Poradnik do gry - Interface Might & Magic Duel of Champions
Aktualizacja:

Ekran rozgrywki jest podzielony na dwie niemalże identyczne strony. Po lewej stronie znajdujemy się my, czyli osoba grająca, a po prawej stronie znajduje się nasz oponent. Klikając na dowolną kartę, jesteś w stanie przybliżyć ją w celu przeczytania jej umiejętności.
1. Okno informacji na temat gracza. Jest tutaj pokazany sztandar (który możesz zmienić w swoim profilu), nazwa gracza oraz statystyki dotyczące aktualnej rozgrywki.
Moc, Magia i Przeznaczenie - Trzy statystyki naszego bohatera, które decydują o tym jakie karty jesteśmy w stanie zagrać. Co turę mamy możliwość podniesienia jednej z statystyk. Ich oznaczeniem są po kolei: szara pięść, niebieski flakonik oraz fioletowy sztandar.
Surowce - Punkty pozwalające nam na wykładanie kart czyli punkty ruchu. Co rundę standardowo resetują się do maksymalnej liczby. Maksymalna liczba ich zwiększa się wraz z coraz to kolejną naszą turą. Oznaczeniem surowców jest szare koło z nieozdobionymi krawędziami.
2. Tło za polem bitwy jest bardziej wizualną ciekawostką niż specjalnie użytecznym fragmentem interface'u. Tło przedstawia frakcję talii tudzież bohatera jaką posługuje się dany gracz.
3. Karta bohatera to miejsce do podnoszenia naszych statystyk, dobierania karty lub skorzystania z umiejętności specjalnej.
4. Dwie sterty kart. Od lewej:
Talia może zawierać od 59 (w tym jeden bohater i 8 wydarzeń) do 209 kart.
Cmentarz - Miejsce do którego lądują karty po utracie wszystkich punktów zdrowia lub po zużyciu w wypadku Czarów lub Łutów szczęścia.
5. Ręka - Zbiór kart, które możemy wystawić podczas swojej tury jeżeli spełniamy wszystkie warunki opisane na karcie oraz po tym ponosimy koszty wypisane na karcie (najczęściej tylko w postaci surowców). Na początku każdej tury dostajemy kolejną kartę z talii. Na początku rozgrywki dostajemy propozycję kart jakie mamy w ręce. W razie potrzeby propozycję tą możemy jednokrotnie przetasować.
6. Miejsce w, którym znajdują się wydarzenia. Wydarzenia mogą inicjować obydwaj gracze po poniesieniu opłaty zawartej w danym wydarzeniu.
7. Przycisk skończenia naszej tury.
Zielone sloty - Miejsca na karty czarów bądź łutów szczęścia. W zależności od pozycji karta wpływa na określone pola, mogą to być szeregi, rzędy lub wszystkie pola gry.
Niebieskie sloty - Miejsce dla jednostek walczących wręcz lub latających.
Czerwone sloty - Miejsce dla jednostek walczących na dystans lub latających.
W polu rozgrywki (sloty niebieskie i czerwone) mamy dodatkowo możliwość umieszczania kart budynków.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany794081 Generał
Poradnik do DoCh-a :
Inferno - kup sobie podstawowy zestaw, dorzuć ze 5 commonów z podstawki i masz talie, którą grają ludzie od ELO 1 do 1500, taktyka : wystawiasz jak najszybciej Jurga albo Ravagera jak ci sie nie uda to jestes trup - ogólnie frakcja dla ludzi, którzy nie chca nic wydawać na grę i grać lata tym samym deckiem (2 dodatki i nic się nie zmienił) - farkacja dla noobów - jeżli się z tym nie zgadzasz to wywal Altar of Destruction z deck :D
Nekropolia - generalnie jak jesteś biedny to bierzesz Nergala i grasz od 1 do 1500 tak jak 98% ludzi a jak masz Puppety i Shadow Image to weź Ariane - aha jeżeli uda Ci się przegrać Arianą lepiej przerzuć się z powrotem na Farm Ville
Sanktuarium - bierzesz Imusha (czy jak jej tam - 2 dmg przy hipnozie), nie masz jej daj sobie spokój graniem tą frakcją
Haven - generalnie szajs - aż taki szajs, że musieli dostać kartę, która blokuje wszystkie czary Dark Magic zapominając, że inne czary roznoszą tą frakcje totalnie
Stronghold - bierzesz herosa na kocie i grasz przyjdzie Wywrena i kolesie od counterów wygrałeś nie przyjdą - nie ma cie w 5 turze
A no i dla onanistów - no-lifów z bezkresnymi pokładami czasu są jeszcze decki OTK, gdzie każda partia trwa 20 minut niesety, większość graczy olewa nas w 3 turze i się rozłączają potem - aha nikt was nie doda do friendsów. Nigdy.
Proszę bardzo poradnik do naszej ulubionej karcianki w 1 komentarzu. Pozdrawiam.
zanonimizowany935256 Junior
Według mnie jest o całkiem przydatne. Sam miałem problemy z kilkoma misjami.
