Zagadki | Kampania Might & Magic Duel of Champions

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Zagadki

Zagadka Kasandry

Pierwszą zagadką dostępną po zakończeniu kampanii Żelaznych Wichrów będzie Zagadka Kasandry - Zagadki | Kampania Might & Magic Duel of Champions - Might & Magic: Duel of Champions - poradnik do gry

Pierwszą zagadką dostępną po zakończeniu kampanii Żelaznych Wichrów będzie Zagadka Kasandry. Nie jest ona zbyt skomplikowana, kolejne ruchy potrzebne do jej wykonania zostaną przedstawione poniżej.

1. Na wstępie musimy zwiększyć poziom Przeznaczenia naszego bohatera.

2. Wystawiamy teraz kartę Wielki Finał Kata.

3. Dzięki tej karcie jesteśmy w stanie wystawić kartę Zaklinacz Krwi.

4. Kartę wystawiamy na polu przed Kroczącym w Snach.

5. Zaklinacz Krwi wymaga jednak poświęcenia dwóch jednostek, wybieramy więc Miażdżyciela oraz Skażonego Orka.

6. Niestety naszemu Kroczącemu W Snach wciąż brakuje 1 punktu ataku, tak więc poświęcamy Harpię z Ranaaru atakując nią Wilczego Pretorianina.

7. W tym momencie Kroczący w Snach ma już 5 punktów ataku i jesteśmy w stanie wykończyć przeciwnika.

Gratuluję! Twoja pierwsza zagadka rozwiązana.

Zagadka Nergala

Druga zagadka dostępna jest po wygraniu wszystkich misji w kampanii Powstanie Pustki. Aby wykonać tą zagadkę potrzebna będzie większa ilość ruchów.

1. Naszym pierwszym ruchem jest przeniesienie Straszliwego Wilka.

2. Powinien on znaleźć się pomiędzy Wanizame a Mizu-Kami.

3. Następnie używamy czaru Wznoszący Podmuch.

4. Przy użyciu tego czaru zamieniamy miejscami jednostki Wanizame ze Straszliwym Wilkiem, tak aby ten pierwszy sąsiadował z Mizu-Kami.

5. W tym momencie atakujemy przeciwnika za pomocą Mizu-Kami.

6. Wystawiamy na jakimkolwiek miejscu Koralową Kapłankę.

7. Przy użyciu jej zdolności specjalnej przenosimy Lisza Neofitę tak aby nie blokował on Wanizame.

8. Wykańczamy przeciwnika za pomocą Wanizame.

Kolejna zagadka będzie dla nas dostępna po zakończeniu kampanii Herolda Pustki - Zagadki | Kampania Might & Magic Duel of Champions - Might & Magic: Duel of Champions - poradnik do gry

Zagadka Ignatiusa

Kolejna zagadka będzie dla nas dostępna po zakończeniu kampanii Herolda Pustki. Jest troszkę bardziej skomplikowana, aczkolwiek nadal niezbyt długa.

1. Naszym pierwszym ruchem będzie użycie dwóch kart Współdzielona Agonia na jednostkę wroga.

2. Obie karty powinny zostać nałożone na Czerwia Otchłani.

3. Używamy następnie karty Ruiny Shantiri. Poświęcamy kartę Kajdany Księżycowego Jedwabiu i w zamian za tą kartę pobieramy Przeklętą Więź.

4. Zwiększamy poziom Many naszego bohatera tak aby wynosił 3.

5. Używamy karty Przeklęta Więź na nasze sojusznicze stworzenie Medium Namtaru.

6. Za pomocą Medium Namtaru atakujemy jednostkę wroga Lilim-Biczownik. Ruch ten sprawia, że przez Przeklętą Więź zadajemy 4 punkty obrażeń także własnemu bohaterowi. A gdy zadajemy obrażenia sobie przez 2 karty Współdzielona Agonia Czerw Otchłani otrzyma 8 punktów obrażeń.

