Jednostki | Karty Might & Magic Duel of Champions

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Jednostki

Karty jednostek służą nie tylko do ataku oponenta czy obrony własnego bohatera. Często też pełnią ważną funkcję bo na ten przykład w momencie wyłożenia jej na pole bitwy pozwala nam na dobranie kolejnej karty z talii - Heleksjański Bibliotekarz. Karty jednostek, rzecz jasna niejednokrotnie służą jako mięso armatnie, lecz karty te mogą żyć dłużej niż może się wydawać. Możemy je zasilać dając im zwiększenie siły (np. Błogosławieństwo) lub lecząc je (np. Uleczenie). Jednostki nie mogą domyślnie atakować w turze w, której zostały wystawione (istnieją odstępstwa od tej zasady w specjalnej umiejętności jednostki mówiącej o tzw. Szybkim Ataku)

1 - Jednostki | Karty Might & Magic Duel of Champions - Might & Magic: Duel of Champions - poradnik do gry

1. Ikona frakcji w górnym prawym rogu - znak przypisujący tą kartę do danej frakcji. Jednostka może należeć do talii zbudowanej na podstawie bohatera z tej samej frakcji (W tym przypadku tylko do Przystani). Karty neutralne mogą należeć do każdej talii, ponieważ nie ma bohatera neutralnego.

2. Kółko w lewym górnym rogu określa cenę w postaci surowców jaką ponosimy wystawiając tą jednostkę na pole bitwy.

3. Miecz w górnym prawym rogu to spis minimalnych wymagań odnośnie statystyk bohatera (Moc, Magia i Przeznaczenie) potrzebnych do wystawienia tej karty na pole bitwy. Jeżeli brakuje tu któregoś z surowców oznacza to, że nie jest on wymagany.

4. W lewym dolnym rogu znajdują się trzy wartości określające atak, kontratak oraz punkty życia naszej karty.

Pierwsza wartość określa nasz atak, czyli liczbę punktów życia, które mamy możliwość zabrania wrogiej jednostce/bohaterowi.

Kontratak - Jeżeli jednostka przetrwa atak innej jednostki zada następującą ilość obrażeń.

Trzecia wartość określa ilość punktów życia po wyczerpaniu której karta ląduje na cmentarzu.

5. Ramka u dołu karty mówi ci w jakim rzędzie może stać ta karta. (W tym wypadku jest to rząd przedni - atak wręcz) oraz spis umiejętności danej jednostki. Najczęściej jednostki posiadają nie oryginalne umiejętności, które powtarzają się wśród np. tej samej frakcji. Typy kart przedstawiają się następująco:

Atak wręcz - Stoi w przednim rzędzie, ma możliwość ataku tylko jednostki wystawionej bezpośrednio przed nim.

Strzelec - Tylni rząd. Tak samo jak poprzednio, jest w stanie atakować wystawionej jednostki bezpośrednio przed nim.

Atak z powietrza - Może stać w każdym rzędzie oraz może atakować jednostki ukryte w tylnim rzędzie omijając jednostkę z przedniego.

6. Dwie liczby przedzielone ukośnikiem u dołu karty to informacja dotycząca ilości posiadanych kart. Są widoczne jedynie podczas tworzenia talii.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Logiczne
2013-08-01
17:03

zanonimizowany794081 Generał

Poradnik do DoCh-a :
Inferno - kup sobie podstawowy zestaw, dorzuć ze 5 commonów z podstawki i masz talie, którą grają ludzie od ELO 1 do 1500, taktyka : wystawiasz jak najszybciej Jurga albo Ravagera jak ci sie nie uda to jestes trup - ogólnie frakcja dla ludzi, którzy nie chca nic wydawać na grę i grać lata tym samym deckiem (2 dodatki i nic się nie zmienił) - farkacja dla noobów - jeżli się z tym nie zgadzasz to wywal Altar of Destruction z deck :D
Nekropolia - generalnie jak jesteś biedny to bierzesz Nergala i grasz od 1 do 1500 tak jak 98% ludzi a jak masz Puppety i Shadow Image to weź Ariane - aha jeżeli uda Ci się przegrać Arianą lepiej przerzuć się z powrotem na Farm Ville
Sanktuarium - bierzesz Imusha (czy jak jej tam - 2 dmg przy hipnozie), nie masz jej daj sobie spokój graniem tą frakcją
Haven - generalnie szajs - aż taki szajs, że musieli dostać kartę, która blokuje wszystkie czary Dark Magic zapominając, że inne czary roznoszą tą frakcje totalnie
Stronghold - bierzesz herosa na kocie i grasz przyjdzie Wywrena i kolesie od counterów wygrałeś nie przyjdą - nie ma cie w 5 turze

A no i dla onanistów - no-lifów z bezkresnymi pokładami czasu są jeszcze decki OTK, gdzie każda partia trwa 20 minut niesety, większość graczy olewa nas w 3 turze i się rozłączają potem - aha nikt was nie doda do friendsów. Nigdy.

Proszę bardzo poradnik do naszej ulubionej karcianki w 1 komentarzu. Pozdrawiam.

Komentarz: zanonimizowany794081
2013-08-01
17:20

zanonimizowany935256 Junior

Według mnie jest o całkiem przydatne. Sam miałem problemy z kilkoma misjami.

@berial6 - Pamiętaj, że utrzymanie takiego serwisu kosztuje. Nic nie ma za darmo.