@berial6 - Pamiętaj, że utrzymanie takiego serwisu kosztuje. Nic nie ma za darmo.
zanonimizowany934387 Junior
A jak, drogi GOLu, sypnę kasą jak Ubisoft, to zrobicie poradnik i cosplaye do "3D Sex Villa"?
BTW. Propo sponsorowania i zarabiana na "darmowych MMO". Ładnie się zarabia na tym serwisie "portmmo.com". Ten cyklop Rock rozlokował masę linków na swoim twitchu:
http://www.twitch.tv/rockalone
Oczywiście ukrył poprzez bit.ly żeby nikt się nie połapał gdzie w rzeczywistości prowadzi link i ze cyklop na tym sporo zarabia :)
Kliknijcie PPM na dowolny obrazek, wybierzcie "Kopiuj adres odnośnika", przykładowo na Duel of Champions:
http://bit.ly/15v6yrM
A potem wklejcie ten link tutaj, by zobaczyć co zostało pod nim ukryte:
http://www.xposition.co.uk/bitly-decoder.asp
I co mamy?
http://panel.portmmo.com/scripts/click.php?aid=Rock&bid=a6ac96d6&chan=code2
Gdyby Rock miał honor, to nie ukrywałby tego, że zarabia na tym. A Rock honoru po prostu nie ma. Zwykła dziwka pazerna na kasę :)
3zł za zarejestrowanego użytkownika. Policzcie więc ilość gimbazy na filmach Rocka, Roja i spółki. Kasa się kręci :) Sami spróbujcie jak nie wierzycie :)
zanonimizowany934387 Junior
Niektóre gdy, takie jak League of Legends (firma RIOT) nie prowadzą polityki płacenia za rejestrację i wypłaty $$$ za polecanie gry. Dlatego też banda Rocka nie promuje tych gier na swoich kanałach, a jedynie tylko te, gdzie można żywą gotówkę zarobić na jeleniach :)
berial6 Legend
Panie
@konnato
Idź pan spać, jesteś pijany.
Przemyśl co napisałeś.
Relax13 Centurion
Świetną kontrą na tą taktykę jest karta "skok w czasie"
zanonimizowany794081 Generał
Time jump jest uznana za najbardziej lamerską kartę ever - tak polecam :D Generalnie Dule of Champions jest tak niezbalansowany jak karcianka chyba tylko może być. 90% decków jakie tam spotkacie jest kopią z jakiejś strony. Faktycznie czasami można zobaczyć fajne decki (np. na wysoko-levelowe criczery) ale to rzadkość - 99% czasu gracie przeciwko tak samo złożonymi 3-4 deckami na krzyż bo są generalnie najlepsze i tyle.
gobbla Junior
Co to taktyk w kampanii to urągająco ubogie te porady, ja rozumiem że różne talie, że ciężko, ale skoro ktoś się decyduje stworzyć poradnik to wypadałoby się przyłożyć. Taki Fleshbane niejednemu początkującemu zalazł za skórę, a porada dla necro mnie rozjeb…
Po pierwsze Flesh ma 5 miliardów „Pokutujacy duch” i „Udręczony Ghul” są to jego podstawowe jednostki przy czym „Pokutujący duch” ma 3hp, Twój ma 2, więc starcie bezpośrednie przegrywasz zawsze bez względu kto pierwszy kartę wystawił. Nie wiem czy on ma jakiś limit na typ karty, ale raczej nie, zalewa nas i jedyne co można zrobić to blokować go kartami z dużą ilością hp: „Drzewo wisielców”, „Zombie plagi”, „Kościotrup łucznik” i mistrz na Flesha „Rycerz wampirów”, nie będę wymieniał wszystkich kart z większym hp. Gdyby nie to że dopiero zaczynamy grę i nie mamy wszystkich kart jakie potrzebujemy, to gra byłaby banalna dzięki takim kartom jak „Rycerz wampirów”. Ze względu na typ tali Flesha czyli tania masówka, celem jest wyprowadzenie takich kart jak „Lich-spijacz dusz”, jeden zablokuje i będzie skutecznie mordował całą linię. Jeżeli się dobrze bronisz to czas jest twoim sprzymierzeńcem, Lich,rycerz + kilka zaklęć jak „Agonia”, „Pieczęć śmierci” powolutku wykończą jego plewy i zostanie z pustą ręką.
zanonimizowany1011117 Junior
no dobra,zatrzymałem sie na Rozstaje Vradka i za cholerę nie wiem co dalej,mam 1\6 i co???,wybrałem talie
twierdzy i nie wiem - głupi jestem-mam stworzyć własno talie?,cośtam dokupić?-ni cholery-nie mam zmiaru
inwestować w coś czego nie kumam- a gram w Magic of Gathering od lat i wiem ile czasu i monet może
pochłonoć karcianka
zanonimizowany1011117 Junior
a już wiem,nawet pisało
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