7. Gdy już Czerw Otchłani zginie możemy spokojnie zaatakować wroga naszym Upiornym Smokiem.

Zagadka Hakeema - Zagadki | Kampania Might & Magic Duel of Champions - Might & Magic: Duel of Champions - poradnik do gry
Zagadka Hakeema

Kolejna zagadka, a mianowicie Zagadka Hakeema jest chyba najdłuższą i najbardziej skomplikowaną ze wszystkich. Wymaga wielu ruchów, ale mam nadzieję, że wszystko zostanie przedstawione w sposób maksymalnie prosty i przejrzysty.

1.

Naszym pierwszym ruchem będzie użycie czaru Fala Gorąca - Zagadki | Kampania Might & Magic Duel of Champions - Might & Magic: Duel of Champions - poradnik do gry

Naszym pierwszym ruchem będzie użycie czaru Fala Gorąca. Odblokuje ona nam możliwość atakowania w przyszłości Tytanem Shantiri.

2. Używamy karty wydarzenia Dzień Świątyni.

3. Karty tej używamy na wrogiej jednostce Strażniczy Golem, uniemożliwi mu to blokowanie wszystkich pozostałych jednostek.

4. Używamy teraz karty Ognista Śmierć.

5. Czarem tym traktujemy Rakszasę.

6. Naszym Tytanem Shantiri atakujemy Rakszasę, jednak dzięki umiejętności Unik przeskoczy on na pole wyżej.

7. W tym momencie za pomocą naszego Strażnika Wieków atakujemy miejsce gdzie przed chwilą stał Rakszasa. Obecnie jest ono puste, ale za pomocą zdolności Wyładowania 4, Strażnik Wieków zada obrażenia wszystkim jednostkom sąsiadującym z tym polem.

8. następnym krokiem jest atak za pomocą Zniewolonej Harpii jednostki wroga Dżina Katalizatorki.

9. Wybieramy drugą kartę wydarzenia a mianowicie Tydzień Umarłych.

10. Karty tej używamy na naszym Gargulcu.

11. Wybieramy kartę czaru Płonąca Broń.

12. Czaru używamy na naszej jednostce Mistrzyni Derwiszów.

13. W tym momencie korzystamy ze specjalnej umiejętności naszego bohatera, czyli odrzucamy jakąkolwiek kartę, ważne aby nie był to Poszukiwacz Śmierci z Pao. Dzięki temu nasza Mistrzyni Derwiszów zyska 1 dodatkowy punkt ataku.

14. Przenosimy Mistrzynię Derwiszów na pole gdzie wcześniej stał Gargulec, a więc obecnie nad Tytanem Shantiri.

15. Za pomocą Mistrzyni Derwiszów atakujemy Czarodzieja-Mentora.

16. Przenosimy Drzewca z Mrocznej Kniei na miejsce gdzie wcześniej stała Mistrzyni Derwiszów.

17. Na miejsce Drzewca Z Mrocznej Kniei przyzywamy Poszukiwacza Śmierci z Pao.

18. Atakujemy wrogiego bohatera zarówno Poszukiwaczem Śmierci z Pao jak i naszą Mistrzynią Derwiszów.

Zagadka Fleshbane'a

Przed nami ostatnia z zagadek - Zagadki | Kampania Might & Magic Duel of Champions - Might & Magic: Duel of Champions - poradnik do gry

Przed nami ostatnia z zagadek. Mniej skomplikowana niż poprzednia, jednak nadal zajmie nam stosunkowo dużo kroków.

1. Na początku pojedynku wybieramy kartę wydarzenia Oko Cyklonu Many.

2. Używamy tej karty na Oprawcy Chaosu. Zyska on dzięki temu magiczną tarczę.

3. Atakujemy Drzewca Z Mrocznej Kniei za pomocą Czarodziejki Chaosu. Następnie ponawiamy atak na tą samą jednostkę przeciwnika za pomocą Oprawcy Chaosu.

4. Atakujemy Szaleńcem wrogiego Strażnika Lotosu.

5. Za pomocą Sukkuba atakujemy Niepowstrzymanego Upiora.

6. Używamy teraz karty czaru Burza Ognia.

7. Czaru tego używamy na tylnym szeregu wojsk przeciwnika.

8. Zwiększamy poziom many naszego bohatera aby wynosił 6 punktów.

9. Używamy czaru Skok w Czasie.

10. Za pomocą czaru Ofiara poświęcamy naszego Sukkuba.

11. Używamy czaru Teleportacja.

12. Przenosimy naszego Niewolnika Ogni Piekielnych na sam dół tylnego szeregu, tam gdzie przed chwilą był Sukkub. Atakujemy wrogiego bohatera. Atakujemy wrogiego bohatera także za pomocą Morskiego Elfa Łucznika.