Komentarz: zanonimizowany935256
2013-08-01
17:32

zanonimizowany934387 Junior

😊

A jak, drogi GOLu, sypnę kasą jak Ubisoft, to zrobicie poradnik i cosplaye do "3D Sex Villa"?

BTW. Propo sponsorowania i zarabiana na "darmowych MMO". Ładnie się zarabia na tym serwisie "portmmo.com". Ten cyklop Rock rozlokował masę linków na swoim twitchu:
http://www.twitch.tv/rockalone

Oczywiście ukrył poprzez bit.ly żeby nikt się nie połapał gdzie w rzeczywistości prowadzi link i ze cyklop na tym sporo zarabia :)

Kliknijcie PPM na dowolny obrazek, wybierzcie "Kopiuj adres odnośnika", przykładowo na Duel of Champions:
http://bit.ly/15v6yrM

A potem wklejcie ten link tutaj, by zobaczyć co zostało pod nim ukryte:
http://www.xposition.co.uk/bitly-decoder.asp

I co mamy?
http://panel.portmmo.com/scripts/click.php?aid=Rock&bid=a6ac96d6&chan=code2

Gdyby Rock miał honor, to nie ukrywałby tego, że zarabia na tym. A Rock honoru po prostu nie ma. Zwykła dziwka pazerna na kasę :)

3zł za zarejestrowanego użytkownika. Policzcie więc ilość gimbazy na filmach Rocka, Roja i spółki. Kasa się kręci :) Sami spróbujcie jak nie wierzycie :)

Komentarz: zanonimizowany934387
2013-08-01
17:39

zanonimizowany934387 Junior

Niektóre gdy, takie jak League of Legends (firma RIOT) nie prowadzą polityki płacenia za rejestrację i wypłaty $$$ za polecanie gry. Dlatego też banda Rocka nie promuje tych gier na swoich kanałach, a jedynie tylko te, gdzie można żywą gotówkę zarobić na jeleniach :)

Komentarz: zanonimizowany934387
2013-08-01
19:13

berial6 Legend

berial6

Panie
@konnato
Idź pan spać, jesteś pijany.
Przemyśl co napisałeś.

Komentarz: berial6
2013-08-02
01:52

Relax13 Centurion

Świetną kontrą na tą taktykę jest karta "skok w czasie"

Komentarz: Relax13
2013-08-02
13:43

zanonimizowany794081 Generał

Time jump jest uznana za najbardziej lamerską kartę ever - tak polecam :D Generalnie Dule of Champions jest tak niezbalansowany jak karcianka chyba tylko może być. 90% decków jakie tam spotkacie jest kopią z jakiejś strony. Faktycznie czasami można zobaczyć fajne decki (np. na wysoko-levelowe criczery) ale to rzadkość - 99% czasu gracie przeciwko tak samo złożonymi 3-4 deckami na krzyż bo są generalnie najlepsze i tyle.

Komentarz: zanonimizowany794081
2013-12-05
09:49

gobbla Junior

Co to taktyk w kampanii to urągająco ubogie te porady, ja rozumiem że różne talie, że ciężko, ale skoro ktoś się decyduje stworzyć poradnik to wypadałoby się przyłożyć. Taki Fleshbane niejednemu początkującemu zalazł za skórę, a porada dla necro mnie rozjeb…

Po pierwsze Flesh ma 5 miliardów „Pokutujacy duch” i „Udręczony Ghul” są to jego podstawowe jednostki przy czym „Pokutujący duch” ma 3hp, Twój ma 2, więc starcie bezpośrednie przegrywasz zawsze bez względu kto pierwszy kartę wystawił. Nie wiem czy on ma jakiś limit na typ karty, ale raczej nie, zalewa nas i jedyne co można zrobić to blokować go kartami z dużą ilością hp: „Drzewo wisielców”, „Zombie plagi”, „Kościotrup łucznik” i mistrz na Flesha „Rycerz wampirów”, nie będę wymieniał wszystkich kart z większym hp. Gdyby nie to że dopiero zaczynamy grę i nie mamy wszystkich kart jakie potrzebujemy, to gra byłaby banalna dzięki takim kartom jak „Rycerz wampirów”. Ze względu na typ tali Flesha czyli tania masówka, celem jest wyprowadzenie takich kart jak „Lich-spijacz dusz”, jeden zablokuje i będzie skutecznie mordował całą linię. Jeżeli się dobrze bronisz to czas jest twoim sprzymierzeńcem, Lich,rycerz + kilka zaklęć jak „Agonia”, „Pieczęć śmierci” powolutku wykończą jego plewy i zostanie z pustą ręką.

Komentarz: gobbla
2014-07-15
14:21

zanonimizowany1011117 Junior

no dobra,zatrzymałem sie na Rozstaje Vradka i za cholerę nie wiem co dalej,mam 1\6 i co???,wybrałem talie
twierdzy i nie wiem - głupi jestem-mam stworzyć własno talie?,cośtam dokupić?-ni cholery-nie mam zmiaru
inwestować w coś czego nie kumam- a gram w Magic of Gathering od lat i wiem ile czasu i monet może
pochłonoć karcianka

Komentarz: zanonimizowany1011117
2014-07-16
07:12

zanonimizowany1011117 Junior

a już wiem,nawet pisało

Komentarz: zanonimizowany1011117

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl