dla opata Klasztoru w Lindisfarne ("Odzyskajcie zaginioną relikwię"). Teraz wystarczy już tylko zabić smoka, którego znajdziemy w Leży Smoka w Lindisfarne (15). Z tym radzę jednak poczekać do momentu aż będziecie odpowiednio silni, czyli najlepiej na samym końcu gry :)
Bjarni Herjolfssen - po zaproponowaniu mu drinka zgodzi się opowiedzieć o swoim problemie i w ten sposób dostaniemy kolejne zadanie do wykonania.
Zadanie: ZNAJDŹCIE SABOTAŻYSTĘ
Rozwiązanie: Stosunkowo proste zadanie - sabotażystą jest Randver Burza, którego znajdziemy w jednym z budynków w Sturmford (5). Wystarcz zapytać go o Bjani Thorvaldssena a zdradzi się, zacznie uciekać a po chwili teleportuje się i zniknie. Wystarczy wtedy wrócić do karczmy i opowiedzieć Bjarni Herjolfssenowi o tym zdarzeniu.
4.) Ludwig Van - pisarz - poprosi nas o wykonanie dla niego pewnej przysługi.
Zadanie: ODZYSKAJCIE RĘKOPIS LUDWIGA
Rozwiązanie: Poszukiwany manuskrypt znajdziemy na dolnym poziomie Buraczanego Raju (5)
Zostało jeszcze 68% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Might & Magic IX: Writ of Fate - poradnik do gry
- Might & Magic IX: Writ of Fate - poradnik do gry
- Might & Magic 9: Profesje i umiejętności
- Might & Magic 9: Lista dostępnych czarów
- Might & Magic 9: Wyspa Popiołów
- Might & Magic 9: Sturmford
- Might & Magic 9: Drangheim
- Might & Magic 9: Guberland
- Might & Magic 9: Thronheim
- Might & Magic 9: Frosgard
- Might & Magic 9: Thjorgard
- Might & Magic 9: Lindisfarne
- Might & Magic 9: Yorwick
- Might & Magic 9: Po wykonaniu zadań dla jarlów
- Might & Magic 9: Arslegard
- Might & Magic IX: Writ of Fate - poradnik do gry
Komentarze czytelników
_Luke_ Legend
Ze wszystkimi poradnikami tak bedzie? Tzn ze beda niepelne wersje dla zwyklych ludzi? A mialo byc tylko tak, ze dla MAYclubu poradniki beda w pdf'ach. Ehhh...
_Luke_ Legend
AHa - juz wiem. Dlugo trzeba bedzie czekac na reszte?
FAJEK Generał
_Luke_ - - - > proces publikacji poradników jest bardzo żmudny i pracochłonny. Dlatego też w pierwszej kolejności są one przerabiane do formatu PDF i publikowane dla członków MayClub. Publikacja poradników w częściach jest wyjściem w stronę użytkownika, gdyż już teraz może on skorzystać z pierwszej części poradnika, zamiast czekać tydzień czy dwa na publikację całości.
lusiek Chorąży
Fajek ->
1. Nie przesadzajmy z ta zmudnoscia i trudnoscia. W sytuacji, gdy gre serwis otrzymuje gre przed premiera od dystrybutora, nie jest zadnym problemem stworzyc poradnik na kilka dni po premierze, szczegolnie w przypadku przecietnie zmudnej gry jak M&M IX (co innego np Morrowind). Tego typu poradnik powienien zajac autorowi ok 10 dni. Za publikowaniem w czesciach moim zdaniem stoja WYLACZNIE cele Maya Clubu, nie jak to ujales "wyjscie w strone uzytkownikow"
2. Pytanko z czystej ciekawosci: nie wiesz moze, kto tak nieudolnie tlumaczyl nazwy wlasne przedmiotow i imiona NPC'ow? "Everstrike" jako "Wiecznie Napiety" setnie mnie ubawil :-))
zanonimizowany24642 Junior
Mam problem z M&M 9. Pomocy!
W Anskram Keep trzeba wylaczyc wszystkie portale impów. Zrobilem to i... nic.
Szefo w Sturmford nie zalicza mi zadania.
Kto mi poradzi cos na to?
Mr.Kalgan Legend
fajek --->>> GOL jest włascicielem poradników i może je dystrybuować jak chce. Pdfy tylko odpłatnie, trudno. Ale uważam to za sknerstwo poniżej obowiązujących w necie standardów. Taki gigant poradnikowy jak the-spoiler.com, który wprawdzie w pdf poradników nie zamieszcza a i funkcji pobierania brak, zamieszcza je jednak w pełnych wersjach i zarówno czytać, drukować, jak skopiowac na dysk i przerobiać na pdf samemu można dowoli. Moim zdaniem przesadzacie, ale każdy ma prawo ogrodzić swój ogródek i psu sąsiadów wara.
zanonimizowany13812 Generał
Witam wszystkich czy ktos wie moze jak przekonac barona DOOKa do opuszczenia wyspy bo ja nie moge nawet z nim pogadac :( gdy do niego podchodze to jedyne co moge robixc to z nim walczyc a nie wdawac sie w jakies gadki :(
dziadek Pretorianin
Kochani siedem zlotych miesiecznie/ab. brazowy/ to nie taka duza kasa/jedno pismo komputerowe/. Idziemy ku zachodowi.Jest klub ma swoje bonusy.Rozdawanie tego co klubowe uwazam za nieuczciwe.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