13. Kończymy turę. Dzięki czarowi Skok w Czasie, będziemy mieli możliwość ponownego ataku wszystkimi jednostkami.

14. Na początku za pomocą naszego Oprawcy Chaosu niszczymy Drzewca z Mrocznej Kniei.

15. Atakujemy wszystkimi pozostałymi jednostkami. Jeśli wszystkie ruchy zostały wykonane prawidłowo powinniśmy wykończyć przeciwnika.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Logiczne
2013-08-01
17:03

zanonimizowany794081 Generał

Poradnik do DoCh-a :
Inferno - kup sobie podstawowy zestaw, dorzuć ze 5 commonów z podstawki i masz talie, którą grają ludzie od ELO 1 do 1500, taktyka : wystawiasz jak najszybciej Jurga albo Ravagera jak ci sie nie uda to jestes trup - ogólnie frakcja dla ludzi, którzy nie chca nic wydawać na grę i grać lata tym samym deckiem (2 dodatki i nic się nie zmienił) - farkacja dla noobów - jeżli się z tym nie zgadzasz to wywal Altar of Destruction z deck :D
Nekropolia - generalnie jak jesteś biedny to bierzesz Nergala i grasz od 1 do 1500 tak jak 98% ludzi a jak masz Puppety i Shadow Image to weź Ariane - aha jeżeli uda Ci się przegrać Arianą lepiej przerzuć się z powrotem na Farm Ville
Sanktuarium - bierzesz Imusha (czy jak jej tam - 2 dmg przy hipnozie), nie masz jej daj sobie spokój graniem tą frakcją
Haven - generalnie szajs - aż taki szajs, że musieli dostać kartę, która blokuje wszystkie czary Dark Magic zapominając, że inne czary roznoszą tą frakcje totalnie
Stronghold - bierzesz herosa na kocie i grasz przyjdzie Wywrena i kolesie od counterów wygrałeś nie przyjdą - nie ma cie w 5 turze

A no i dla onanistów - no-lifów z bezkresnymi pokładami czasu są jeszcze decki OTK, gdzie każda partia trwa 20 minut niesety, większość graczy olewa nas w 3 turze i się rozłączają potem - aha nikt was nie doda do friendsów. Nigdy.

Proszę bardzo poradnik do naszej ulubionej karcianki w 1 komentarzu. Pozdrawiam.

Komentarz: zanonimizowany794081
2013-08-01
17:20

zanonimizowany935256 Junior

Według mnie jest o całkiem przydatne. Sam miałem problemy z kilkoma misjami.

@berial6 - Pamiętaj, że utrzymanie takiego serwisu kosztuje. Nic nie ma za darmo.

Komentarz: zanonimizowany935256
2013-08-01
17:32

zanonimizowany934387 Junior

😊

A jak, drogi GOLu, sypnę kasą jak Ubisoft, to zrobicie poradnik i cosplaye do "3D Sex Villa"?

BTW. Propo sponsorowania i zarabiana na "darmowych MMO". Ładnie się zarabia na tym serwisie "portmmo.com". Ten cyklop Rock rozlokował masę linków na swoim twitchu:
http://www.twitch.tv/rockalone

Oczywiście ukrył poprzez bit.ly żeby nikt się nie połapał gdzie w rzeczywistości prowadzi link i ze cyklop na tym sporo zarabia :)

Kliknijcie PPM na dowolny obrazek, wybierzcie "Kopiuj adres odnośnika", przykładowo na Duel of Champions:
http://bit.ly/15v6yrM

A potem wklejcie ten link tutaj, by zobaczyć co zostało pod nim ukryte:
http://www.xposition.co.uk/bitly-decoder.asp

I co mamy?
http://panel.portmmo.com/scripts/click.php?aid=Rock&bid=a6ac96d6&chan=code2

Gdyby Rock miał honor, to nie ukrywałby tego, że zarabia na tym. A Rock honoru po prostu nie ma. Zwykła dziwka pazerna na kasę :)

3zł za zarejestrowanego użytkownika. Policzcie więc ilość gimbazy na filmach Rocka, Roja i spółki. Kasa się kręci :) Sami spróbujcie jak nie wierzycie :)

Komentarz: zanonimizowany934387
2013-08-01
17:39

zanonimizowany934387 Junior

Niektóre gdy, takie jak League of Legends (firma RIOT) nie prowadzą polityki płacenia za rejestrację i wypłaty $$$ za polecanie gry. Dlatego też banda Rocka nie promuje tych gier na swoich kanałach, a jedynie tylko te, gdzie można żywą gotówkę zarobić na jeleniach :)

Komentarz: zanonimizowany934387
2013-08-01
19:13

berial6 Legend

berial6

Panie
@konnato
Idź pan spać, jesteś pijany.
Przemyśl co napisałeś.

Komentarz: berial6
2013-08-02
01:52

Relax13 Centurion

Świetną kontrą na tą taktykę jest karta "skok w czasie"

Komentarz: Relax13
2013-08-02
13:43

zanonimizowany794081 Generał

Time jump jest uznana za najbardziej lamerską kartę ever - tak polecam :D Generalnie Dule of Champions jest tak niezbalansowany jak karcianka chyba tylko może być. 90% decków jakie tam spotkacie jest kopią z jakiejś strony. Faktycznie czasami można zobaczyć fajne decki (np. na wysoko-levelowe criczery) ale to rzadkość - 99% czasu gracie przeciwko tak samo złożonymi 3-4 deckami na krzyż bo są generalnie najlepsze i tyle.

Komentarz: zanonimizowany794081
2013-12-05
09:49

gobbla Junior

Co to taktyk w kampanii to urągająco ubogie te porady, ja rozumiem że różne talie, że ciężko, ale skoro ktoś się decyduje stworzyć poradnik to wypadałoby się przyłożyć. Taki Fleshbane niejednemu początkującemu zalazł za skórę, a porada dla necro mnie rozjeb…

Po pierwsze Flesh ma 5 miliardów „Pokutujacy duch” i „Udręczony Ghul” są to jego podstawowe jednostki przy czym „Pokutujący duch” ma 3hp, Twój ma 2, więc starcie bezpośrednie przegrywasz zawsze bez względu kto pierwszy kartę wystawił. Nie wiem czy on ma jakiś limit na typ karty, ale raczej nie, zalewa nas i jedyne co można zrobić to blokować go kartami z dużą ilością hp: „Drzewo wisielców”, „Zombie plagi”, „Kościotrup łucznik” i mistrz na Flesha „Rycerz wampirów”, nie będę wymieniał wszystkich kart z większym hp. Gdyby nie to że dopiero zaczynamy grę i nie mamy wszystkich kart jakie potrzebujemy, to gra byłaby banalna dzięki takim kartom jak „Rycerz wampirów”. Ze względu na typ tali Flesha czyli tania masówka, celem jest wyprowadzenie takich kart jak „Lich-spijacz dusz”, jeden zablokuje i będzie skutecznie mordował całą linię. Jeżeli się dobrze bronisz to czas jest twoim sprzymierzeńcem, Lich,rycerz + kilka zaklęć jak „Agonia”, „Pieczęć śmierci” powolutku wykończą jego plewy i zostanie z pustą ręką.

Komentarz: gobbla
2014-07-15
14:21

zanonimizowany1011117 Junior

no dobra,zatrzymałem sie na Rozstaje Vradka i za cholerę nie wiem co dalej,mam 1\6 i co???,wybrałem talie
twierdzy i nie wiem - głupi jestem-mam stworzyć własno talie?,cośtam dokupić?-ni cholery-nie mam zmiaru
inwestować w coś czego nie kumam- a gram w Magic of Gathering od lat i wiem ile czasu i monet może
pochłonoć karcianka

Komentarz: zanonimizowany1011117
2014-07-16
07:12

zanonimizowany1011117 Junior

a już wiem,nawet pisało

Komentarz: zanonimizowany1011117

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl